Spring naar bijdragen

Schrikkelseconde 2015 - paniek of maakt het jou niets uit.


Aanbevolen berichten

Vannacht om 1 uur 59 minuten en 59 seconden springt de klok eerst naar 1:59:60 en dan naar 2:00:00 om de klokken weer gelijk te zetten.

Er wordt een schrikkelseconde toegevoegd omdat de rotatie van de aarde niet helemaal gelijk loopt met de klok. Dit wordt vannacht gecorrigeerd.

Tja, die extra seconde kan een hoop ellende veroorzaken. De vorige keer gingen er een aantal grote websites plat.

Ook de financiële markten wachten in spanning af. Denk aan de flitshandel waar het om milliseconden gaat.

Ik ga vanavond rustig slapen en ik ga er vanuit dat de site OneTime morgen gewoon draait en dat om 6 uur mijn wekker gewoon afgaat.

En jullie? Wat ga jij doen met deze extra seconde :))

https://youtu.be/U2WlQZf9zSg :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.