Spring naar bijdragen

Een korte introductie.


MrMoney

Aanbevolen berichten

Beste Onetimers,

Ik heb mijzelf vandaag hier geregistreerd en dacht laat ik beginnen met een bericht waarin ik mij voorstel.

Noem mij MrMoney, een bijna veertiger die in de provincie Flevoland woont en werkt. Ik verdien al enkele jaren online mijn geld en ben erg geïnteresseerd in onderwerpen die hier mee te maken hebben. Vooral online ondernemen, marketing, finance en alles wat met de crypto en blockchain space te maken heeft spreekt mij enorm aan. Daarnaast ben ik een fervent muziek liefhebber waarmee ik semi-pro mijn brood verdien.

Verder ben ik een echte levensgenieter en vind ik geluk en een goede gezondheid het allerbelangrijkst. Geld is mooi, handig en ik hou er echt van maar het is niet alles!

Ik ben benieuwd wat dit forum mij gaat brengen welke eventuele 'online' vriendschappen het brengt en hoop ik een hoop van elkaar te kunnen leren maar een een leuke tijd te hebben.

Groet,

MrMoney.

bewerkt door MrMoney (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei DennMann:

Welkom!

Waarmee verdien je precies je geld op het internet?

Iedereen bedankt voor het warme welkom! 

Ik verdien momenteel vooral mijn geld met een aantal websites in de performance marketing. Daarnaast heb ik een aantal informatieve websites waarmee in inkomsten genereer door met adverteerders te werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei MrMoney:

Iedereen bedankt voor het warme welkom! 

Ik verdien momenteel vooral mijn geld met een aantal websites in de performance marketing. Daarnaast heb ik een aantal informatieve websites waarmee in inkomsten genereer door met adverteerders te werken. 

WIl je me een PM sturen? Ben wel benieuwd naar je netwerk van sites!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.