Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
12 minuten geleden zei TheGallant:


Maakt verder niet uit. Belangrijk is dat je er uit bent gekomen. En ik hoop dat Onetime middels dit staartje daar iets aan bij heeft kunnen dragen.

Fijn dat het verder goed af is gelopen voor je.

Ik las net ook al, " het lijkt wel of onetime steeds meer een financiele helpdesk aan het worden is". 
 

Ik snap heel goed dat mensen die nieuw zijn, na deze zin zich niet welkom voelen en wegblijven. Persoonlijk doet het mij niet veel, maar het kan irritant zijn of irritatie opwekken. Laten we zorgen dat het een leuke forum blijft voor allen. Natuurlijk kan je in het echte leven ook niet met iedereen opschieten. Maar ik heb altijd geleerd van mijn vader: Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan beter niks.

 

Afijn, hele kwestie is opgelost en binnen 12 uur is mijn verzoek uitbetaald. Zeer netjes van MrGreen en hier verdienen zij dan zeker een virtuele pluim voor.

 

Ik zal nog even in een andere topic een voorstel ronde doen, is wel zo netjes.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Natuurlijk is iedereen welkom hier @Senderil en een vraag stellen ook al is ie 20x eerder gesteld vind ik ook geen probleem.

Wat soms jammer is, is dat sommige mensen die hier een vraag stellen (zonder voorstelrondje), nooit meer online komen zodra ze hun antwoord hebben. Gewoon een vraag van 2 zinnen zonder veel uitleg neerkrabbelen en denken dat de Onetimers wel even kunnen ruiken wat er mis is, en met een hapklaar brokje komen als antwoord.

Dat niet iedereen dezelfde bijdrage heeft aan een forum is zeer te begrijpen maar ik vind t een kwestie van fatsoen om in ieder geval even terugkoppeling te geven hoe het afgelopen is, en daarvoor het forum te bedanken. 

Gelukkig doen vele ‘eendagsvliegen’ 😉 dat wel, en dan is het helemaal prima, we helpen graag en snappen dat dit een moeilijke tijd is voor ‘gokkend Nederland’

Geplaatst (bewerkt)
12 uur geleden zei TheGreatOne:

 Fantastisch. 

 

Wat ik nu zo bijzonder vindt is dat ze het eerste probleem hebben weggepoetst met de creditcard. Stel de eigenaar gaat nu storneren (op zijn creditcard account) of betwistingsformulier invullen dan kan hij gewoon zijn geld terug krijgen, hij heeft er tenslotte niet voor getekend en iedereen kan die gegevens (cardnummer en achter kant nummer cvc) noteren dat wil nog niet zeggen dat de eigenaar hier toestemming voor heeft gekregen. Zou een mooie test case zijn 🙂

 

Denk je dat je opmerking dat je naar de KSA of MGA zou gaan impact gehad heeft en ze nu denken, liever een tevreden klant dan een mopperende 🙂

 

En een gewetensvraag. Denk je dat ze de Fire Joker niet hebben laten winnen voor je om je een goed gevoel te hebben gegeven?

 

Ik ben blij voor je dat het gelukt is en ook zo snel, niet verwacht en ik ga een dansje maken en roep heel hard, WOOHOO @ Mr. Green en loop dan Rood aan.

WTF? Je weet dondersgoed dat een casino niet iemand kan laten winnen. Een casino is niks anders dan een platform voor de slots. De RTP beslist alles.

 

OVer creditcards recharge. In Zweden of Noorwegen wordt dit heel veel gedaan. Mensen storten geld met hun kaart. Verliezen en vragen een chargeback aan. Casino kan niets anders doen dan geld terugboeken en account van de speler sluiten. Voor de speler een win/win. Of geld terug of winst boeken.

bewerkt door LuukFOD
Geplaatst
11 uur geleden zei Senderil:

Ik las net ook al, " het lijkt wel of onetime steeds meer een financiele helpdesk aan het worden is". 
 

Ik snap heel goed dat mensen die nieuw zijn, na deze zin zich niet welkom voelen en wegblijven. Persoonlijk doet het mij niet veel, maar het kan irritant zijn of irritatie opwekken. Laten we zorgen dat het een leuke forum blijft voor allen. Natuurlijk kan je in het echte leven ook niet met iedereen opschieten. Maar ik heb altijd geleerd van mijn vader: Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan beter niks.

 

Afijn, hele kwestie is opgelost en binnen 12 uur is mijn verzoek uitbetaald. Zeer netjes van MrGreen en hier verdienen zij dan zeker een virtuele pluim voor.

 

Ik zal nog even in een andere topic een voorstel ronde doen, is wel zo netjes.

 

@Senderil jij hebt het fatsoen om ook als alles afgerond is nog een update te geven. Er komen momenteel steeds meer mensen die, de regels overtreden van het casino, dan hun uitbetaling niet binnen een uur hebben, en dan gaan ze op onetime klagen dat ze opgelicht zijn. Dan wordt er vanuit de community advies gegeven en dan wordt daar vaak vijandig op gereageerd. En puntje bij paaltje vertellen ze niet hoe het afgelopen is.

MrGreen is een bekend casino en ik moet zeggen dat ze je snel hebben geholpen, ondanks dat je de kaart van een derde partij hebt gebruikt.

Geplaatst
27 minuten geleden zei LuukFOD:

Lees nog maar eens goed wat er gezegd wordt voor je advocate wordt!

Jij hebt 't over dat hij donders goed weet dat een casino iemand niet kan laten winnen, echter Armijn stelt (slechts) een gewetensvraag. Is toch geen bewering?

Geplaatst
57 minuten geleden zei Solidagio:

Jij hebt 't over dat hij donders goed weet dat een casino iemand niet kan laten winnen, echter Armijn stelt (slechts) een gewetensvraag. Is toch geen bewering?

Hij insinueert dingen met die vraag. 

Als we het op deze manier invullen kun je ook zeggen dat ik nergens claim dat hij anders beweert. Maar dat ik een statement maak dat hij dondersgoed weet hoe het werkt. Echter is het wel duidelijk dat ik refereer naar zijn eerdere opmerking.

Geplaatst
5 uur geleden zei LuukFOD:

Hij insinueert dingen met die vraag. 

Als we het op deze manier invullen kun je ook zeggen dat ik nergens claim dat hij anders beweert. Maar dat ik een statement maak dat hij dondersgoed weet hoe het werkt. Echter is het wel duidelijk dat ik refereer naar zijn eerdere opmerking.

Klopt ik weet het inderdaad dat het niet zo werkt maar heel veel mensen niet, dus vandaar mijn vraag aan hem of hij het ook weet of toch op gevoel af gaat.

Geplaatst
Op 2-4-2020 om 07:49 zei TheGallant:

Prachtige winst, gefeliciteerd. Zelf speel ik deze slot ook graag. Inmiddels is er ook een nieuwe variant. Nog leuker!

 

Ik begrijp helemaal jouw verhaal. Ietwat meer begeleiding in het stortingsproces, alsook tijdens het spelen, zou de speler moeten waarschuwen voor dergelijke praktijken. Dit doet echter geen enkel online casino. Daarin kan nog een hoop verbeterd worden. Ik heb enorm veel ervaring met het spelen bij online casino’s, maar zie ook nog weleens iets over het hoofd. Aan de andere kant zou ik nooit de door jou genoemde bedragen storten als ik niet bekend was met het product. Toen ik aan mijn online casino avontuur begon heb ik allereerst getest met uitbetalingen etc. Daar heb ik een hoop van geleerd.

 

Wat ik opvallend vind is dat je zo stellig bent over dit monster van een casino, maar toch overstag gaat door nog eens te storten. Blijkbaar speelt er meer, anders zou je dit niet doen.

 

Ik wens je veel wijsheid toe!

Verslaafd?

Geplaatst
4 uur geleden zei rhellevo:

Verslaafd?

Nope. Lees anders even het hele draadje, alvorens je een aanname het onetime forum op slingert.

 

Ik deed nog een laatste deposit, om te kijken of er wel een uitbetaling volgt, indien je alles volgens hun regels volgt. 

 

Nu ga jij dan vragen, hoe weet jij zo zeker dat je met €100 deposit, een uitbetaling kan regelen? Stel dat je alles verliest?

 

Nee dat zou niet gebeuren. Ik zou tot €35 spelen en dan een uitbetaling vragen. €29,- is het minimum op MrGreen. 
 

Verslaving of een verslaafde is iemand die zich zelf of zijn bankrekening niet meer onder controle heeft. Ik heb gelukkig zowel mijn zelf, alsmede mijn bankrekening onder controle. Ik was tot vorig jaar zomer, best vaak te vinden in een hal. Sommige kunnen vinden dat je een verslaving hebt, andere niet. Na de zomervakantie waarin ik 9 weken niet gegokt heb, had ik geen behoefte meer om 3/4 x per week te gaan. Sindsdien vrij weinig geweest.

 

Nu met de corona al helemaal niet meer en ben van plan om ook niet meer te gaan. Af en toe op MrGreen, fire joker spelen, of misschien een keer met een groepsuitje via onetime.

Geplaatst
Op 2-4-2020 om 21:22 zei Senderil:

Ik heb nergens een vraag neergelegd of iemand van onetime mij wou helpen. Ik wou gewoon een waarschuwing afgeven. Ik ben eerlijk genoeg om alle feiten eerlijk te vermelden, al zou dat in mijn nadeel zijn. Dat scheidt de mannen van de jongens dunkt mij.

@Skale als ik jou berichten richting mij lees, dat zijn er 2, en 1 reactie via een ander bericht, dan krijg ik eerlijk gezegd een nare bijsmaak. Een protocol is niet noodzakelijk maar wel zo handig voor mensen die misschien net als mij zich voor het eerst gaan aanmelden en bewust of onbewust fouten gaan maken. Dan is het handig als er een klein stuk tekst is die je begeleidt.

Nare bijsmaak? Ik ga meestal voor de nare smaak, hier dus helaas niet gelukt.😂

Een (klein) stukje tekst voor begeleiding in een casino bestaat al namelijk de Terms & Conditions. Als iedere speler die zich bij een online casino registreert deze T&C door leest en zich daar aan houd zijn 90% van de uitbetalingsproblemen niet voorkomend. Hetzelfde geld voor jou: je zegt hoe belachelijk het wel niet is dat een online casino een foto van je id met je hoofd ernaast durft te vragen, dit staat wederom in de T&C. Net zoals dat er in de T&C staat dat je alleen stortingen mag doen met rekeningen/betaalmiddelen met je eigen naam erop.

Zoals gezegd, 90% van de problemen is veroorzaakt door de speler zelf, bij de andere 10% help ik heel graag om het probleem op te lossen.

Geplaatst
12 uur geleden zei Skale:

Nare bijsmaak? Ik ga meestal voor de nare smaak, hier dus helaas niet gelukt.😂

Een (klein) stukje tekst voor begeleiding in een casino bestaat al namelijk de Terms & Conditions. Als iedere speler die zich bij een online casino registreert deze T&C door leest en zich daar aan houd zijn 90% van de uitbetalingsproblemen niet voorkomend. Hetzelfde geld voor jou: je zegt hoe belachelijk het wel niet is dat een online casino een foto van je id met je hoofd ernaast durft te vragen, dit staat wederom in de T&C. Net zoals dat er in de T&C staat dat je alleen stortingen mag doen met rekeningen/betaalmiddelen met je eigen naam erop.

Zoals gezegd, 90% van de problemen is veroorzaakt door de speler zelf, bij de andere 10% help ik heel graag om het probleem op te lossen.

Kortom je moet het spel niet spelen als je de spelregels niet kent. Met alle respect als je de T&C niet leest is niet echt handig. Mensen die blind willen storten daar heb ik nog wel een rekeningnummer voor, de regels bespreken wij wel als jullie gestort hebben.

Geplaatst
10 uur geleden zei Flierefluiter:

Nog nooit dit gezeik met Pokerstars gehad ondanks ik een keer de fout heb gemaakt om mijn rekening te gebruiken bij een vriend. 
Overigens is de iDeal drempel daar erg gemakkelijk, mag dat nog wel?

Ideal nee Trustly ja. 

Als je eenmalig stort met een andermans rekenening hoeft dat ook helemaal geen probleem te zijn. Mits deze persoon niet self excluded is oid. En geen bonus abuse. Maar in het algemeen als jij 20 stortingen zelf maakt dan eentje met een andermans rekeninf en dan nog een paar is een snelle verificatie genoeg. 

Veel mensen paniekeren direct omdat het lang duurt. Ding is dat casino's vaak duizenden en duizenden klanten hebben en er veel checks moeten worden gedaan. 

Geplaatst

Gisteren heeft mijn dochter (net 2 dagen 18) een account geopend bij Unibet. Ik zat er naast en keek mee en wat mij opviel is dat ze die €100 (die ze wilden storten) niet kon doen maar eerst door het hele verificatie proces heen moest (van 5 dingen). Dit was trouwens razend snel geregeld en binnen 15minuten lagen de eerste tiencentjes op de Monopoly Live. Zo kan het dus ook, eerst verifiëren en dan pas storten zodat je bij een uitbetaling ook meteen je geld kan krijgen.

Geplaatst
2 uur geleden zei LuukFOD:

Ideal nee Trustly ja. 

Als je eenmalig stort met een andermans rekenening hoeft dat ook helemaal geen probleem te zijn. Mits deze persoon niet self excluded is oid. En geen bonus abuse. Maar in het algemeen als jij 20 stortingen zelf maakt dan eentje met een andermans rekeninf en dan nog een paar is een snelle verificatie genoeg. 

Veel mensen paniekeren direct omdat het lang duurt. Ding is dat casino's vaak duizenden en duizenden klanten hebben en er veel checks moeten worden gedaan. 

Trustly? Ik doe het via Skrill. Krijg direct de Ideal optie.

Geplaatst
18 uur geleden zei Flierefluiter:

Trustly? Ik doe het via Skrill. Krijg direct de Ideal optie.

Stort je dan met iDeal bij Skrill? Of direct van iDeal naar stars? 

Casinos zouden veelal iDeal van de stortings methoden moeten hebben weggehaald omdat dit specifiek voor Nederland is. Trustly mag wel omdat het internationaal is. 

Geplaatst
20 uur geleden zei TheGreatOne:

Gisteren heeft mijn dochter (net 2 dagen 18) een account geopend bij Unibet. Ik zat er naast en keek mee en wat mij opviel is dat ze die €100 (die ze wilden storten) niet kon doen maar eerst door het hele verificatie proces heen moest (van 5 dingen). Dit was trouwens razend snel geregeld en binnen 15minuten lagen de eerste tiencentjes op de Monopoly Live. Zo kan het dus ook, eerst verifiëren en dan pas storten zodat je bij een uitbetaling ook meteen je geld kan krijgen.

Dit kan wel eens de standaard gaan worden als de licenties er straks zijn. Ik heb als cs medewerker deze optie vaak geopperd omdat het heel veel gezeur en gestress scheelt. Geen dubbele accounts etc etc. 

Echter werd dit niet gedaan omdat het voor veel spelers de drempel hoger maakte. Je wilt ook niet weten hoeveel spelers weigerden documenten op te sturen ter verificatie. 

De nieuwe wetgeving zal straks casino's alswel spelers geen keuze laten verwacht ik. 

Geplaatst

Trustly gebruik ik bij Casumo wel, maar dat duurt echt ontiegelijk lang. Bij PS gaat dit eerst naar Skrill meen ik, want je moet je Skrill wachtwoord invoeren en zit dan direct in het iDeal scherm. (Het reguliere scherm dus niet met een ellendig lang durende laadbalk)

Geplaatst
Op 8-4-2020 om 06:56 zei Flierefluiter:

Trustly gebruik ik bij Casumo wel, maar dat duurt echt ontiegelijk lang. Bij PS gaat dit eerst naar Skrill meen ik, want je moet je Skrill wachtwoord invoeren en zit dan direct in het iDeal scherm. (Het reguliere scherm dus niet met een ellendig lang durende laadbalk)

Nog nooit gezien. Ik heb geen iDeal dus weet ook niet precies hoe het tegenwoordig werkt. Misschien dat ze op deze manier de overheid een beetje foppen. 

Geplaatst
23 uur geleden zei TheGreatOne:

Gisteren heeft mijn dochter (net 2 dagen 18) een account geopend bij Unibet. Ik zat er naast en keek mee en wat mij opviel is dat ze die €100 (die ze wilden storten) niet kon doen maar eerst door het hele verificatie proces heen moest (van 5 dingen). Dit was trouwens razend snel geregeld en binnen 15minuten lagen de eerste tiencentjes op de Monopoly Live. Zo kan het dus ook, eerst verifiëren en dan pas storten zodat je bij een uitbetaling ook meteen je geld kan krijgen.

Ik ben dit al bij meerdere casino's tegen gekomen. Goede zaak.

Overal waar ik trustly gebruik, staat mijn geld direct op mijn account en bij withdrawals staat het na goedkeuring ook nagenoeg direct weer op mijn rekening.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.