Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

voorstellen skin

Featured Replies

Geplaatst

jooo, gokkers , ben Martijn, bijnaam SKIN, 36 uit de buurt van arnhem (zevenaar) en hou wel van een gokkie op z,n tijd en van dom ouwehoeren.

gezelligheid is ook erg belangrijk.

Geplaatst

Dom ouwehoeren? Dat doen we hier niet 😉

Van harte welkom! Hoe ben je op onetime terecht gekomen?

Geplaatst

Welkom @skinnyarnhem Ben je al eens in Vegas geweest? Gezelligheid vinden we op OneTime heel belangrijk dus je mag hier dom & slim ouwehoeren. Veel plezier hier en vertel tzt maar meer over je gokervaringen.

Geplaatst
  • Auteur

ik wil wel een keer naar vegas maar 1 vraag, hebben ze daar ook no-deposit bonussen??????? ☺️)

Geplaatst

Welkom @Skinnyarnhem Ze hebben in Arnhem wel een super gok hal (Jack's) kom je daar wel eens?

En in Vegas hebben ze zeker no deposit bonussen en meer. Ik zou je in principe zo kunnen leren dat Vegas je bijna niks kost. Het kost je tijd en moeite maar met die 2 instrumenten kan je gratis gokken, eten en shows bezoeken :-) Speel je ook al het spel MYVegas (via Facebook)? Als je daar begint met sparen kom ik later je nog meer tips geven :-)

Super dat je hier hebt aangemeld en we gaan een gave tijd hier hebben.

Geplaatst

skinnyarnhem wrote:

jij denkt zeker wel dat jij groot bent he ☺️) ouwe hc snoeperd

Jij bent zeker groter dan 1 meter 85 ;-)

Ik niet haal maar net de 1m75. maar ben wel een oude ......

Vegas is gaaf, in 1995 voor het eerst bezocht. Zo jong dus :-)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.