Boelie Posted May 12, 2015 Report Share Posted May 12, 2015 Yvon Bouvy deed het: ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/2092857/2008/05/20/Belg-won-33-auto-s-en-huis-met-prijsvragen.dhtml Dit fascineert mij al jaren Heb vroeger wel een tijdje heel veel puzzels ingeleverd en won ook wel eens wat, maar nooit echte dikke hits... Zijn er nog forumleden die veel aan prijsvragen oid meedoen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Morgen komt er een prijsvraag op onetime waar een aantal boeken te winnen zijn die vooral de pokerspelers aan zullen spreken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfellas Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Haha wow die belg, meer dan 600 schuilnamen . En dat voor maar 10% van de prijs, denk dat die makkelijk rond de 40-50% had kunnen gaan zitten. Aangezien de mensen zelf er geen werk aan hadden als ik het goed begrijp. Morgen komt er een prijsvraag op onetime waar een aantal boeken te winnen zijn die vooral de pokerspelers aan zullen spreken! Vet, ben benieuwd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Ja, je had er zelfs een TV programma van op TLC, High Stakes Sweepers heette dat. Soort van "Extreme Couponing" maar dan voor mensen die aan alle wedstrijden meededen ( ). Echt lache om te zien.Vroeger deed ik met regelmaat mee aan prijsvragen. Toch redelijk wat gewonnen, waaronder veel prijzenpakketten via de radio en TV (Top 40 rebussen, TMF Dagtop 5, etc.). Klapper waren toch wel de 2 retour vliegtickets naar Curaçao met een SMS spel waarbij haast niemand mee deed. Ook al ging de vliegmaatschappij van Erik de Vlieger (Air Excel ofzo) failliet terwijl wij op Curaçao zaten, we kregen toch nog 2 tickets voor de terugweg. ;-) Tegenwoordig zie je veelal wedstrijden/prijsvragen op social media (share&win, like contests, etc.). Niet echt mijn ding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 Volgens mij heeft @TheGreatOne al een halve huisraad bij elkaar gewonnen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Je kunt nu wederom een mooie prijsvraag beantwoorden op OneTime.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinister6 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 Ja, je had er zelfs een TV programma van op TLC, High Stakes Sweepers heette dat. Soort van "Extreme Couponing" maar dan voor mensen die aan alle wedstrijden meededen ( ). Echt lache om te zien. Die Amerikanen zijn echt gek. Die bedragen die genoemd worden zijn natuurlijk winkelprijzen, waar je maar de helft van over houdt als je heel die zooi moet gaan verkopen. En dan ook nog een heleboel spullen kopen in de supermarkt die je helemaal niet nodig hebt voor die minieme kans op een prijsje. Dat is natuurlijk de hele bedoeling van die reclameactie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sotirios Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Haha wow die belg, meer dan 600 schuilnamen . En dat voor maar 10% van de prijs, denk dat die makkelijk rond de 40-50% had kunnen gaan zitten. Aangezien de mensen zelf er geen werk aan hadden als ik het goed begrijp. Volgens mij zijn het juist die vrienden en kennissen die van hem 10% krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts