Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Gokkasten_bob

Aanbevolen berichten

Al ruim 30 jaar actief in de gok business. Ooit daarvoor 2x gokverslaafd geweest. In 1988 per toeval in speelautomaten business gerold bij playtronics in Groningen.

Gokkasten zijn mijn passie, maar dan ook echt alles, dus de voorkant als speler en achterkant qua monteur. Ook de psychologie blijft fascinerend. Zeker de speltechniek en verleidingen die de fruitkast met zich mee brengt.

Je zal nooit verslaafd raken met winnen, alleen bij verliezen en je je verlies wil terug verdienen.

Leuk om nu onetime ontdekt te hebben. Zit nu net lekker het magazine van onetime op vakantie adres te lezen. Top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-8-2019 om 16:42 zei Gokkasten_bob:

Al ruim 30 jaar actief in de gok business. Ooit daarvoor 2x gokverslaafd geweest. In 1988 per toeval in speelautomaten business gerold bij playtronics in Groningen.

Gokkasten zijn mijn passie, maar dan ook echt alles, dus de voorkant als speler en achterkant qua monteur. Ook de psychologie blijft fascinerend. Zeker de speltechniek en verleidingen die de fruitkast met zich mee brengt.

Je zal nooit verslaafd raken met winnen, alleen bij verliezen en je je verlies wil terug verdienen.

Leuk om nu onetime ontdekt te hebben. Zit nu net lekker het magazine van onetime op vakantie adres te lezen. Top!

Wat een leuke en interessante introductie. Of je nooit verslaafd zal raken met winnen vind ik een fascinerende opmerking. Ik hoop dat je geen eendagsvlieg bent op dit forum. Wat dat betreft kijk ik het nog even aan..... Welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei K. Ronos:

Ik ben zeer benieuwd naar de 'geheimen' van deze kasten, bijvoorbeeld hoe dik ze het hout maken van de voorkant van de kast om het schoppen van boze spelers te weerstaan...

Welkom!

Gisteravond bij HC, een groepje jonge chinezen, iedere x kwaad op de kast slaan van de multiroulette. Dit gepaard gaand met hevig teleurgestelde kreten. Ik heb de ruimte maar verlaten en ben elders gaan spelen. Kan er niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Solidagio:

Gisteravond bij HC, een groepje jonge chinezen, iedere x kwaad op de kast slaan van de multiroulette. Dit gepaard gaand met hevig teleurgestelde kreten. Ik heb de ruimte maar verlaten en ben elders gaan spelen. Kan er niet tegen.

Is nog extra gevaarlijk ook. Want ze kennen allemaakl Kung Fu dus slaan veel harder dan de gemiddelde man 😉

Ik snap dat slaan nooit zo.

Ik zat ooit in de kroeg achter een gokkast en naast mij zat een man te spelen op een andere kast. Helemaal gefrustreerd. Vraagt ie opeens aan de barman hoe duur is zo glazen plaat. Ongeveer 300 gulden zegt de barman. Gast legt 300 gulden neer. Ramt het glas kapot en vertrekt.

Een echt WTF moment!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei LuukFOD:

Is nog extra gevaarlijk ook. Want ze kennen allemaakl Kung Fu dus slaan veel harder dan de gemiddelde man 😉

Ik snap dat slaan nooit zo.

Ik zat ooit in de kroeg achter een gokkast en naast mij zat een man te spelen op een andere kast. Helemaal gefrustreerd. Vraagt ie opeens aan de barman hoe duur is zo glazen plaat. Ongeveer 300 gulden zegt de barman. Gast legt 300 gulden neer. Ramt het glas kapot en vertrekt.

Een echt WTF moment!

Hahaha had ik wel bij willen zijn!   Wat me laatst opviel bij dat slaangedrag dat het ook nog eens vaak gebeurd bij een lekkere winst, maar dan hadden ze bij een ander nummer nóg meer kunnen winnen. Onvoorstelbaar gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier @Gokkasten_bob , op een leuke tijd! Ik ben benieuwd wat je weet van gokkasten en wat je ervaring ermee is. Ik ben zelf techneut en reviseer oudere gokkasten of bouw een moderne om. Ondanks dat het vrij simpele techniek en uitgerust met veelal richtsoftware is, valt het mij op dat dit niet aan het verstand te krijgen is bij de meeste mensen. Inhoudelijke discussies lopen hierdoor steevast spaak op aannames, gebrek aan kennis, en het onvermogen om feit van fictie te scheiden. Ik ben benieuwd of jij hier wat in kan betekenen 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.