Spring naar bijdragen

Voorstelling


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben Johan 43 jaar en kom uit het pittoreske Assen, ja die van de TT, die we net weer hebben afgesloten.

Leukste gokspel voor mij vind ik poker.

Speel het sowieso 1x per maand in toernooivorm in de kroeg en 5 tot 6 x per jaar met een vriendengroep bij iemand thuis.

Ik ben hier eigenlijk terechtgekomen via mijn mede-stadsgenoot Armijn die eigenlijk voir het eerst sprak op een rommelmarkt waar hij als een malle stond te verkopen , haha was leuk.

Tot zover mijn intro en kijk uit naar de verhalen die ik hier mag lezen en natuurlijk goeie pokertips altijd welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woohoo @[email protected] wat een mooie voorstelronde. Mocht je een andere forum naam willen let me know.

 

Assen verfoeide ik vroeger toen ik in het Westen woonde, wie gaat hier nu wonen en wat is hier nu te beleven. Maar wat een beste keuze in ons leven, van schone lucht tot geen stoplichten 🙂 En uiteindelijk gaat het erom wat je zelf van het leven maakt en is het leven maakbaar ook in Assen.

Gaan we samen een keertje pokeren als er weer een ONK of Pokeren series is in Assen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 1-7-2019 om 19:31 zei [email protected]:

Hoi,

 

Ik ben Johan 43 jaar en kom uit het pittoreske Assen, ja die van de TT, die we net weer hebben afgesloten.

Leukste gokspel voor mij vind ik poker.

Speel het sowieso 1x per maand in toernooivorm in de kroeg en 5 tot 6 x per jaar met een vriendengroep bij iemand thuis.

Ik ben hier eigenlijk terechtgekomen via mijn mede-stadsgenoot Armijn die eigenlijk voir het eerst sprak op een rommelmarkt waar hij als een malle stond te verkopen , haha was leuk.

Tot zover mijn intro en kijk uit naar de verhalen die ik hier mag lezen en natuurlijk goeie pokertips altijd welkom.

Een prachtige voorstelronde zeg! Haha ja stond @TheGreatOne daar als een malle te verkopen? Hele kraam binnen een uur uitverkocht? Zie het al helemaal voor me! 

Veel plezier op Onetime!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.