Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Vandaag besloten te parkeren bij Casino ADMIRAL Heerlen om een rustig gokje te gaan wagen. Eerst door het Casino gelopen, het viel mij op dat meerdere automaten uit stonden met een bord gereserveerd erop.

Goed, ik besluit om een paar gokkasten te bespelen, en terwijl ik dat doe loopt er een paar keer een jongeman met een Chinees uiterlijk langs die bovenmatige interesse toont in wat mijn gokkast doet. Bij de derde keer kijk ik hem indringend aan en hij is meteen geagiteerd en roept: "WAT JIJ KIJKEN?!". Ik ben zelf redelijk mondig en aangezien ik een gezonde hekel aan AFLEGGERS EN BOEKHOUDERS heb, vraag ik hem hetzelfde: wat zit JIJ te kijken!? Vervolgens zet hij een grote mond op en ik laat mij dat niet gebeuren en ik sta op en ik loop naar hem toe. Ik vraag hem of hij een aflegger is. Wederom een grote mond van hem. Ik zeg hem dat hij maar eens mee moet komen. En dat doet hij. Wij lopen naar voren waar ik medewerker Dennis aanspreek met de vraag waarom dit Casino AFLEGGERS / BOEKHOUDERS toelaat? Ik ben namelijk niet van gisteren, deze vervelende aggressieve Chinees is een AFLEGGER. En ik vraag hem tevens of alle automaten die uit staan met het bordje gereserveerd erop of dat voor de AFLEGGERS EN BOEKHOEDERS is gedaan.

Terwijl medewerker Dennis de inmiddels handtastelijke chinees niet tot de orde roept maar als een lulletje rozenwater tegen mij antwoord dat zij inderdaad voor deze "gasten" automaten reserveren wordt ik behoorlijk boos. Ik zeg tegen medewerker Dennis dat gasten als ik dit Casino betalen, terwijl deze AFLEGGERS mij en de andere gasten bestelen door de automaten uit te laten zetten omdat zij alles bijhouden en de winsten afromen op een manier dat wij geen kans meer maken. DIT IS PURE OPLICHTING IN CASINO ADMIRAL HEERLEN

Ondertussen heb ik de handtastelijke chinees van 1,60 meter een reprimande gegeven en hij durft niet door te gaan met zijn provocerende handtastelijkheden. Ik zeg tegen die slappe, ongeschikte medewerker Dennis dat ik mijn kasten uittik, en hier NOOIT meer terugkom. Dennis interesseert het niet. Zijn hele houding en de houding van die vervelende AFLEGGER CHINEES spreekt boekdelen: DE CHINESE AFLEGGERS ZIJN DE BAAS IN CASINO HEERLEN! Ik tik mijn kasten af en kom er nooit meer terug.

@TheGreatOne @JackPot @TheGallant Zouden jullie Novomatic en het management van Casino ADMIRAL het volgende kunnen vertellen:

CASINO ADMIRAL HEERLEN WORDT GERUND DOOR AFLEGGERS EN BOEKHOUDERS, HET PERSONEEL STAAT IN DIENST VAN DEZE OPLICHTERS, EN CASINO ADMIRAL MAAKT ZICH OP DEZE MANIER SCHULDIG VAN ONEERLIJKE PRAKTIJKEN JEGENS DE NORMALE BEZOEKERS! SCHANDE!

IK ZAL NOOIT MEER OOK MAAR EEN VOET ZETTEN IN EEN ADMIRAL CASINO, DE ORGANISATIE MOET HUN OGEN UIT HUN KOP SCHAMEN!

bewerkt door Leucophylla
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 2

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Beste @Leucophylla dank voor je bericht en erg schokkend om te horen. Ik denk dat de beste optie is om een officiele klacht in te dienen bij Novomatic. Het issue omtrent afleggers begint wel steeds groter te worden, zo horen we deze praktijken reeds bij Jack's Eindhoven, Win Beilen, en vast nog veel andere casinos in Nederland. Dat casino's deze gasten toestaan kan ik me overigens nog wel voorstellen, ze zorgen voor omzet en het merendeel van de gasten heeft er geen last van. Maar als medewerkers willens en weten meewerken (wat ik overigens niet zeker weet) is het wel erg vervelend en foute boel :(

Geplaatst

Jee, dit casino hebben we vorig jaar nog genomineerd (toen het net open was) als casino van het jaar. Ik ben er zelf dit jaar niet meer naar terug geweest en als ik dit lees snap ik wel je woede. Ik ga het vandaag doorsturen en zoals @Jackpot het zegt zelf een klacht indienen lijkt mij de juiste weg en ben benieuwd naar de reactie van het management.

Geplaatst
7 hours ago, JackPot said:

Beste @Leucophylla dank voor je bericht en erg schokkend om te horen. Ik denk dat de beste optie is om een officiele klacht in te dienen bij Novomatic. Het issue omtrent afleggers begint wel steeds groter te worden, zo horen we deze praktijken reeds bij Jack's Eindhoven, Win Beilen, en vast nog veel andere casinos in Nederland. Dat casino's deze gasten toestaan kan ik me overigens nog wel voorstellen, ze zorgen voor omzet en het merendeel van de gasten heeft er geen last van. Maar als medewerkers willens en weten meewerken (wat ik overigens niet zeker weet) is het wel erg vervelend en foute boel :(

Waar wil je een klacht over indienen dan? Automaten mogen gereserveerd worden (misschien spelen ze er al dagen op) . Ik vind idd wel dat ze deze gasten mogen aanspreken (het casino dan) want dit is ook niet in het belang van de afleggers zelf. 

Geplaatst

Je mag toch een klacht indienen als je vindt dat je benadeeld bent of je niet prettig of veilig voelde op een plek? Of het grond is voor een onderzoek weet ik niet, maar je ongenoegen of klacht neerleggen lijkt me de juiste manier in dit soort zaken.

Geplaatst
7 hours ago, JackPot said:

Beste @Leucophylla dank voor je bericht en erg schokkend om te horen. Ik denk dat de beste optie is om een officiele klacht in te dienen bij Novomatic. Het issue omtrent afleggers begint wel steeds groter te worden, zo horen we deze praktijken reeds bij Jack's Eindhoven, Win Beilen, en vast nog veel andere casinos in Nederland. Dat casino's deze gasten toestaan kan ik me overigens nog wel voorstellen, ze zorgen voor omzet en het merendeel van de gasten heeft er geen last van. Maar als medewerkers willens en weten meewerken (wat ik overigens niet zeker weet) is het wel erg vervelend en foute boel :(

 

7 hours ago, TheGreatOne said:

Jee, dit casino hebben we vorig jaar nog genomineerd (toen het net open was) als casino van het jaar. Ik ben er zelf dit jaar niet meer naar terug geweest en als ik dit lees snap ik wel je woede. Ik ga het vandaag doorsturen en zoals @Jackpot het zegt zelf een klacht indienen lijkt mij de juiste weg en ben benieuwd naar de reactie van het management.

Bedankt voor de reacties, het was gisterenmiddag en heb bewust pas tot de avond gewacht met mijn review zodat mijn (hele grote) ergenis wat gezakt zou zijn. Toen zag ik dit bericht nog van een paar maanden geleden:  https://www.onetime.nl/forum/topic/5417-zwendel-in-casino-admiral-heerlen/ en toen wist ik dat ik het maar eens duidelijk moet maken wat ik ervan vind.

Ik denk niet dat ik er zin in heb om met naam en toenaam een officiele klacht bij Novomatic te gaan indienen. Jullie weten wie ik ben en dat laat ik graag alleen bij jullie. Ik voelde mij zo genaaid, en dan die vervelende handtastelijke chinees wat volgens Coinflippers kennelijk een linkmiechel is werd niet tot de orde geroepen door die medewerker, dat ik deze review hierboven (+ een korte review bij de Casinolijst) voorlopig een voldoende straf vind. Mensen die deze site bezoeken weten dan dat ze daar niet naar toe moeten gaan voor eerlijk spel. Ik neem aan dat dit ook opgepikt wordt door google/ads en als Novomatic dit vervelend vind dan moeten ze de bezem bij hun er maar eens doorheen halen!

Ik zal dus nooit, maar dan ook nooit meer een ADMIRAL Casino betreden. En eerlijk gezegd bij veel andere Casino's waar je deze afleggers tegenkomt ben ik het ook echt beu geworden. Ik zal mij gaan beperken tot een Holland Casino bezoek zo nu en dan.

 

Geplaatst
2 uur geleden zei Leucophylla:

 

Bedankt voor de reacties, het was gisterenmiddag en heb bewust pas tot de avond gewacht met mijn review zodat mijn (hele grote) ergenis wat gezakt zou zijn. Toen zag ik dit bericht nog van een paar maanden geleden:  https://www.onetime.nl/forum/topic/5417-zwendel-in-casino-admiral-heerlen/ en toen wist ik dat ik het maar eens duidelijk moet maken wat ik ervan vind.

Ik denk niet dat ik er zin in heb om met naam en toenaam een officiele klacht bij Novomatic te gaan indienen. Jullie weten wie ik ben en dat laat ik graag alleen bij jullie. Ik voelde mij zo genaaid, en dan die vervelende handtastelijke chinees wat volgens Coinflippers kennelijk een linkmiechel is werd niet tot de orde geroepen door die medewerker, dat ik deze review hierboven (+ een korte review bij de Casinolijst) voorlopig een voldoende straf vind. Mensen die deze site bezoeken weten dan dat ze daar niet naar toe moeten gaan voor eerlijk spel. Ik neem aan dat dit ook opgepikt wordt door google/ads en als Novomatic dit vervelend vind dan moeten ze de bezem bij hun er maar eens doorheen halen!

Ik zal dus nooit, maar dan ook nooit meer een ADMIRAL Casino betreden. En eerlijk gezegd bij veel andere Casino's waar je deze afleggers tegenkomt ben ik het ook echt beu geworden. Ik zal mij gaan beperken tot een Holland Casino bezoek zo nu en dan.

 

Zodoende ga ik ook alleen nog maar naar het HC, óf Gran Casino Tiel, maar dat is 2 uur rijden. Paar dagen geleden trof ik een behoorlijk oud stelletje die ik nog van WIN Beilen ken, in het HC. Zij had per ongeluk in Beilen op een kast gespeeld waar nog punten op stonden van een chinees. Ze is weggestuurd en heeft een toegangsverbod gekregen. Zij gaan nu alleen nog maar naar het HC. Ik stond perplex van hun verhaal. Ik vermoed dat het vaker gebeurd is en dat ze eerder zoiets gedaan heeft, maar niet vanuit kwade opzet. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Leucophylla:

 

Bedankt voor de reacties, het was gisterenmiddag en heb bewust pas tot de avond gewacht met mijn review zodat mijn (hele grote) ergenis wat gezakt zou zijn. Toen zag ik dit bericht nog van een paar maanden geleden:  https://www.onetime.nl/forum/topic/5417-zwendel-in-casino-admiral-heerlen/ en toen wist ik dat ik het maar eens duidelijk moet maken wat ik ervan vind.

Ik denk niet dat ik er zin in heb om met naam en toenaam een officiele klacht bij Novomatic te gaan indienen. Jullie weten wie ik ben en dat laat ik graag alleen bij jullie. Ik voelde mij zo genaaid, en dan die vervelende handtastelijke chinees wat volgens Coinflippers kennelijk een linkmiechel is werd niet tot de orde geroepen door die medewerker, dat ik deze review hierboven (+ een korte review bij de Casinolijst) voorlopig een voldoende straf vind. Mensen die deze site bezoeken weten dan dat ze daar niet naar toe moeten gaan voor eerlijk spel. Ik neem aan dat dit ook opgepikt wordt door google/ads en als Novomatic dit vervelend vind dan moeten ze de bezem bij hun er maar eens doorheen halen!

Ik zal dus nooit, maar dan ook nooit meer een ADMIRAL Casino betreden. En eerlijk gezegd bij veel andere Casino's waar je deze afleggers tegenkomt ben ik het ook echt beu geworden. Ik zal mij gaan beperken tot een Holland Casino bezoek zo nu en dan.

 

Ik heb het topic onder de aandacht gebracht bij een contact persoon bij Novomatic in Waalwijk die het verder de organisatie inschiet. We wachten af en kijken of er een reactie komt.

Geplaatst

Ach, je kunt veel zeggen van Holland Casino.

Maar in sommige speelhallen wil je ook echt niet meer spelen. Ik snap wel dat het soms moeilijk aan te pakken in voor speelhalmedewerkers. Maar aflegpraktijken, het reserveren van speelplekken, agressieve gasten en dergelijke is zo slecht voor de sfeer dat je gewoon niet meer naar binnen wilt. 

In Holland Casino is de sfeer toch heel wat beter dan in de gemiddelde speelhal. Hoewel er ook voor speelhallen zeker uitzonderingen zijn. Afgelopen zaterdagavond was ik even in Jack's Eemnes. Geen Chinees gezien, er was een gezellige mix van hotelgasten en andere recreatieve spelers aanwezig. Jong, oud, kleine spelers, grotere spelers. Er was onderling contact tussen de spelers. Het personeel was vriendelijk en attent, gaf speluitleg aan beginnende spelers en het casino zag er keurig uit. Dus het kan wel.

Geplaatst

In Eemnes is het zeker ook aan de orde van de dag, maar misschien niet altijd. Mijn bezoek aan Jack's Eemnes was zo'n deceptie en ik heb nog geen enkele Jack's gezien in Nederland die zo slecht was als Eemnes. Maar misschien was mijn bezoekje dan wel de uitzondering. Desalniettemin gaat het niveau wel snel achteruit ondanks dat de hallen steeds mooier worden.

Geplaatst

Ik zat te bedenken dat dit issue steeds vaker naar voren komt op het forum en dat veel spelers hierdoor de gokhallen links laten liggen. Maar is het 'aflegger' issue een nieuw iets, of bestaat dit al jaren of zelfs tientallen jaren. Ik begrijp dat als je er tegenwoordig op let dat je het overal om je heen ziet, maar zouden nieuwe spelers ook raar staan te kijken van afleggers of boekhouders of hoe je deze spelers maar moet beoordelen. Van de ene kant doen ze iets wat bijna elke speler doet, spelen op een automaat met zo'n groot mogelijke kans op uitbetaling. In Vegas zien we @LasVegasNic tenslotte ook een gokkast kiezen waar niet pas een grote uitbetaling is geweest. Maar om er je beroep van te maken is enerzijds natuurlijk best wel knap, het is een skill en misschien moet die skill wel gewoon beloond worden?

Geplaatst
2 uur geleden zei Solidagio:

Zodoende ga ik ook alleen nog maar naar het HC, óf Gran Casino Tiel, maar dat is 2 uur rijden. Paar dagen geleden trof ik een behoorlijk oud stelletje die ik nog van WIN Beilen ken, in het HC. Zij had per ongeluk in Beilen op een kast gespeeld waar nog punten op stonden van een chinees. Ze is weggestuurd en heeft een toegangsverbod gekregen. Zij gaan nu alleen nog maar naar het HC. Ik stond perplex van hun verhaal. Ik vermoed dat het vaker gebeurd is en dat ze eerder zoiets gedaan heeft, maar niet vanuit kwade opzet. 

In Tiel zijn ze ook (helaas)

Geplaatst
Is al jaren zo, volgens mij nu wel op grotere schaal.
er zijn nu echt een paar groepen die onderling verdelen welk casino voor wie is.


Klopt dit verhaal werd ook bevestigd. Soms worden casino’s door afleggers zelfs verkocht aan een ander aflegger. Bizarre praktijken
Geplaatst (bewerkt)

Het verbaast me helemaal niets dat personeel gewoon de schouders ophaalt als je dit aankaart.

Ik heb al meerdere malen bijdrages gepost over mijn persoonlijke ervaringen bij Jack's Casino rondom afleggers, de verziekte sfeer die het met zich meebrengt en de agressie die ermee gepaard gaat. Zoals ik al eerder aangaf vind ik het gewoon een verkapte vorm van oplichting door een casino. Dat vind ik al als dit soort gedrag wordt gedoogd, maar actief er aan bijdragen (lees: kasten op gereserveerd zetten en afleggers instrueren) is natuurlijk helemaal van de gekke.

Ik heb twee keer meegemaakt dat personeel bij Jack's Casino Eindhoven gewoon open en bloot informatie deelt met afleggers (ik ken ze inmiddels) door te zeggen welke kasten veel zijn gespeeld, welke weinig, welke kasten veel/weinig hebben uitbetaald etc. Ik wist niet wat ik hoorde.

Wat mij betreft is er maar 1 conclusie mogelijk; personeel en management weet precies hoe het zit (kan ook niet anders als dagelijks dezelfde mensen -veelal jong en van Aziatische komaf- je casino bewonen en gedrag laten zien dat wijst op boekhouden) maar treedt niet op. De afleggers mogen gewoon hun gang gaan, regels worden slechts selectief gehandhaafd en ik sluit zelfs niet uit dat deze afleggers af en toe een fooi geven om het personeel onder de duim te houden.

Ik postte hier een kleine anderhalf jaar geleden al over en heb ook aangegeven dat ik er niet meer kom. Voor mij is het laatste bezoekje aan een gokhal dan ook al anderhalf jaar geleden en daar blijft het ook bij. Dit neemt overigens niet weg dat ik het echt onvoorstelbaar vind dat dit gewoon allemaal maar kan. Zien andere 'gewone' bezoekers dit nou echt niet of wil men het niet zien?

Ik heb op het punt gestaan om een filiaalleider erbij te halen, maar omdat ik al voor mezelf had besloten nooit meer te komen heb ik het er maar bij laten zitten. Nu achteraf heb ik daar wel spijt van, omdat ik echt benieuwd ben naar de reactie vanuit het management. Zulk beleid valt naar mijn mening gewoon niet te verdedigen. Ze moeten echt hun ogen uit de kop schamen dat men zoiets toelaat. Anderzijds; ik heb het van me af gezet, kom er gewoon nooit meer, bespaar geld en ga lekker naar het Holland Casino als ik een keertje naar het casino wil. DAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGG Jack's Casino !! ZWAAAAAI ZWAAAAAI !!

bewerkt door Rispetto
Geplaatst
17 minuten geleden zei rhellevo:

In Tiel zijn ze ook (helaas)

Geloof ik gelijk, maar ik heb daar nooit iets negatiefs ervaren. Ik vind het een erg prettig casino, in alle opzichten. Alleen jammer dat ze niet meer een aanbieding hebben i.c.m. het hotel.

Geplaatst

Ik heb op dit forum gelezen dat ervaringen, vragen, klachten kunnen worden doorgegeven aan het management van een casino door een aantal moderators hier.

Mij lijkt het zo langzamerhand wel gerechtvaardigd om deze klacht (die steeds frequenter terug lijkt te komen op dit forum) eens door te spelen naar de 'hoge' heren/dames van de betreffende casino's.

Ik veronderstel dat een zichzelf respecterend bedrijf deze zorg c.q. klacht serieus neemt en in algemene zin (zonder namen te noemen) toch uiteen zou moeten kunnen zetten wat het beleid is m.b.t. afleggers/boekhouders? Met andere woorden; herkent men dit beeld? Wordt dit besproken met het personeel en zoja; wat doet men er aan? Wordt er daadwerkelijk opgetreden tegen afleggers? Wat zijn de sancties? etc, etc.

Iemand hier die dit zou kunnen communiceren???

Geplaatst

Ik denk dat het zeker waar is dat het “afleggerprobleem” verschilt van moment tot moment. Op een zeker moment is de sfeer in een speelhal prima, een dag later is het ruk.

Trek je conclusie en vertrek.

En ik heb een stiekem pleziertje: “ kijken naar Chinezen die in Holland Casino grote bedragen verliezen aan de live speeltafel. Mjammie, lekker puh!” Want ja, het kan ergerlijk volk zijn. 

  • Like 1
  • Haha 1
Geplaatst
4 hours ago, TheGreatOne said:

Novomatic heeft al netjes gemaild met ons. @Leucophylla mag en kan gewoon de klacht neerleggen bij Novomatic of bij het casino zelf en wordt het absoluut verder opgepakt.

Bedankt voor het doorgeven, mijn doel was dat zij zich er bewust van zijn dat dit hier open en bloot besproken wordt. Een klacht indienen @TheGreatOne heeft geen enkele zin, want denk je dat zij gaan toegeven dat deze praktijken bestaan, gedoogd en tevens gefaciliteerd worden? Natuurlijk niet. Als zij dit zouden toegeven dan komt er een grote advertentie in de Telegraaf met grote chocoladeletters: "CASINOKETEN ADMIRAL GEEFT ZWENDEL TOE", dit zou voorpaginanieuws zijn en hun naam en integriteit zouden ze zelf voor altijd beschadigd hebben.

Nee, ze zullen dit NOOIT, maar dan ook nooit toegeven. Mijn klacht wordt een administratieve afhandeling en ineens zijn er meerdere getuigen in het Casino gehoord die mijn verhaal en gedrag tegenspreken.  Ze gooien het daarop en zullen me vast een aai over mijn bol geven als ik beloof mijn review te herzien of een positieve nieuwe schrijf.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.