Spring naar bijdragen

Coca Cola heeft een nieuw flesje.


Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Net de hidden brag weer ingeleverd :-) De Coca Cola smaakte niet super uit het flesje, mijn grote vraag is dan ook kwam het door het flesje of mijn smaak was niet in orde die dag :-)

Met die flesjes is de smaak snel anders als hij ook maar een beetje warm word, maar dat vind ik met blikjes ook dan kan je beter een glazenflesje hebben als deze aluminium flesjes, of heel goed koud houden maar dan ook meteen op drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheGreatOne Ik vraag me nu iets af, heel raar misschien maar ben je wel eens in de Coca Cola store in Las Vegas geweest?

Zo aan jou verbazing van 7 verschillende cola soort doet mijn denken dat je daar nog niet bent geweest?

Bij de Coca Cola store daar kan je de gewone smaken bestellen (1) maar je kan ook de Around the World Tray bestellen en 16 verschillende smaken proeven van over de hele wereld, allemaal Coca Cola, er zijn lekkere bij maar ook zo van het gaat net.

1513211_10200833447154176_41880198613947

Daar kan je ook gewoon de "nieuwe" cola flesjes kopen, ook in meerdere smaken, in die winkel zie je echt alles van Coca Cola, echt heel leuk om een keer te zien en de dienbladen te doen.

11796467_10200833446354156_4697420983915

Een aanrader voor je volgende Las Vegas trip? ;-)

(1)Diet Coke, Caffeine-Free Coca-Cola, Diet Coke Caffeine-Free, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Cherry, Coca-Cola Lemon, Coca-Cola Vanilla, Coca-Cola Lime, Coca-Cola Raspberry, Coca-Cola Black Cherry Vanilla, Coca-Cola Blāk, Coca-Cola Citra, Coca-Cola Orange en Coca-Cola Life

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest bij de Burger King ook meteen denken aan het Coca Cola museum in Las Vegas maar dit is voor mij al meer dan 15 jaar geleden dat ik daar naar binnen gelopen ben. Ik had dit nog nooit gezien in een daadwerkelijk restaurant (fast food) zo'n machine en voelde alsof ik in een nieuw tijdperk beland was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.