Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Hi @xanthee je hebt gelijk qua schulden van Nederland maar als je ook private schuld (hypotheken) er bij optelt moet je ook de private bezittingen (oa extreme grote pensioenpotten) meenemen.

Ook US is in absolute termen veel maar relatief gezien niet zorgwekkend. Men heeft ook eigen munt waardoor men relatief makkelijk inflatie kan bewerkstelligen. Desalniettemin zullen de schulden nooit afbetaald worden. Dat is ook niet erg als er altijd maar iemand is die het wil financieren.

Geplaatst

Ben wel een doemdenker hoor Jackpot !

Maar heb Cyprus nog vers in mijn geheugen al die mensen die hun euro s op de bank hadden !

Heb ergens een artikel laatst gelezen dat ze in Brussel al hebben besloten als nu een bank in de euro zone in de problemen komt , de spaarders bij die bank mee kunnen betalen !

Als dit zo is hoort dit toch op de voorpagina van de krant te komen ?

Dus dan kan je wel beter fysiek goud hebben.

Geplaatst
Waarom zijn er dan bedrijven die zeggen , heb je geld op de bank staan doe het niet, maar koop er echt goud voor ?

Ik ben zelf een groot voorstander van spreiding, zowel in onroerend goed, cash, aandelen en uiteraard ook edelmetaal. Eigenlijk wat Willem Middelkoop ook zegt. Goud geeft in mijn ogen absoluut een inflatie dekking (op termijn) en in geval van een grote reset van het systeem kan ik in ieder geval met mijn zilveren munten terecht bij de boer i.p.v. mijn iphone 6 ;-)

Geplaatst

Klopt sinds SNS is die wetgeving in Nederland ook gewoon bekend. Dit is wel pas het geval bij het saldo boven de depositogarantiestelling. Die is in Nederland al absurd hoog met 100.000 euro. Die wetgeving heeft zeker ook op voorpagina van de telegraaf gestaan en is niet meer dan terecht.

Geplaatst
Ben er weer , heb een goed gesprek gehad met iemand van onetime !

Kijken jullie ook elke dag over het nieuws over Griekenland ?

Ik zelf ben van mening dat Griekenland niet uit de euro gaat omdat dat niet kan omdat alles instort !

Mooi @xanthee. Ook fijn dat andere onderwerpen je aanspreken. Veel plezier hier op OneTime.

Geplaatst

Jammer GreatOne dat ik je niet eerder kende, want ik heb 6 maanden geleden een zilverschat gevonden met een kennis die een metaaldetector had !

Dit is echt waar ! 154 zilveren guldens uit 1841 tot 1853 en er zat 1 halve gulden bij uit 1853 ! (zeer zeldzaam) alle munten van zeer goede kwaliteit .

Het hele verhaal niet nu maar ik heb de halve gulden laten veilen bij de mpo, maar die heeft me bedonderd en kreeg er 1400 euro ervoor !

De rest aan een handelaar die er 5000 voor gaf !

Had ik nooit moeten doen !!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.