Jump to content

The Deal Jackpot staat hoger (moet vallen)

Recommended Posts

11 uur geleden zei TheGreatOne:

Hier net ook voor het slapen gaan, hopelijk worden we wakker met het goede bericht dat we 34$ op ons account hebben gekregen 🙂

Denk niet dat het zoveel gaat worden, veel meer mensen spelen nu natuurlijk! Maar $15 moet er wel in zitten lijkt me.

12 hours ago, TheGreatOne said:

Mijn laatste starscoin gebruikt en nu maar hopen dat die jackpot valt binnen 12 uur.

Maar er is hoop, zie deze gratis promo vanaf 28mei, hebben jullie deze ook gehad?

Schermafbeelding 2020-05-27 om 01.05.30.png

Schermafbeelding 2020-05-27 om 01.06.27.png

Ik wil de pret niet drukken, maar dat zijn 5 freespins per chest.

• Sad 1

2 uur geleden zei Seabert:

Hij is gevallen!! Mijn beloning: 8,04 dollar😎

Moet ik nu concluderen dat onze TGO naast deze gigantische prijs grijpt doordat hij zijn laatste starcoins er net te vroeg in heeft gegooid?

Ben wel de koning van de timing, inderdaad gemist! Baal wel, niet zozeer van die whooping 8 dollar maar wel het idee dat ik Stars niet heb kunnen nailen.

Dan maar die kisten openen en met die 5 freespins 8$ pakken, keep u posted 🙂

Ik speel elke dag op stars minimaal 1 cent op Book of Dead.
Dan ontvang ik van hen een entree to wheel of the day. Daar zijn cashprijzen, freespins en geen prijzen te winnen.

Al wat ik win is niks of 5 gratis spins. Maar geld uit gratis spins komt er alleen bij gaat er n iet af 😉

Ook krijg ik regelmatig 1 of 2 keer per week 5 euro ticket om gokkasten te spelen. Die moet je dan well vrijspelen maar toch weer €5 gratis. en natuurlijk de kistjes met 5 freespins in het weekend.

Volgens mij is dit wel de ultieme onetime actie met 1 cent per dag al deze dingen ontvangen!!

• Like 3