Spring naar bijdragen

Vanwege Las Vegas....


Bedeve

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Bedeve said:

ben ik hier terechtgekomen , wat rondgelezen en me aangemeld.
Vanwege Las Vegas zal ik ook mijn eigen weetjes en ervaringen met jullie delen.

Leuk! Ik ben nog nooit in Las Vegas geweest. Mijn man houd wel van een gokje maar een hele gok-vakantie is hem toch te gortig, vandaar. Maar ik ben zo nieuwsgierig naar Las Vegas. Dus vertel maar. Erover lezen vind ik ook al heel leuk. En ooit zal ik mijn slag slaan. Dan ga ik gewoon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warm welkom @Bedeve op Onetime. 

 

Zelf ga ik met mijn vrouw aankomende zondag naar Vegas toe (rechtstreeks met de KLM actie), zitten nu alle puntjes op de i aan het zetten m.b.t. de voorbereidingen. Net online kaartjes gekocht voor de ijshockey wedstrijd in het T-mobile Arena . Chicago Blackhwaks vs Vegas Golden Knights op 13 november.

 

Wat zijn jou mooiste Vegas ervaringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai; mijn forum instelllingen....
Dus zie ik nu pas ;
Die sportwedstrijden zijn helemaal top !
Ga je ook nog op het circuit in een Nascar auto zitten ?
Bij New York  New York is een pracht terrrasje om s avonds een stukje strip te overzien.
Mijn mooiste Vegas ervaring .,.,. 
Blader hier eens doorheen ;  https://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=43276&p=1226842&hilit=las+vegas#p1226842

Heel veel plezier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.