Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Interessante fun/tip bets

Featured Replies

Merk in het café dat er veel behoefte is aan mooie interessante bets per weekend of Europa/Champions league wedstrijden. Misschien een mooi idee om dit met elkaar te delen in een speciaal aangewezen topic? Heb voor vanavond even een paar leuke uitgezocht:

Dynamo Kyiv - Chelsea - Over 4.5 Total Corners by Home Team Odds 2.0 (Unibet) / Zeker het proberen waard, het thuis team zal toch volop op de aanval gaan om in ieder geval die 3-0 (uit) verlies zsm proberen recht te trekken. Zeker in het begin van de wedstrijd verwacht ik corners.

Arsenal - Rennes - Arsenal -2 Asian Handicap odds 2.20 (Unibet) / Ook een interessante bet voor vanavond, zijn jullie bekend met Asian Handicap? Misschien interessant om dit onderwerp binnenkort in het vragen en antwoorden topic te bespreken.

Arsenal - Rennes - Arsenal - Over 3.5 Total Goals odds 2.17 (Unibet) / Moet eerlijk bekennen dit is een gokje, maar aangezien ze van een 3-1 achterstand terug moeten komen is een grote score voor Arsenal wenselijk en niet ondenkbaar dat ze thuis een groot resultaat zullen behalen.

R. Cross - R. van Barneveld Beide spelers meer dan 2 180'ers odds 4.50 (toto) / Uiteraard niks met voetbal te maken, maar stuitte hier toevallig op. Een zeer interessant betje voor 4.50 vind ik zelf. Ga hem lekker plaatsen! ☺️ 

Inter Milan -  Eintracht Frankfurt - Inter wins odds 2.1 (Betfair) / Inter thuis, verwacht ik een overwinning. Eintracht Frankfurt mag absoluut niet onderschat worden maar thuis zal Inter het af maken.

  • Replies 50
  • Views 7.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Ja zie t nu inderdaad meer dan 2. Ik vind het mooi dat van Barneveld nog steeds in zichzelf gelooft (althans dat claimt ie) ik ben zelf bang dat zijn doel. Het WK gaat spelen niet gaat lukken. Ti

  • Kom op jongens.. just for fun. 

  • Holland Over 2 Corners In Each Half @1.90 Bet is te spelen op William Hill. Ik ben zo zeker van deze bet dat ik iedereen hier tot 10.00 euro inleg vergoed in een FB vorm als de bet fout is 🙂, uit

Ha, ha, ha, @Predictor, grote sportkenner van ons forum....kan er in het cafe ook gewed worden op roeien? En wel op de Head of the River roeiwedstrijd op de Amstel waar ik dit weekeinde aan ga mee doen in de storm en de regen? Gaat de heren-elite-8 van Nereus winnen, of Laga of Proteus 1? We gaan het zien......

Die Arsenal AH is naar mijn mening de odd te laag, zeker gezien de gammele verdediging (en de afwezigen) van Arsenal.

Leuk dat je hier een nieuwe topic (of hoe heet dat?) voor aanmaakt. Interessante bets ook, ik zal er gebruik van maken! Ik vraag me alleen af of Barney wel aan de 3 180’ers komt, die kerel is zo uit vorm... Bij Unibet heb je ook 25% profit boost als je op een treble van dartswedstrijden inzet, toch? Ik ga voor Cross, MvG en Wright @5.09 denk ik.

Op 14-3-2019 om 11:56 zei Jonathan:

Leuk dat je hier een nieuwe topic (of hoe heet dat?) voor aanmaakt. Interessante bets ook, ik zal er gebruik van maken! Ik vraag me alleen af of Barney wel aan de 3 180’ers komt, die kerel is zo uit vorm... Bij Unibet heb je ook 25% profit boost als je op een treble van dartswedstrijden inzet, toch? Ik ga voor Cross, MvG en Wright @5.09 denk ik.

Lol uit vorm? Hij is niet uti vorm. Hij is (helaas) voorbij gestreden door de meeste andere spelers. 

Overigens is Rob Cross ook niet al te best de laatste tijd. Stel dat het een setje of 10 gaat worden in totaal dan zullen beide heren vast wel 2 maal 180 gooien

iig in vorm als t gaat om de ladies 😉

3 minuten geleden zei LuukFOD:

Lol uit vorm? Hij is niet uti vorm. Hij is (helaas) voorbij gestreden door de meeste andere spelers. 

Overigens is Rob Cross ook niet al te best de laatste tijd. Stel dat het een setje of 10 gaat worden in totaal dan zullen beide heren vast wel 2 maal 180 gooien

iig in vorm als t gaat om de ladies 😉

Oké, niet uit vorm, gewoon te slecht om mee te strijden met de top. Cross speelde laatst nog de finale van de UK Open en is aan een goede reeks bezig in de Premier League, ik heb juist het gevoel dat hij steeds meer terug in vorm raakt. 2 maal 180 gooien is trouwens niet genoeg voor de bet van Predictor 😉 

31 minuten geleden zei Jonathan:

Oké, niet uit vorm, gewoon te slecht om mee te strijden met de top. Cross speelde laatst nog de finale van de UK Open en is aan een goede reeks bezig in de Premier League, ik heb juist het gevoel dat hij steeds meer terug in vorm raakt. 2 maal 180 gooien is trouwens niet genoeg voor de bet van Predictor 😉 

Ja zie t nu inderdaad meer dan 2. Ik vind het mooi dat van Barneveld nog steeds in zichzelf gelooft (althans dat claimt ie) ik ben zelf bang dat zijn doel. Het WK gaat spelen niet gaat lukken.

Tis jammer want voor mij is hij een held. Hij heeft darts groot gemaakt en niet alleen in Nederland maar vooral buiten de UK. Veel prof dartspelers hebben geprofiteerd van zijn bekendheid en konden demostraties gooien in nl. Ik ben altijd Pro Barney!!

  • Author
20 minuten geleden zei LuukFOD:

Ja zie t nu inderdaad meer dan 2. Ik vind het mooi dat van Barneveld nog steeds in zichzelf gelooft (althans dat claimt ie) ik ben zelf bang dat zijn doel. Het WK gaat spelen niet gaat lukken.

Tis jammer want voor mij is hij een held. Hij heeft darts groot gemaakt en niet alleen in Nederland maar vooral buiten de UK. Veel prof dartspelers hebben geprofiteerd van zijn bekendheid en konden demostraties gooien in nl. Ik ben altijd Pro Barney!!

Zal moeilijk voor hem worden inderdaad, maar duim er wel voor! Zou toch prachtig zijn dat die zijn laatste WK gewoon mag gooien.

4 minuten geleden zei Predictor:

Zal moeilijk voor hem worden inderdaad, maar duim er wel voor! Zou toch prachtig zijn dat die zijn laatste WK gewoon mag gooien.

Klopt. Natuurlijk heeft hij het wel voor het grote gedeelte aan zichzelf te danken als ie er niet bij is. Hij heeft de laatste jaren gekozen om minder toernooien te gooien en steeds meer demo's te doen. Wat ook begrijpelijk is. Demo's zijn gegarandeerd inkomen toernooien weet je het niet. + de kosten voor reizen, hotel etc.

 

  • Author
3 uur geleden zei LuukFOD:

Klopt. Natuurlijk heeft hij het wel voor het grote gedeelte aan zichzelf te danken als ie er niet bij is. Hij heeft de laatste jaren gekozen om minder toernooien te gooien en steeds meer demo's te doen. Wat ook begrijpelijk is. Demo's zijn gegarandeerd inkomen toernooien weet je het niet. + de kosten voor reizen, hotel etc.

 

Ja en nee uiteraard, als ik kijk naar Phil Taylor die heeft wel gekozen voor een goed laatste jaar. En doet nu na zijn carrière ook nog regelmatig demo partijen gooien. Zijn inkomsten kan hij hieruit na zijn prof ook halen. Hij kiest duidelijk op dat gebied voor het geld, en is voorbijgestreefd door het nieuwe talent. Moeilijk te accepteren voor hem maar een logisch gevolg van eigen beslissingen.

11 minuten geleden zei Predictor:

Ja en nee uiteraard, als ik kijk naar Phil Taylor die heeft wel gekozen voor een goed laatste jaar. En doet nu na zijn carrière ook nog regelmatig demo partijen gooien. Zijn inkomsten kan hij hieruit na zijn prof ook halen. Hij kiest duidelijk op dat gebied voor het geld, en is voorbijgestreefd door het nieuwe talent. Moeilijk te accepteren voor hem maar een logisch gevolg van eigen beslissingen.

Taylor heeft natuurlijk veel meer geld verdient dan Barney voordat ie stopte. Die hoefde niet de demos te doen.

Nu gaat ie lekker die tour af met de oud profs. 

Taylor is natuurlijk ook gestopt omdat ie niet meer onverslaanbaar was. De man heeft jaren lang alles gewonnen maar nu er betere spelers waren nokte hij ermee. Wel knap dat ie op zijn laatste wk nog finale pakte.

  • Author
38 minuten geleden zei LuukFOD:

Taylor heeft natuurlijk veel meer geld verdient dan Barney voordat ie stopte. Die hoefde niet de demos te doen.

Nu gaat ie lekker die tour af met de oud profs. 

Taylor is natuurlijk ook gestopt omdat ie niet meer onverslaanbaar was. De man heeft jaren lang alles gewonnen maar nu er betere spelers waren nokte hij ermee. Wel knap dat ie op zijn laatste wk nog finale pakte.

Ja absoluut een punt, heeft meer geld verdiend snap zijn keuze ook wel. Maar als je op sportief vlak mee wilt komen zul je zoveel mogelijk toernooien moeten blijven gooien. We gaan het zien, gun hem het beste! Barney Army!

Kiev - Chelsea 1X @ 1,97....Vamos! Chelsea zonder Hazard en zeker niet met de sterkste elf!

1 uur geleden zei Seabert:

Kiev - Chelsea 1X @ 1,97....Vamos! Chelsea zonder Hazard en zeker niet met de sterkste elf!

0-3 ruststand....hahaha

Op 14-3-2019 om 09:52 zei Predictor:

R. Cross - R. van Barneveld Beide spelers meer dan 2 180'ers odds 4.50 (toto) / Uiteraard niks met voetbal te maken, maar stuitte hier toevallig op. Een zeer interessant betje voor 4.50 vind ik zelf. Ga hem lekker plaatsen! ☺️ 

Just out of curiosity, is deze bet geslaagd??

Op unibet kun je live per leg ook inzetten of er per leg een 180 wordt gegooid. Eerder deed ik dat weleens. Vaak met een quotering van 3.85. Wil dit toch weer een keer oppakken.

  • Author

NEC Wie wint de wedstrijd? NEC Odds 1,89

Word ook in de challenge vanavond gespeeld. Misschien leuk om te zetten, verwachten een mooie wedstrijd! Met zeker doelpunten.

  • Author
Op 15-3-2019 om 11:57 zei Jandehooop:

Just out of curiosity, is deze bet geslaagd??

Op Unibet kun je live per leg ook inzetten of er per leg een 180 wordt gegooid. Eerder deed ik dat weleens. Vaak met een quotering van 3.85. Wil dit toch weer een keer oppakken.

Helaas idd 1 180'er te kort van Barney zijn kant. Een belabberde wedstrijd helaas.

1 uur geleden zei Predictor:

NEC Wie wint de wedstrijd? NEC Odds 1,89

Word ook in de challenge vanavond gespeeld. Misschien leuk om te zetten, verwachten een mooie wedstrijd! Met zeker doelpunten.

Je verwacht veel doelpunten? Gaat 4 lukken denk je? 😉 Staat bij Unibet op 2.40

  • Author
Op 15-3-2019 om 17:37 zei Jonathan:

Je verwacht veel doelpunten? Gaat 4 lukken denk je? 😉 Staat bij Unibet op 2.40

Zal even me glazen bol pakken, 4 totaal beide ploegen bedoel je waarschijnlijk? Denk t wel! ☺️ gaan er gewoon voor!

1 minuut geleden zei Predictor:

Mooie! Bedankt voor het delen.

Of ze mooi zijn weten we nog niet 😉

4 uur geleden zei Skale:

Of ze mooi zijn weten we nog niet 😉

Lee scoren was na 10 minuten goed.

De andere zit er niet in.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.