Spring naar bijdragen

Wie wint de Eredivisie seizoen 2015/2016?


Nomore

Aanbevolen berichten

De eredivisie staat weer op het punt van beginnen met volgend weekend de strijd om de altijd 'belangrijke' Johan Cruijf Schaal tussen PSV Eindhoven en FC Groningen. Normaal moet dat een inkoppertje zijn voor de Eindhovenaren maar je weet het maar nooit.

Wie verwachten jullie dat kampioen gaat worden dit jaar?

Gaat PSV verder met waar ze mee bezig waren, maar wel zonder Depay en Wijnaldum?

Zal Ajax zich kunnen herpakken en voor de landstitel kunnen gaan?

Of zal Dirk Kuijt het verschil kunnen maken voor Feyenoord en na een enorm lange tijd eindelijk de Coolsingel weer vol laten stromen?

Twente kunnen we bij voorbaat wel afschrijven dus ik denk dat het tussen de traditionele top 3 zal gaan, en niet geheel objectief reken ik op PSV.

Wat denken de bookmarkers over de kampioen van de Eredivisie 2015/2016? Zie onderstaand de odds bij diverse bookmakers

PSV 2.32 , 2.20, 2.30

Ajax 2.50, 2.25, 2.40

Feyenoord 7.50, 6.50, 6.00

Vitesse 30, 34, 26

De bookmakers voorzien dus ook een spannende strijd die vooral tussen psv en ajax zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Johan Cruijff Schaal zeker geen inkoppertje voor PSV. Ons geliefde FC gaat gewoon dat prijsje binnenkoppen :)

Wat betreft de Eredivisie, dat zal inderdaad tussen Ajax en PSV gaan. Feyenoord gaat met een voorhoede Kazim - Kuijt - Bilal geen potten breken. Die moeten hopen dat ze top 5 eindigen. PSV heeft denk ik het sterkste team, geen Depay en Wijnaldum, maar wel uitstekend ingekocht in mijn ogen. Ik ben wel erg benieuwd naar Vitesse, maar de spelers die ze van Chelsea krijgen, zeggen me allemaal weinig. Op 1/30 misschien wel een leuke bet op het kampioenschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
feyenoord!!!

Zal denk ik heel erg afhankelijk zijn van hoe Elia t gaat doen en of v Bronckhorst de beslissing durft te nemen om Kazim op de tribune te zetten en Kramer in de spits.

Zowel tegen Utrecht als Cambuur was ik niet onder de indruk!!

Ik denk dat t gaat tussen Ajax en PSV waarbij in natuurlijk op Ajax hoop.

Ben ook wel benieuwd of Ado inderdaad richting play offs voor europa kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Zijn er al OneTimers die PSV hebben afgeschreven nu ze reeds 4 punten achter staan op Ajax? Of heeft iedereen Feyenoord al richting de degradatiezone gegokt na het tegenvallende spel van voornamelijk de grote held Dirk Kuyt? Tot mijn spijt moet ik helaas zeggen dat Ajax het goed op orde lijkt te hebben en dat ik denk dat alleen PSV in de buurt kan komen.

De Graafschap is nu al gegarandeerd om te degraderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de geweldige wedstrijd van gisteren is het vertrouwen in het mooie PSV weer verder gegroeid. Het verschil is voetbal is ook heel duidelijk met bijvoorbeeld Ajax die alleen maar bezig zijn met balbezit en het balletje naar elkaar over te spelen.

De huidige quoteringen voor de Eredivisie zijn als volgt:

Ajax 2.25

PSV 2.40

Feyenoord 6.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.