Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Dit jaar bestaat HC Nijmegen 30 jaar en hebben ze voor de gelegenheid ook wat smallball toernooien opgezet.

• Vrijdag 23 augustus €110 Crazy Pinapple Hold'em
  • Donderdag/Vrijdag €330 Main event (dag 1A&1B)
  • Zaterdag 25 augustus: Dag 2 main event
  • Zondag 26 augustus €220 progressive bounty

Op zaterdag 10 augustus ga ik een kleine qualifier spelen van€30+10. Wie weet kwalificeer ik me wel! En ik zit er ook aan te denken om voor de fun het €110 Crazy Pinapple toernooi te spelen.

Wellicht ook iets voor @jordi-414 @Chuckmeister @coolos15?

• Like 2

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted
46 minuten geleden zei JackPot:

Wel bijzonder om een 330 toernooi smallball te noemen, vind het een serieuze buyin

Maar als het 330 "main event" wordt genoemd vind ik het wel weer meevallen.

Posted
52 minutes ago, jordi-414 said:

Zegt de man die toernooien van 5k heeft gespeeld :P

Helemaal eens, maar tijden veranderen. Zo gewonnen, zo geronnen. 

Kijk naar jezelf van Koning Tupperware, naar elke chattende man zijn nightmare 🤙

• Like 2
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.