Spring naar bijdragen

Mag ik mij even voorstellen


AJV2020

Aanbevolen berichten

Ik ben AJV2020. en ik ban gek op gokkasten met een handle aan de zijkant. De eenarmige bandiet. Vroeger speelde ik veel op die kasten. Het heeft mij wel veel geld gekost. Graag wil ik met jullie gedachten uitwisselen welke kasten jullie favoriete kasten zijn. Mijn favoriete kast was wel de Big Spender van Bally. Welke kast is jullie favoriet. en waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warm welkom @AJV2020

Mijn eerste ervaringen met de eenarmige bandiet was in Loosdrecht, in een auto garage. Mijn moeder liet haar auto daar altijd repareren en daar stond die in de garage (1 gulden per keer), spannend om te mogen doen als jong gastje. Daarnaast stond ook bij de Jonge Haan is Hilversum een eenarmige bandiet (begin jaren '80), mijn vader speelde die regelmatig in een aparte kamer (kast) stond die (illegaal) met guldens. En op een boot oversteek naar Zweden stonden ook altijd die dingen, super spannend en stiekem een gokje gewaagd en won 20x (met sinasappels, dat moment vergeet ik nooit meer dat die kronen eruit kwamen rollen. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei TheGreatOne:

Warm welkom @AJV2020

Mijn eerste ervaringen met de eenarmige bandiet was in Loosdrecht, in een auto garage. Mijn moeder liet haar auto daar altijd repareren en daar stond die in de garage (1 gulden per keer), spannend om te mogen doen als jong gastje. Daarnaast stond ook bij de Jonge Haan is Hilversum een eenarmige bandiet (begin jaren '80), mijn vader speelde die regelmatig in een aparte kamer (kast) stond die (illegaal) met guldens. En op een boot oversteek naar Zweden stonden ook altijd die dingen, super spannend en stiekem een gokje gewaagd en won 20x (met sinasappels, dat moment vergeet ik nooit meer dat die kronen eruit kwamen rollen. 

 

 

De Jonge Haan gingen wij altijd naar toe als we spijbelden van het Comenius College, zaten vaak mensen van de t.v. Gokken deed ik toen nog niet. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik heb op het Comenius College gezeten 🙂 (maar een half jaar) Later gokken in de Havenstraat met de jongens van school, toepen!

Ik herinner me dat je dat een keer vertelde. Toepen......en 21-gen om geld. Elke zaterdagmiddag bij ons thuis, met een hele groep jongeren, bij ons mocht veel thuis, al helemaal als mijn vader er niet was. Wat was dat spannend! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.