Spring naar bijdragen

Krasloten poule van 500€ December 2018 [5€ p.p.]


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

We hebben op dit moment 80 aandeelhouders van 5€ (1% per persoon) en hier is een speciale app groep voor. Elke dag kras ik een 5€ december lot uit 2019 open die speciaal aan iemand (een aandeelhouder) is opgedragen. Lijkt het je leuk dan kan je meedoen voor 5€ in deze batch van 100 december krasloten uit 2018 (waar de 2 tonnen nog in zouden moeten zitten). Je krijgt sowieso 58% (RTP) terug van deze 5€ dus voor 2€ heb je plezier en kans op het grotere werk. Iedereen in deze groep deelt dus mee met het totale bedrag wat we open krassen. Het is ook een actieve app groep waarin andere Onetimers ook filmpjes en foto's maken van hun eigen krasavonturen. En er zitten geen zure mensen in 😉 Hoewel eentje maar dit negeren we. 🙂

 

Wil je meedoen en in deze app groep en 5€ betalen, stuur mij dan even een PM, ik heb nog 20 aandelen a 5€ over (maximaal 1 per persoon), we zitten nu op dag 40 (die zijn al gekrast) en gaan dus nog 2 maanden door, in afwachten op het grotere werk van ruim 4000 krasloten die eind juni worden open gekrast.

 

Meer info nodig, let me know.

schatkist met ruim 4000 loten.jpeg

december 2018 kraslot.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...