Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Soms gok ik voor een paar knikkers online, zo ook gisteravond. Wat ik nog nooit heb gedaan ging ik nu doen, uitbetalen... maar toen kreeg ik dit scherm. Bizar dat ze dit kunnen doen, elke beetje gokker gaat na 24 uur weer online om de withdraw te voltooien, maar ziet dan bet geld weer staan om te gokken... dit vind ik echt schandalig, zeker onder het mom om fraude te voorkomen😱

is op pokerstars

72E0C077-3DFC-4EE0-B087-88DCB36DD635.jpeg

  • Like 2

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Ik heb deze melding nooit eerder gezien. Wel dat een uitbetaling niet kon worden uitgevoerd, omdat ik nog niet had voldaan aan de minimale rondspeelvereisten van de storting. Het zou Pokerstars sieren als ze deze uitbetaling even zo goed locken voor je, waardoor je hem niet terug kan draaien. Enkele online casino's werken met een zogenoemde withdrawal lock. Om de speler te beschermen. Want het slaat natuurlijk nergens op dat je een uitbetaling terug kunt trekken. Ik zie het al voor me dat dit in andere branches ook gebeurt. Waanzin natuurlijk. Mijns inziens zou het terugtrekken van uitbetalingen verboden moeten worden.

  • Like 1
Posted
2 uur geleden zei Solidagio:

Bij winst met gokken wachten is voor mij geen probleem, al duurt 't een week!

Maar als je dan weer wilt spelen in die week moet je weer je portemonnee trekken of wat die online casino's doen, storneren, oftewel je zet het bedrag terug in je account en als je dan klaar met spelen bent en wilt nog steeds uitbetalen moet je weer door het hele wacht proces heen en dat is precies waar casino's het om doen. Ze zeggen dat het een service is maar ze weten net zo goed als ik dat ze dit doen om je verder te laten spelen en je account op te blazen. Bizar dat het nog kan in deze tijden maar goed we zullen waarschijnlijk nog lang moeten wachten voordat de Nederlandse spelers beschermd gaan worden.

  • Thanks 1
Posted

Dit heb ik ook altijd bij Pokerstars (al is het bij mij altijd 48 uur). Zeer vervelend en ze weten donders goed dat spelers hierdoor in veel gevallen hun gewonnen geld weer verspillen (je kan de witdrawal binnen een seconde weer ongedaan maken). Dit is mij zelf ook al honderden keren gebeurt: veel gewonnen, uitbetaling gedaan, vervolgens weer alles verloren door die "48 uurs-regeling".

Wettelijk doen ze vast niets verkeerds, maar ik vind het zeer kwalijk. Het witwasverhaal is complete onzin natuurlijk, het is puur bedoeld om spelers hun gewonnen geld weer te laten vergokken en zo minder uibetalingen te hoeven doen. Helaas komen ze hier gemakkelijk mee weg en zal dit ook niet snel veranderen ben ik bang.

  • Like 1
  • 5 weeks later...
Posted
2 hours ago, Timmy31 said:

en na die 48 uur duurt moet je nog een een keer 2 tot 5 (Werkdagen) wachten todat het op je rekening is bij het casino waar ik speel.

Bij stars staat het binnen een paar minuten op je neteller. Maar idd wel de 48 uur wachttijd na een storting.

  • Like 1
Posted
14 uur geleden zei Timmy31:

en na die 48 uur duurt moet je nog een een keer 2 tot 5 (Werkdagen) wachten todat het op je rekening is bij het casino waar ik speel.

Volgens mij is die 2-5 dagen afhankelijk van je bank. Het casino heeft de betaling dan al gedaan. Ik krijg ook altijd deze melding als de withdrawal is goed gekeurd, maar vervolgens staat het geld dan binnen no time op mijn rekening.

  • Like 1
Posted

bij mij niet (21casino.com naar ING)Heb woensdag withdrawl gedaan gehoopt dat hij gister nog zou komen maar nee hoor.

Gister heel de tijd mijn rekening checken of het erop staat, nu wachten tot maandag

Posted
4 uur geleden zei Timmy31:

bij mij niet (21casino.com naar ING)Heb woensdag withdrawl gedaan gehoopt dat hij gister nog zou komen maar nee hoor.

Gister heel de tijd mijn rekening checken of het erop staat, nu wachten tot maandag

ING staat er om bekend langzaam te zijn met dit soort dingen. Zelfs salarissen komen vaan een dag later bij ING. (voorheen postbank) 

Als je alles snel wilt is een skrill account 't beste

  • Like 1
Posted (edited)

Ken een verhaal dat iemand 5k op PS met een creditcard stort, die 5000 euro vervolgens gelijk withdraw van PS,  belt vervolgens zn CC maatschappij op om z’n deposit te annuleren. Dit was 8 jaar geleden ofzo.

 

Korte tijd hierna zijn ze begonnen met die 48u vertraging. Blijkbaar al teruggebracht naar 24u. Ook moet je tegenwoordig geld wat je deposit eerst rondspelen voordat je door kan sturen naar een andere speler. Is gewoon om fraude/witwassen tegen te gaan, wat ook logisch is.

 

Edited by Snips
  • Like 2
Posted
On 5/2/2020 at 9:55 PM, LuukFOD said:

ING staat er om bekend langzaam te zijn met dit soort dingen. Zelfs salarissen komen vaan een dag later bij ING. (voorheen postbank) 

Als je alles snel wilt is een skrill account 't beste

Blijkbaar is de ING inderdaad langzaam.

Ik ga nu de 3e werkdag in en nog steeds niks (skrill naar iNG)bedrag onder de 500.

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.