Spring naar bijdragen

Binary options: is Optie24 betrouwbaar?


Nomore

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort een beetje aan het ‘stoeien’ met binary options na een eerder artikel van Cash Cow. Om het zo simpel mogelijk te houden ben ik gestart bij de enige Nederlandse aanbieder die ik kon vinden. Ik ben uitstekend bekend met alle financiele producten en met name in opties en andere derivaten dat ik het gevoel had dat dus ook binary opties iets voor mij zou zijn.

Het werkt echter nog vele malen simpeler dan met normale opties op de beurs.

Je kansen zijn daarnaast ook vergelijkbaar met opties op de beurs. Bij opties op de beurs betaal je een tijdspremie en een ‘verwachtingswaarde’-premie. Dit zijn indirect kosten om te kunnen handelen in opties. Daarnaast betaal je uiteraard transactiekosten aan je broker, zoals Binck, Alex, etc.

Bij binaire opties zijn er geen transactiekosten maar zitten de kosten verwerkt in de uitbetaling.

Stel ik verwacht dat de AEX-Index over een uur lager staat dan op dit moment dan kan ik met binaire opties deze ‘gok’ aan gaan voor een bedrag vanaf 5 euro op Optie24. Heb ik het juist dan is mijn uitbetaling ongeveer 175% van mijn inleg (dit ligt vaak tussen de 70% en 80%), namelijk 8,75 euro. Heb ik het fout ben ik mijn inleg kwijt.

Maar wat ik eigenlijk wil weten of er nog mede forumgebruikers zijn die gebruik maken van Optie24 en of het betrouwbaar is volgens jullie.

Ik heb mijn eerste storting gedaan van 250 euro en kreeg hierbij ook nog eens 250 euro bonus. Deze kan je wel gebruiken om mee te handelen en dus winst mee te maken maar is pas uit te betalen als je een totaal bedrag van 15x je bonus hebt ingezet. Wel kan ik elk moment mijn gehele saldo minus deze 250 euro bonus uitbetalen en staat dit binnen 24 uur op mijn bankrekening!

De support die ik tot dusver heb meegemaakt is in Nederlands en ook krijg ik tot nu toe binnen 10 minuten antwoord van Optie24. Dit is in deze markt redelijk uniek, maar misschien was het een eenmalig snel antwoord. Hoe is jullie ervaring?

static-02890892025366839297.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Wat ik overigens zojuist heb meegemaakt en wat natuurlijk volledig de OneTime manier is dat je een 100% deposit bonus krijgt. Ik heb 250 euro gestort en krijg dus 250 euro bonus!

Het mooie bij optie24 is dat je deze bonus meteen krijgt bijgeschreven en je hiermee kunt handelen.

Ik zet dus bijvoorbeeld meteen mijn hele bedrag van 500 euro in (250 eigen geld en 250 bonus). Als ik mijn 'weddenschap' win dan krijg ik een uitbetaling van ongeveer 875 euro. Dit betekent dus een winst van 350 euro op mijn eigen inzet van 250 euro die meteen uit te betalen is!

Dit betekenen dus vanwege de bonus dat je odds krijgt op een 50% kans, met een beetje kennis van de markt misschien iets meer, van 2.5 x keer je inzet!

Benieuwd wie de gok durft te maken! Probeer dus relatief veel te storten zodat je hier optimaal gebruik van kunt maken! Je krijgt de bonus maar 1 keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker ik heb de bonus ook ontvangen bij Optie24. Ik heb 250 euro gestort en na een mailtje naar ze kreeg ik binnen 3 minuten de bonus bijgeschreven. Ik had toen 500 euro om te handelen. Sta nu op 595 euro. Minimale handelsgrootte is 5 euro. Optie24 garandeerd ook uitbetaling binnen 24 uur per bank.

Maar zoals ik schreef kan je dus profiteren van die bonus :).

Support is Nederlands wat ook prettig is.

Laat even je ervaringen weten !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol. We hebben een gokker in ons midden. Ik wilde nog juist zeggen dat het maar een voorbeeld was om alles in 1 keer in te zetten. Maar ieder zijn ding. Ik heb het in kleine stapjes gedaan eerst en had toen nog 400 over en dacht toen. Ja ik kan 150 euro verliezen (400 -250 bonus) maar wel 400 inzetten. Dus toen de gok genomen en won hem. Maar het blijft een gok bij Optie24, maar op deze manier wel met mooie odds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Ik heb zelf ook gehandeld afgelopen weken bij Optie24 en toch een leuk winstje kunnen scoren (met mazzel ;-) Vandaag uitbetaald en eens kijken of ze dat ook zoals ze zeggen binnen 24 uur op mijn bank rekening krijgen. Ik laat van mij horen als het zover is.

En het bedrag staat al op mijn bankrekening. (eerste) uitbetaling dus binnen 24 uur op de bankrekening. Heel erg netjes van Optie24!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vooralsnog nog niets kunnen vinden over een registratie van Optie24 bij de AFM. Wel zie ik dat men werkt onder een europees paspoort van een vergunning uit Cyprus. Wat overigens in de gamingwereld niet schokkend is. Ik vraag me wel af of de AFM vergunningen uit gaat delen aan binary options aanbieders omdat het ook op het randje zit met het kansspel beleid in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Optie24.nl is een handelsnaam van Fidelisco Capital Markets Ltd. Fidelisco Capital Markets Ltd staat op dit moment onder deze naam in de registers van de AFM, met een Europees paspoort als beleggingsonderneming. Deze aanbieder is gevestigd in Nicosia (Cyprus) en staat onder toezicht van de Cypriotische toezichthouder. Optie24.nl is via dit Europees paspoort bevoegd tot het verlenen van verschillende beleggingsdiensten in Nederland. Het toezicht ligt bij de Cypriotische toezichthouder, de website is http://www.cysec.gov.cy/en-GB/home/ en het e-mailadres is: [email protected].
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

mars21 zei:

ziet er goed uit duik er zelf ook eens in 

Hi @mars21 had je hier al naar gekeken? Ben benieuwd naar de eventuele ervaringen met Optie24. Mijn persoonlijke ervaringen zijn veel beter met bijvoorbeeld de binaire optie aanbieder IQOption, waarbij je een geweldig handelsscherm hebt en ook de bonus fijn is vrij te spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.