Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier. Soms las ik offline wel eens een discussie mee. 
 

Mijn reden van aanmelding hier, is om jullie te waarschuwen voor online casino aanbieder MrGreen. Vanwege het corona virus, zit ongeveer 95% van Nederland in een lockdown. Casino's zijn gesloten, dus de mensen die willen spelen, gaan het www op. Ik besloot ook om eens online een gokje te wagen, waar ik normaal alleen maar in de automaat hallen kom, Holland Casino uitgezonderd. Ik hou niet van hun aanbod qua slots e.d. Ik ben meer een type speler dat een meerspeler speelt. 
 

Afijn, aangekomen bij MrGreen, besloot ik mij om te registeren. Hiervoor gebruiken zij nu ook een DIN verificatie. Voor de mensen onder ons, die niet weten wat dat inhoudt; Hiermee log je in op internetbankieren en de bank verschaft hun alle info, die zij moeten hebben van een speler. Je zou verwachten dat hiermee de verificatie voltooid is. Hun gaven ook aan, de verificatie is voltooid, je kan spelen.

 

Uiteraard ben ik gaan spelen en heb diverse malen een deposit gedaan vanaf mijn 2 banken. Helaas draaide ik de 1e 3 dagen een verlies van bij elkaar €2.300.

 

Kan gebeuren zou je zeggen, ik was weer aan het spelen en het tegoed op mijn bank was op. Toen heb ik de creditcard van mijn stiefvader gebruikt om een deposit te maken. Met dat gezegd hebbende, had ik wat geluk op fire joker en speelde €1.200 bij elkaar in 3 minuten tijd. Nu komt de aap uit de mouw. Ik dacht ik neem mijn verlies van €1.100,- en ga uitbetalen. De helft heb ik toch terug.

 

Toen kwam opeens een e-mail dat zij verdere identificatie wouden en ik diverse documenten moest uploaden. Toen ik vroeg, waar de DIN identificatie dan voor diende, gaven zij mij als antwoord; dit vinden wij niet voldoende. Toen vroeg ik, waarom accepteren jullie dan wel deposit? Als er geld gestort wordt, is dat blijkbaar voldoende, maar zodra ik een withdrawal wil, dan kan het niet.

 

Zij verlangden van mij een kopie id voor en achterkant. Zelfs een foto met de id naast mijn gezicht?? Absurd. Daarnaast rekeningafschriften van beide rekeningen waar ik een deposit van maakten. Daarnaast nog een POA, proof of adres. Aangezien ik ook eenmalig een deposit van de creditcard van mijn stiefvader maakte, wouden ze ook zijn id en voor+achterkant credit card. Alsmede een uitleg, waarom ik een deposit maakte van zijn cc.

 

Dit heb ik allemaal aangeleverd. Toen kwam er een e-mail, dat zij de withdrawal niet konden uitvoeren, omdat deze aangevraagd was op het account, terwijl deze nog niet volledig geverifieerd was! Ik moest de withdrawal annuleren en opnieuw aanvragen.
 

Ik heb dit weer gedaan en toen kwam er een melding, dat de withdrawal binnen enkele minuten akkoord zou zijn en er direct tot uitbetaling overging. Nu ben ik 29 uur verder en nog geen eens een approval van de withdrawal, laat staan uitbetaling.

 

Hierop heb ik weer contact gezocht met de klantenservice en zij gaven mij aan, dat een withdrawal binnen 48 uur beoordeeld moet zijn en een uitbetaling daarna nog 1-5 werkdagen kan duren. Ik ontplofte toen werkelijk waar. Ik heb de medewerker hier ook mee geconfronteerd en het enige wat hij kon zeggen was, uw opmerking staat genoteerd, wij gaan hierna kijken. Ik zei dat zij dan op zijn minst de melding na het aanvragen van een withdrawal, dat het binnen enkele minuten akkoord zou zijn en uitbetaald, weg moeten halen. Dat is pure misleiding!

 

Ik zal hier dan ook nooit meer spelen en raad mensen dit ook af. Zoek een andere betere casino. Het gaat mij geen eens meer om het geld, maar het is een principe kwestie geworden voor mij. Nogmaals een gewaarschuwd mens telt voor 2, laat deze casino gewoon links liggen.

 

Je kan blijkbaar depositeren wat je wilt, zodra er een miezerige uitbetaling moet plaats vinden van €1.200, - €10 handeling fee, doen zij alle moeite om dit niet te hoeven doen en anders zolang mogelijk te kunnen uitrekken. Dit is dus ook een reden waarom ik nooit online speelde. Bij fysieke hallen, zoals GC Tiel, Jacks Zeist, Jacks Utrecht, FairPlay Dordrecht etc, waar ik kom, is het gewoon verliezen of cashen, maar bij winst heb je je geld direct in hand! €1.200 of meer is een bedrag wat ik zeer regelmatig bij deze vestigingen gewoon cash pak.

 

 

2A5D5134-A5F2-4FDC-9F70-BFCE9B3BBDDF.png

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Zo werkt het bij alle online casino’s 

 

zou eerst de volledige  inschrijf procedure volgen, en als dat allemaal correct is dan is ook Mr Green een goed casino.

ben het met je eens dat het krom is dat je wel kan storten hoeveel je maar kan, maar als je dan wil cashen dat het lijkt of ze moeilijk doen.

laat het een goeie leerschool zijn.

en voorlopig blijven de casinos dicht, dus ongetwijfeld ga je weer een keer online gokken.

wees gewaarschuwd.

Geplaatst

Welkom @Senderil op Onetime.

 

Ik lees je verhaal en heb het hier ook dagelijks over met oa @TheGallant

In deze barre tijden zitten mensen veel thuis en kunnen dus niet gokken in het HC of de speelhal. Mensen gaan zich vervellen en gaan online spelen, nu doen we dat zelf ook veel meer dan normaal. Goed, wij doen die al heel lang en weten ook vanwege Onetime dat online casino's allerlei obstakels opgooien die je als nieuwe online speler nooit allemaal kan weten, dit gaat van het rondspelen van een bonus tot aan stortingen toe en alles wat er tussen zit. En het is veel en inderdaad ook soms heel lastig, je bent niet de enige en ook zeker niet te laatste. We maken ons hier ook grote zorgen over en het is natuurlijk al van de zotte dat een online casino het aan een Nederlander kan aanbieder (is hartstikke illegaal) Online casino's hebben geen vergunning om de Nederlandse markt op te gaan dat zal pas vanaf volgend jaar kunnen. Heel veel casino's kan je niet eens opspelen omdat ze een IP lock hebben voor Nederlanders.

 

Zou je ons even op de hoogte kunnen houden hoe het verder afloopt met Mr. Green en je uitbetaling?

Geplaatst
29 minuten geleden zei rhellevo:

Zo werkt het bij alle online casino’s 

 

zou eerst de volledige  inschrijf procedure volgen, en als dat allemaal correct is dan is ook Mr Green een goed casino.

ben het met je eens dat het krom is dat je wel kan storten hoeveel je maar kan, maar als je dan wil cashen dat het lijkt of ze moeilijk doen.

laat het een goeie leerschool zijn.

en voorlopig blijven de casinos dicht, dus ongetwijfeld ga je weer een keer online gokken.

wees gewaarschuwd.

Ik heb ook de volledige inschrijfprocedure doorlopen, ten tijde van aanmelding. Zij vroegen om een DIN identificatie en dat heb ik gedaan. Hierna kreeg ik de melding dat mijn inschrijving voltooid was en kon spelen. Ik vind dat mij hier niets te verwijten valt. Ik heb mijn eigen zelfs goed ingelezen en bewust geen welkomst-bonus geaccepteerd, omdat je die dan een aantal spins moet draaien, alvorens jij tot uitbetaling over kan gaan. Stel dat je dit niet weet en je 1e spin op een inzet van €10,- is, dan mag je 45 x €10 draaien, voordat je uberhaupt kan uitbetalen. Dat is toch minimaal €450,- Sluwe mensen met sluwe praktijken.

 

Misschien zal ik ooit nog wel een keer gokken, maar dit zal zeker niet meer online zijn. Bij geen 1 casino. Liever nog in Tiel, dan online.

Geplaatst
19 minuten geleden zei TheGreatOne:

Welkom @Senderil op Onetime.

 

Ik lees je verhaal en heb het hier ook dagelijks over met oa @TheGallant

In deze barre tijden zitten mensen veel thuis en kunnen dus niet gokken in het HC of de speelhal. Mensen gaan zich vervellen en gaan online spelen, nu doen we dat zelf ook veel meer dan normaal. Goed, wij doen die al heel lang en weten ook vanwege Onetime dat online casino's allerlei obstakels opgooien die je als nieuwe online speler nooit allemaal kan weten, dit gaat van het rondspelen van een bonus tot aan stortingen toe en alles wat er tussen zit. En het is veel en inderdaad ook soms heel lastig, je bent niet de enige en ook zeker niet te laatste. We maken ons hier ook grote zorgen over en het is natuurlijk al van de zotte dat een online casino het aan een Nederlander kan aanbieder (is hartstikke illegaal) online casino's hebben geen vergunning om de Nederlandse markt op te gaan dat zal pas vanaf volgend jaar kunnen. Heel veel casino's kan je niet eens opspelen omdat ze een IP lock hebben voor Nederlanders.

 

Zou je ons even op de hoogte kunnen houden hoe het verder afloopt met Mr. Green en je uitbetaling?

een ip-lock is te omzeilen dmv vpn. Haalt vrij weinig uit. Wat wel zou helpen is de POA, daarmee kan een casino controleren of je niet in verboden gebied woont. 
 

Het blijft gewoon krom, eerst zeggen dat een DIN verificatie voldoende is, dan rustig €2.300 laten storten, maar bij cashen, allemaal obstakels opwerpen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat als je uitbetaling tussen de €50/€500 is, dat je dit laat zitten en als duur leergeld beschouwt. Hier hopen zij, althans zeker MrGreen op! Aan die indruk kan ik mij helaas niet onttrekken. Ik raad iedereen die dit leest dan ook af om te spelen bij hun. Ga dan maar naar een ander online casino, maar niet deze klootzakken uit zweden. Al zou er door mij 1 iemand minder daar spelen, is het toch gerechtigheid.

 

Uiteraard zal ik het verdere verloop van deze kwestie hier posten.

 

 

Geplaatst

Mr Green is ook al beboet door de Nederlandse Kansspel Autoriteit, zullen ze niet leuk vinden als ze zien dat Mr. Green toch nog Nederlanders toelaat en ze spelers ook nog eens op de kast jagen met hun business model.

 

Aan de andere kant snap ik ook dat online casino's gek worden en al meer dan 20 jaar wachten op een legalisatie zoals ook in de landen om ons heen is. De wet is dan we aangenomen (ruim een jaar geleden) maar de uitvoering ervan zal pas op zijn vroegst op 1/7/21 zijn en nu met het Corona virus nog wel later en in deze crisis nu de casino's dicht zijn komt dit nu keihard naar boven wat voor ellende het kan veroorzaken.

d18f049b-ef43-43f9-90bd-40f856780b10.jpg

Geplaatst

@Senderil, bedankt voor je (openingspost). Ik zou niet weten hoe uitbetaald worden in z'n werk gaat, aangezien ik na 2 keer online spelen, beide keren "blut" raakte. Mócht ik, wat ik overigens niet verwacht, tóch weer in de verleiding komen om online te gaan spelen, lees ik je bericht gewoon nóg een keer.

Geplaatst
[mention=4507]Senderil[/mention], bedankt voor je (openingspost). Ik zou niet weten hoe uitbetaald worden in z'n werk gaat, aangezien ik na 2 keer online spelen, beide keren "blut" raakte. Mócht ik, wat ik overigens niet verwacht, tóch weer in de verleiding komen om online te gaan spelen, lees ik je bericht gewoon nóg een keer.

Mocht je willen, kan ik je helpen en tips geven. Maar mijn advies: lekker de hand op de knip en een buffer opbouwen in deze bijzondere tijden.
Geplaatst

De ervaring van Senderil is exact de reden waarom ik gestopt ben met online casino's.  Zo makkelijk als het is om geld te storten zo moeilijk wordt er gedaan als je wilt uitbetalen. Vaak genoeg een uitbetaling die op 'pending' stond weer teruggedraaid. En dat is natuurlijk precies wat ze willen. Daarnaast vind ik het maar niets om al mijn privé-gegevens naar een bedrijf op Malta( of waar ze dan ook  zitten) te sturen.  Ik heb ook al ergens gelezen dat het casino een bewijs wil hebben hoe je aan je geld komt.  Een volledige registratie voordat je kunt storten zou een goede oplossing zijn. Hopelijk wordt het beter als er straks legaal in Nederland online gegokt mag worden.  

Geplaatst

Mr. Green is een betrouwbaar en groot online casino. Het probleem in deze is dat je stort met een creditcard die niet op jouw naam staat, dan gaan alle alarmbellen af bij een casino en moeten zij uitsluiten dat het witwas activiteiten zijn. De vertraging in je uitbetaling is te verklaren, terecht en grotendeels je eigen schuld. Uiteindelijk zal je, als alles in orde blijkt, gewoon je geld krijgen.

Geplaatst
34 minuten geleden zei Skale:

Mr. Green is een betrouwbaar en groot online casino. Het probleem in deze is dat je stort met een creditcard die niet op jouw naam staat, dan gaan alle alarmbellen af bij een casino en moeten zij uitsluiten dat het witwas activiteiten zijn. De vertraging in je uitbetaling is te verklaren, terecht en grotendeels je eigen schuld. Uiteindelijk zal je, als alles in orde blijkt, gewoon je geld krijgen.

Hier ben ik het dus niet mee eens. Bij registratie verlangen zij alleen een DIN verificatie. Hierna geven zij aan, dat alles voltooid en correct is! Als ik hierna verschillende deposits doe en nog een cc deposit, gebeurt er niks. Ik kan zelfs spelen met de €200,- die gestort is vanaf de credit. Waar het mank gaat is, zodra ik een uitbetaling wil, zij allerlei obstakels opwerpen. Waarom vraag je niet tijdens een registratie om een ID en POA? Waarom daar geen bankafschriften vragen? Waarom daar geen foto van je gezicht met id ernaast? Omdat die hufters dondersgoed weten, dat niemand zich dan meer registreert! De bonus heb ik expres niet geaccepteerd, omdat ik las in hun eigen voorwaarden dat je deze eerst 45 x moet rondspelen met je 1e inzet! Stel dat je gek doet en je begint met een draai van €50,-. Dan moet je €2.250 rondspelen voordat je een uitbetaling kan doen. Trouwens dat je een deposit doet met een Creditcard op naam van een familie lid, moet niet op witwassen duiden of al je alarmbellen doen afgaan. Ook voor een CC betaling heb je een pincode nodig. Niemand gaat een creditcard stelen met pincode, om bij mrgreen te kunnen spelen. Denken ze dat ze speciaal zijn?

 

Dan ook nog de melding geven, na withdrawal; "de withdrawal zal binnen enkele minuten goedgekeurd zijn. Hierna volgt direct uitbetaling". 

 

Dit wekt niet de suggestie op dat het tot 48 uur kan duren voor goedkeuring en dan nog eens 1-5 werkdagen, tot uitbetaling. 

 

Dit is allemaal verwijtbaar gedrag van mrgreen en dit is ook een grote reden, waarom je een casino bezoek gewoon fysiek moet houden! Daar is het direct afrekenen net als bij mrgreen, maar je winst ook direct in handen. Dit is bij hun niet het geval helaas. 

Geplaatst
1 uur geleden zei TheGallant:


Mocht je willen, kan ik je helpen en tips geven. Maar mijn advies: lekker de hand op de knip en een buffer opbouwen in deze bijzondere tijden.

Vriendelijk aangeboden, maar ik ga nooit meer online spelen. Heb het twee keer geprobeerd en het beviel niet. En inderdaad, proberen een buffer op te bouwen is nu essentieel. Deze crisis gaat enorme (economische) gevolgen hebben.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Senderil:

Hier ben ik het dus niet mee eens. Bij registratie verlangen zij alleen een DIN verificatie. Hierna geven zij aan, dat alles voltooid en correct is! Als ik hierna verschillende deposits doe en nog een cc deposit, gebeurt er niks. Ik kan zelfs spelen met de €200,- die gestort is vanaf de credit. Waar het mank gaat is, zodra ik een uitbetaling wil, zij allerlei obstakels opwerpen. Waarom vraag je niet tijdens een registratie om een ID en POA? Waarom daar geen bankafschriften vragen? Waarom daar geen foto van je gezicht met id ernaast? Omdat die hufters dondersgoed weten, dat niemand zich dan meer registreert! De bonus heb ik expres niet geaccepteerd, omdat ik las in hun eigen voorwaarden dat je deze eerst 45 x moet rondspelen met je 1e inzet! Stel dat je gek doet en je begint met een draai van €50,-. Dan moet je €2.250 rondspelen voordat je een uitbetaling kan doen. Trouwens dat je een deposit doet met een Creditcard op naam van een familie lid, moet niet op witwassen duiden of al je alarmbellen doen afgaan. Ook voor een CC betaling heb je een pincode nodig. Niemand gaat een creditcard stelen met pincode, om bij mrgreen te kunnen spelen. Denken ze dat ze speciaal zijn?

 

Dan ook nog de melding geven, na withdrawal; "de withdrawal zal binnen enkele minuten goedgekeurd zijn. Hierna volgt direct uitbetaling". 

 

Dit wekt niet de suggestie op dat het tot 48 uur kan duren voor goedkeuring en dan nog eens 1-5 werkdagen, tot uitbetaling. 

 

Dit is allemaal verwijtbaar gedrag van mrgreen en dit is ook een grote reden, waarom je een casino bezoek gewoon fysiek moet houden! Daar is het direct afrekenen net als bij mrgreen, maar je winst ook direct in handen. Dit is bij hun niet het geval helaas. 

Het hele gedoe met de uitbetaling komt omdat je zelf met een cc stort die niet op jouw naam staat. Als je dit niet had gedaan had je je geld al gehad.

Wellicht ook handig om de Terms & Conditions (voorwaarden) te lezen voordat je ergens gaat spelen en er akkoord mee gaat, bij MrGreen staat er bijvoorbeeld in dat ze een foto van je gezicht met je ID mogen vragen als ze dat nodig vinden. Hier het linkje https://casino.mrgreen.com/en-AN/terms-and-conditions

Veel leesplezier!

Geplaatst

In een ver verleden (4-5 jaar :) ) ook begonnen bij Mr. Green. Toen ik een eerste uitbetaling van € 6000,00 wilde doen, duurde de goedkeuring ook bijna een week i.v.m. het aanleveren van documenten. Destijds ook gestort met een zakelijke CC. Uiteindelijk allemaal goedgekomen en verder nooit problemen gehad met uitbetalen, behalve toen ik een keer een nieuw rekeningnummer had gebruikt, moest ik ook het bewijs aanleveren. Drie dagen later stond het geld keurig op mijn rekening.

Advies: stukken insturen, navragen of de verificatie is afgerond en dan om een uitbetaling verzoeken. Komt goed.

Geplaatst

Het is niet goed afgelopen bij MrGreen.

 

De 48 uur, die voor een withdrawal staan, waren een half uur geleden verstreken. Toen ik bij de klantenservice vroeg waarom zij nog geen goedkeuring hadden verleend, kwamen zij met het volgende.

 

Uw withdrawal moet weer naar het zelfde bank account gaan, als waar de deposit vandaan kwam, waarmee u heeft gewonnen. Ik gaf aan dat dit tegen hun eigen regels is, omdat je geen 3rd party method mag gebruiken voor transacties. Ik gaf haar ook aan, dat ik een log heb, waarbij een vorige ks medewerker aangaf dat ik de withdrawal moet annuleren en opnieuw moet inschieten naar mijn eigen bank account en niet van mijn stiefvader.

 

Toen ik haar hiermee confronteerde, gaf ze geen millimeter toe en bleef bij haar verhaal. Tot overmaat van ramp, vroegen ze nu ook om bankafschriften van mijn stiefvader zijn cc. Ik gaf aan dat ik deze niet in bezit heb en niet in bezit ga krijgen, omdat dit zijn privacy schendt en hij zeker niet zijn uitgaven met mij of mrgreen gaat delen en dit ook zijn goed recht is. Net als mijn recht op die zelfde €1.190. Ik gaf toen aan dat ik naar de maltese vergunninghouder ga en de KSA. Blijkbaar heeft de boete van vorig jaar indruk gemaakt, daar, toen ik de naam KSA liet vallen, zij opeens wel mogelijkheden had, dacht ze.

 

Na 5 minuten kwam ze weer terug dat ze deze kwestie zal escaleren en vragen om een beoordeling van een ander niet genoemde afdeling, waarvan zij de naam niet wou geven.

 

Ik flipte toen helemaal en heb gezegd dat ik zowel de maltese autoriteit op dit gebied, alsmede KSA zal informeren over deze kwestie. Ook gaf ik aan, dat het een principe kwestie was en mij niet meer om het geld te doen is. Om daad bij woord te voegen, heb ik in 12 draaien a €100,- de spin, het tegoed weggedraaid.

 

Waar ik nu dagen van mrgreen niks hoor via de email, zit er nu al een mail in mijn postvak.

 

Ik beschouw dit geheel, als een dure wijze les van €2.300, om zeker online casino's te mijden als de pest. Fysieke casino's kom ik al 5 weken niet meer en heb ook geen behoefte meer om te gaan.

 

Misschien levert deze corona toch nog wat positiefs op, dat ik wegblijf uit alle casino's. Zowel online als offline.

CE4F4E17-957F-45AD-9F65-DA5372A27315.png

Geplaatst

Dank voor je update @Senderil  Online gokken is inderdaad een totaal andere beleving en gok dimensie, waar je in het casino met echt geld om gaat en snel kan uitbetalen werkt dat voor online vaak echt anders. Als je eenmaal geverifieerd bent dan gaan de vervolg uitbetalingen vaak snel en goed (maar nog steeds >1 werkdag).

 

Het is zonde dat je toch liet verleiden, blijft een hoop geld om 1200€ eventjes door heen te draaien en stel je had zwaar gehit dan had je nog steeds het probleem gehad wat in praktijk echt wel op te lossen was. Vanuit Mr Green hun kant snappen ze niet dat nieuwe klanten gewoon dingen over het hoofd kunnen zien en jij had inderdaad niet moeten storten via een Creditcard van een ander, omdat daar echt problemen mee kunnen komen voor hun en natuurlijk voor degene van wie je de CC gebruikt hebt. Gokken is emotie en zien we hier goed terug.

 

Ga je nog de vervolg stappen doen naar oa KSA of MGA op Malta of laat je het hierbij zitten? Het geld kan je nu wel naar fluiten (omdat je het weggespeeld hebt). Hopelijk kan je een goede balans vinden en is gokken na het Corana tijdperk voorbij, het is toch zonde om in een hal je geld weg te pissen?

 

Succes en sterkte 

  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
1 uur geleden zei Hotrunner:

spiegel

Ik wil best een spiegel voor mij zelf houden. Zelfreflectie heb ik geen enkel probleem mee hoor. Ik zal best een fout gemaakt hebben of misschien zelfs wel meerdere? Maar hey, ik begeef mij op totaal onbekend terrein, waarbij ik ook hun voorwaarden naar mijn eigen mening redelijk doorgelezen heb. Zo wist ik dat je een bonus en de winst die daar uit vloeit, x aantal keer moet rondspelen. Zo heb ik bewust de bonus geweigerd.

 

Wat ik niet wist, is dat je geen deposit mag doen, van een bank dat niet op jouw naam staat. Zeer vreemd? Zolang jij de pincode hebt en alles kan accorderen, is er toch niks aan de hand? Als ik voor mijn moeder of stiefvader boodschappen haal en hun creditcard gebruik of whatever, dan verbied de supermarkt dit toch ook niet? Afijn, dit wordt mij verteld en ik zou geen deposit of withdrawal meer mogen doen naar die creditcard.

 

Ik moet dan een nieuwe request doen, naar mijn eigen bankaccount. Dat doe ik ook. Na 48 uur, krijg ik dan te horen dat dit niet moet naar mijn bankaccount, maar naar waar de deposit vandaan kwam. Dit is tegen hun eigen regels mbt tot 3rd party payment. Ook krijg ik geen melding dat mijn 2e withdrawal request blijkbaar fout is. Pas nadat ik zelf actie onderneem, krijg ik dit te horen. Ongehoord toch?

 

Als iemand na het lezen van mijn verhaal zonder enig empathie spiegel kan zeggen, dan is die persoon geen haar beter.

 

Ik ben bedrijven en instellingen gewend die klantervaring hoog in het vandaal hebben staan. Bedrijven die service zoals MrGreen verlenen, vermijd ik als de pest. 
 

Wat ik net al zei, ik zal best een fout gemaakt hebben. Maar ook hun zien, dat ik nieuw ben en waarschijnlijk nog niet op de hoogte ben van alle do's en dont's. Als zij dan keurig aangeven dat bepaalde dingen niet de bedoeling zijn en netjes de withdrawal uitvoeren van €1.190 terwijl ik €2.300 heb gestort, houden zij een levenslange speler voor de online casino
 

Maar om met vage verhalen elke keer op proppen te komen, geeft mij de indruk dat het een louche onderneming is, wat vermeden dient te worden. 

Geplaatst
1 uur geleden zei TheGreatOne:

Dank voor je update @Senderil  Online gokken is inderdaad een totaal andere beleving en gok dimensie, waar je in het casino met echt geld om gaat en snel kan uitbetalen werkt dat voor online vaak echt anders. Als je eenmaal geverifieerd bent dan gaan de vervolg uitbetalingen vaak snel en goed (maar nog steeds >1 werkdag).

 

Het is zonde dat je toch liet verleiden, blijft een hoop geld om 1200€ eventjes door heen te draaien en stel je had zwaar gehit dan had je nog steeds het probleem gehad wat in praktijk echt wel op te lossen was. Vanuit Mr Green hun kant snappen ze niet dat nieuwe klanten gewoon dingen over het hoofd kunnen zien en jij had inderdaad niet moeten storten via een Creditcard van een ander, omdat daar echt problemen mee kunnen komen voor hun en natuurlijk voor degene van wie je de CC gebruikt hebt. Gokken is emotie en zien we hier goed terug.

 

Ga je nog de vervolg stappen doen naar oa KSA of MGA op Malta of laat je het hierbij zitten? Het geld kan je nu wel naar fluiten (omdat je het weggespeeld hebt). Hopelijk kan je een goede balans vinden en is gokken na het Corana tijdperk voorbij, het is toch zonde om in een hal je geld weg te pissen?

 

Succes en sterkte 

Wat ik net al aangaf, tuurlijk kan ik fout(en) gemaakt hebben. Maar ik ben op onbekend nieuw terrein. Een kleine beetje hulp, had zoveel goodwill kunnen kweken en geen kwaad bloed hoeven zetten. Ik ben natuurlijk maar een pisvlek op hun radar, maar wel 1, met bepaalde invloeden, toevallig ook in de richting van malta e.o. Dus misschien dat ik hun kantoor een keer binnen wandel, zodra ik in de buurt ben.

 

Jij mag het zeggen, zal ik dit doorzetten naar de instanties, of zeg je laat maar? Dat het mij allang al niet meer om het geld ging, moge duidelijk zijn. Zonder emotie heb ik het binnen 30 seconden weggedraaid. Maar iemand van MrGreen moet mij geen glas water vragen in de woestijn. Die zal het niet krijgen. Zulk kwaad bloed hebben ze gezet bij mij. Als mijn vrouw daar zou werken, was de echtscheiding er morgen doorheen. 

Geplaatst

Wellicht toch wel goed nieuws.

 

Ik had helaas verkeerde gevoelens over MrGreen en de emoties liepen bij mij hoog op. Een paar sigaretten verder en een alcoholische drankje, doen blijkbaar wonderen met je gemoedsrust.

 

Ik kreeg opeens de ingeving om MrGreen toch nog een kans te geven en dus waardeerde ik ditmaal vanaf mijn eigen bank op. €100,- deposit gedaan en begonnen op inzet €3. Aantal spins verder en een paar kleine prijzen, dacht ik de inzet te moeten verhogen. Inzet op €5 gedaan en een aantal spins verder kwam ik op €458,22. Vanaf hier ben ik helemaal terug gezakt naar €172,22 en ik dacht ik verhoog naar €10 en speel dan alles of niks. Tot mijn verbazing hitte ik de draai er na, bijna volle bak jokers. Geluk bij een ongeluk, is dat de X in het middelste ondervak kwam, zodat alsnog voor 4 lijnen joker de wild functie werd geactiveerd. Hier gaat dan een rad draaien en kan je je prijs X2, X3, X4, X5 en X10 krijgen. 1 lijn is €160,- waard op inzet €10. Ik hitte X3, waardoor ik dus 4 winlijnen had met €160 X3 = €480 X 4 lijnen kreeg. In Totaal €1.920,00 

 

Hier was ik dus behoorlijk content mee en heb direct weer om een withdrawal gevraagd. Hierna direct via de chat gevraagd of alles nu wel goed is en uitbetaald kan worden? Kwam die weer met een bankafschrift van de creditcard van mijn stiefvader aanzetten. Wel moest hij zeggen dat dit betrekking had op de vorige withdrawal en deze notitie om 01:04 uur achter gelaten was. Hij zou een vraag neerzetten of dit nog nodig was. Ik ga er van uit, dat dit niet nodig zal zijn.

 

Kort samengevat. 
 

Ik doe een deposit vanaf een bankaccount die op mijn naam staat. Deze bankaccount is al geverifieerd door MrGreen, middels bankafschriften. Deze bankaccount staat ook geregistreerd in mijn account. Ik vraag na een winst van €2.000, een withdrawal naar dat zelfde bank account toe.

 

Dit moet toch zonder gezeik goedgekeurd worden? Of zie ik weer iets over het hoofd? Bewijs van de hit zal ik bijvoegen. Toch lekker om met 1 spin, meer dan een modaal maandsalaris binnen te harken!

230BEB4A-6E86-40E1-8E6A-FD9DC3C0C99B.png

Geplaatst

Prachtige winst, gefeliciteerd. Zelf speel ik deze slot ook graag. Inmiddels is er ook een nieuwe variant. Nog leuker!

 

Ik begrijp helemaal jouw verhaal. Ietwat meer begeleiding in het stortingsproces, alsook tijdens het spelen, zou de speler moeten waarschuwen voor dergelijke praktijken. Dit doet echter geen enkel online casino. Daarin kan nog een hoop verbeterd worden. Ik heb enorm veel ervaring met het spelen bij online casino’s, maar zie ook nog weleens iets over het hoofd. Aan de andere kant zou ik nooit de door jou genoemde bedragen storten als ik niet bekend was met het product. Toen ik aan mijn online casino avontuur begon heb ik allereerst getest met uitbetalingen etc. Daar heb ik een hoop van geleerd.

 

Wat ik opvallend vind is dat je zo stellig bent over dit monster van een casino, maar toch overstag gaat door nog eens te storten. Blijkbaar speelt er meer, anders zou je dit niet doen.

 

Ik wens je veel wijsheid toe!

Geplaatst
1 uur geleden zei TheGallant:

Prachtige winst, gefeliciteerd. Zelf speel ik deze slot ook graag. Inmiddels is er ook een nieuwe variant. Nog leuker!

 

Ik begrijp helemaal jouw verhaal. Ietwat meer begeleiding in het stortingsproces, alsook tijdens het spelen, zou de speler moeten waarschuwen voor dergelijke praktijken. Dit doet echter geen enkel online casino. Daarin kan nog een hoop verbeterd worden. Ik heb enorm veel ervaring met het spelen bij online casino’s, maar zie ook nog weleens iets over het hoofd. Aan de andere kant zou ik nooit de door jou genoemde bedragen storten als ik niet bekend was met het product. Toen ik aan mijn online casino avontuur begon heb ik allereerst getest met uitbetalingen etc. Daar heb ik een hoop van geleerd.

 

Wat ik opvallend vind is dat je zo stellig bent over dit monster van een casino, maar toch overstag gaat door nog eens te storten. Blijkbaar speelt er meer, anders zou je dit niet doen.

 

Ik wens je veel wijsheid toe!

Er speelt niks meer mee, bij dit casino. De reden dat ik toch nog een deposit deed was om te kijken of ze wel kunnen leveren als je alles volgens hun boekje met regels doet.

 

Toegegeven, zat er een hoop kwaad bloed bij mij, na zoveel dagen touwtrekken om een withdrawal. Alvorens ik een recensie vrij toegangkelijk op het www gooi, wil ik wel volledig zeker van mijn zelf zijn. Onetime vind ik niet volledig het www, want je moet hier echt specifiek op zoeken en dan nog vind je het niet 1/2/3. Zelfs al zou je op onetime rond snuffelen kom je deze topic niet zomaar tegen. Je moet er echt naar zoeken.

 

Bovenstaande is mijn enige reden waarom ik dus nog een deposit deed. Als de withdrawal er zometeen zonder poespas doorkomt en ik nog voor het weekend mijn dinero's op mijn bank heb staan, zal ik eerder een aanbeveling schrijven naar hun.  Hoe hun, scenario's zoals het mijne kunnen voorkomen. Tenminste, als zij klanten input waarderen. Diverse bedrijven betalen voor feedback en zij zullen dit waarschijnlijk zo op hun schoot geworpen krijgen. Afwachten dus. BTW, als ik niks had gewonnen met de deposit, had ik dit net zo goed gemeld hier, dat ik nog een laatste deposit had gedaan.

 

Wat ik mij oprecht afvraag, wat als ik niet €10 maar €50 had ingezet? Had die zelfde draai dan ook plaats gevonden? Zouden die 8 jokers dan ook gevallen zijn maar dan €800 per lijn x3 per lijn €2.400 x 4 = €9.600?? 

 

 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Senderil:

 

 

Wat ik mij oprecht afvraag, wat als ik niet €10 maar €50 had ingezet? Had die zelfde draai dan ook plaats gevonden? Zouden die 8 jokers dan ook gevallen zijn maar dan €800 per lijn x3 per lijn €2.400 x 4 = €9.600?? 

 

 

Yes 🙂

Geplaatst
3 minuten geleden zei TheGreatOne:

Yes 🙂

Meen je dit serieus? Zo ja, kan je dan uitleggen, waarom je ja kan zeggen? Een prijs op inzet 10 betekend toch niet dat deze prijs ook op inzet 50 moet vallen?

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.