Spring naar bijdragen

Gamers die spelletjes zo snel mogelijk uitspelen voor het goede doel


Aanbevolen berichten

9jhdvr.jpg

Vandaag staat er een artikel op OneTime over Games Done Quick, geschreven door KaleGozer. Hadden we laatst nog het Japanse fenomeen Pachinko, nu is er wat nieuws aan de horizon waar ik nog nooit van had gehoord. Games Done Quick is een soort conferentie van zieke gamenerds die (klassieke) spellen zo snel mogelijk uitspelen en daarmee geld op halen voor het goede doen.

Lees het artikel Super in Mario goed voor miljoenen en je zult verbaast zijn over het feit dat er non-stop zo'n 100.000 man naar de stream kijken. Ze gaan nog door tot aanstaande zondag 2 augustus.

Ziek hoor! Lol. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Klik Twitch regelmatig even aan, meestal ben ik snel weer weg maar soms klik ik een poker of Backjack stream aan.

Het hele meekijken met hoe anderen gamen is niet aan mij besteed. Wel is het handig als je twijfelt of je een bepaalde game wil aanschaffen.

Echt nieuw is het trouwens niet, dit wordt al jaren, zo dan niet tientalen jaren gedaan. Het speedrunnen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wauzzzzz zat gisteren het gokcollectief te streamen op The Dark Knight gokkast voor die 9 miljoen euro. Zullen we gewoon een bedrag van 5k euro verzamelen, een conferentiezaal huren en met z'n allen urenlang hier naar kijken? Gegarandeerd dat er minimaal 1000 man zitten te kijken thuis :P

Ik vind dit niet eens een heel slecht plan en doen we er ook nog een bingo bij in deze conferentie zaal :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.