Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Vraagje, komend weekend met vrienden naar België. Normaal is dan dat we één avond online pokeren op ps. Nu zaten we altijd in NL op deze weekendjes. Deze keer dus niet. Is het mogelijk om ook in België te spelen op eigen NL (.eu) account? 

Thanks alvast. 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Ja, dat is mogelijk. Alleen zou ik van te voren even met PS contact opnemen als je gaat spelen voor echt geld en eventueel een uitbetaling laat doen. Dan wordt er wel naar je IP-adres gekeken wat mogelijk vragen op kan roepen.

Posted
4 minuten geleden zei FopSmurf1:

Ja, dat is mogelijk. Alleen zou ik van te voren even met PS contact opnemen als je gaat spelen voor echt geld en eventueel een uitbetaling laat doen. Dan wordt er wel naar je IP-adres gekeken wat mogelijk vragen op kan roepen.

Thanks voor je antwoord en ja, voor echt geld. 

Contact opnemen al gedaan, zoals gezegd. Uitbetalen😅

Kans is niet groot 😉

Posted
1 uur geleden zei SPQR:

Al gedaan begin van de week, respons tijd is niet alles..... 

OH das schandalig. Ivm wetten in België. Denk dat het niet veel moet uitmaken. Maar als je idd net de millie shipped kan 't problemen opleveren. 

Posted
1 uur geleden zei LuukFOD:

OH das schandalig. Ivm wetten in België. Denk dat het niet veel moet uitmaken. Maar als je idd net de millie shipped kan 't problemen opleveren. 

Thnx, zal zorgen dat ik maar tweede wordt dan, om joop zoetemelkjes geeft toch niemand iets😁

• Like 1
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.