Jump to content

uitbetaling na self exclusion


Recommended Posts

Ik heb ooit een self exclusion ingediend bij spinit casino. Vervolgens heb ik een maand geleden een account aangemaakt bij VegasHero. Dit schijnt een zustercasino te zijn van spinit.

Ze hebben mij geaccepteerd en heb een deposit geplaatst. Vervolgens ben ik gaan spelen. Hier heb ik een winst uit behaald en deze heb ik uit willen laten betalen. 

Na het uploaden van mijn documenten kon ik ineens niet meer inloggen en heb ik een medewerker benaderd via de chat. Deze gaf mij te kennen dat ik niet meer in kon loggen omdat ik ooit bij spinit casino een self exclusion had aangevraagd.  Maar volgens deze medewerker zou het uitbetalen van mijn winst geen enkel probleem geven. 

Echter, nu wijken mijn persoonlijke gegevens volgens VegasHero af bij de gegevens zoals bekend bij Spinit. Dit is onmogelijk, en heb vervolgens gevraagd of ze dan het verschil aan willen geven.

Welke stap zou ik kunnen ondernemen om toch mijn winst uitbetaald te gaan krijgen? Heeft iemand wellicht de gouden tip....

Vr groet,
Arie 

Link to comment
Share on other sites

  • Freakadel changed the title to uitbetaling na self exclusion

Hallo Arie,

Wat wijkt er af?
Als je geboortedatum afwijkt omdat je bij Spinit minderjarig was kun je wel eens een probleem hebben.

Als het je adres is dan komt het waarschijnlijk door een verhuizing.

Ik zou als ik jouw was de chat benaderen en vragen wat er precies afwijkt en wat jij moet opsturen om te kunnen aantonen wie en wat jij bent.

Een waarschuwing in het algemeen: Er zijn veel casino's die vele zuster casino's hebben. Wees daarom altijd voorzichtig met een self exclusion waar je later gaat spelen.  Soms zijne r ook white hat companies die zorg dragen over 20 casino's of meer. Houdt het goed in de gaten!!

Laat even weten hoe dit allemaal afloopt. En heb geduld dit soort zaken duren vaak een tijdje door dat er op verschillende afdelingen dingen gecontroleerd moeten worden,

Link to comment
Share on other sites

4 uur geleden zei RoelPijpers:

heb je links van twee casinos waar je op gespeeld hebt?

 

hun hebben fout gemaakt door je bij VegasHero te accpeteren "dus uitbetalen" anders hun probleem...

Nee zo werkt het dus niet. Theoretisch zouden ze namelijk dan zeggen. Fout gemaakt alleen inleg terug want je had nooit een account mogen openen en dag winst. 

Dit kan natuurlijk nog steeds beslist worden. Maar ik ben wel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. 

 

Ps Freakadel is een geweldige nickname

Edited by LuukFOD (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor jullie input en het meedenken naar een oplossing. 

Heb VegasHero meerdere malen benaderd via de mail. Maar krijg geen respons op de vraag welke gegevens er dan niet kloppen. Zelfs spinit heb ik benaderd maar die verwijzen me weer terug naar VegasHero. Ook willen ze mij geen persoonsgegevens verstrekken.

Mijn ID kaart kan het niet zijn, dat is onmogelijk, evenals mijn bankgegevens. Dan moet het haast wel een verschil zijn mbt adresgegevens of een geboortedatum. Echter zoals eerder vermeld krijg ik hier geen antwoord op en word ik blijkbaar gewoon genegeerd. 

Ga toch nog een poging wagen via de chat met deze vraag. Echter ben ik bang dat ze me opnieuw doorverwijzen naar de support helpdesk via de mail. Zal proberen hier geen genoegen mee te nemen maar ze hebben me al een keer van de chat afgegooid. Ben altijd netjes en correct gebleven, maar volgens mij weten ze niet wat ze met me aanmoeten. 

VegasHero zegt mijn account geaccepteerd te hebben doordat ik iets heb weten te omzeilen tijdens het aanmaken van een account. Dat is dus net het probleem, heb echt geen idee wat ze bedoelen. Heb alles naar eer en geweten ingevuld en mijn documenten netjes doorgestuurd. Maar zo kunnen ze dus (wat ze gedaan hebben volgens de regels in de TC&S) iemand uitsluiten. En kun je dus fluiten naar je centen. Blijkbaar zelfs ook naar je deposit, wat natuurlijk helemaal idioot is. 

Groet,

Freakadel (Frikadel (favorietie snack) + prettig gestoord (ben ik) = Freakadel. Gestoord word ik overigens inmiddels wel echt van dat casino. 

 

Edited by Freakadel (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Vergeet niet dat het beantwoorden van een email soms een paar dagen kan duren.
Toen ik nog op de klantensupport werkte bij een groot casino hadden we soms 1000 emails in de backlog. Je begrijpt dit kan een aantal dagen duren.

Als jij geen account mocht openen dankzij SE. Maar ze hebben je wel geaccepteerd (dit kan al door ander emailadres te gebruiken) zouden ze volgens mij minimaal je stortingen terug moeten betalen.

Ik zou je aanraden de chat nog eens te contacteren en rustig alles uit leggen. Boos worden (wat logische emotie is) werkt alleen averechts. Kans dat ze dan de chat stoppen is alleen maar groter. Mijn ervaring is dat we voor beleefde klanten een stuk verder gingen met uitzoeken dan schreeuwende eikels! (ik zeg niet dat jij dat bent)

Link to comment
Share on other sites

Klopt ook wat je zegt, en de meneer of mevrouw achter de chat helpdesk houdt zich ook alleen maar aan de regels natuurlijk. Alleen heb ik het idee dat ze echt niet weten wat ze met mijn verhaal moeten, en dan is de makkelijkste manier om te zeggen dat het allemaal niet rechtsgeldig gegaan is, en ze me dus uitsluiten. Maar dan nog hebben ze me een storting laten doen, dat vind ik eigenlijk nog veel erger dan die paar honderd euro winst. 

Heb al meerdere keren via de mail contact met ze gehad maar krijg geen antwoord op de vragen die ik stel. Krijg wel een mail terug, maar ze verwijzen ze me steeds door naar hun voorschriften. Ik wil gewoon weten welke persoonlijke gegevens er verschillend zijn. Kan met gemak al mijn gegevens onderbouwen. ID kaart en bankgegevens moeten hierin toch leidend zijn? Daar kan absoluut geen verschil tussen zitten.

Overigens heb ik nogmaals een mails gestuurd en op een correcte en rustige manier gevraagd om hulp en antwoord.  Inmiddels wel een mail terug gekregen dat ze mijn vraag in behandeling nemen dus ben benieuwd. 

Was het maar een casino zonder registratie en waar je in kan loggen dmv je bankgegevens. Die hebben niet eens documentatie nodig, dan had dit ook nooit gebeurd. Maar goed, daar heb ik op dit moment even niets aan. 

Heb weinig vertrouwen in een goede afloop, de volgende stap zou wellicht kunnen zijn om de Autoriteit en vergunningverstrekker op Malta te benaderen met dit verhaal?

Link to comment
Share on other sites

47 minuten geleden zei Freakadel:

Ik wil gewoon weten welke persoonlijke gegevens er verschillend zijn. Kan met gemak al mijn gegevens onderbouwen. ID kaart en bankgegevens moeten hierin toch leidend zijn? Daar kan absoluut geen verschil tussen zitten.

Als je verschillende gegevens bij de twee sites hebt ingevuld kan het misschien zo zijn dat zij dit zien als het omzeilen van je self exclusion bij de eerste site. Neemt niet weg dat ze jou beter op de hoogte moeten houden.

Link to comment
Share on other sites

Guest Oude Bekende

Al die in Nederland illegale online casino's zijn links of rechts om allemaal oplichters. Beter gewoon wegblijven en wachten tot de boel hier gereguleerd is want er is altijd wel wat wanneer er betaald moet worden. 

Link to comment
Share on other sites

Klopt Skale, daarom wil ik graag weten welke gegevens ze van mij dan allemaal hebben. Dat moet voor hen makkelijk te achterhalen zijn.

Als het puur om adresgegevens zou gaan of een ander emailadres hebben ze geen poot om op te staan. Dat kan ook niet anders want zou niet weten wat ik verkeerd gedaan heb. Spinit is overigens al enkele jaren geleden en toen woonde ik op een ander adres. 

Maar ja, hoe sterk sta ik om mijn storting terug te krijgen en eventueel mijn winst zelfs nog te krijgen. Ga er wel alles aan doen, al is het alleen maar uit principe. Zou niet weten wat ik verkeerd gedaan heb. Spinit is overigens al enkele jaren geleden, en toen woonde ik op een ander adres. 

Overigens zijn mijn verdere ervaringen niet negatief met online casino's. Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak. 

Link to comment
Share on other sites

3 uur geleden zei Freakadel:

 

Heb weinig vertrouwen in een goede afloop, de volgende stap zou wellicht kunnen zijn om de Autoriteit en vergunningverstrekker op Malta te benaderen met dit verhaal?

Warm welkom @Freakadel en dank voor je verhaal op Onetime te zetten.

 

Er zijn gelukkig meerdere wegen die naar Rome leiden. Als je er niet uitkomt met het online casino Vegashero dan kan je altijd een officiële klacht indienen bij het casino zelf. Ze moeten deze oppakken. Als dit niet lukt (of de uitslag is niet goed voor je) kan je alle community door sturen naar de MGA (Maltese Kansspel autoriteit). De laatste paar keer dat ik dit gezien heb dan gaan ze ineens wel rennen en kunnen mensen een beslissing nemen die wat hoger in de boom zit.

Daarnaast kan je deze klacht ook altijd bij de KSA autoriteit hier neergooien (via email) ze zullen hier niet blij van worden kan ik je zeggen, ze kunnen en zullen hier dan weinig aan doen maar een legale vergunning krijgen in 2021 zal dan lastiger worden (en vooral ze gaan verder op onderzoek uit aangezien ze schijnbaar toch Nederlanders toe laten en laten spelen). Ook kan je dit aangeven in de klacht naar Vegashero toe! Komen we er niet uit dan ga ik naar de MGA en daarna naar de KSA. 

Wel netjes blijven, goed en helder communiceren met alle informatie die je kan geven en de bal ligt bij hun! Ze moeten reageren en laten zien wat er nu speelt, dit is tenslotte jou account en mogen ze gewoon netjes oplossen.

 

Keep us posted en als er echt druk gegeven moet worden ga ik aan een touwtje trekken maar kost je wel een bak met sushi en cola 🙂

Link to comment
Share on other sites

3 uur geleden zei Oude Bekende:

Al die in Nederland illegale online casino's zijn links of rechts om allemaal oplichters. Beter gewoon wegblijven en wachten tot de boel hier gereguleerd is want er is altijd wel wat wanneer er betaald moet worden. 

Bullshit. 

De meeste casinos waar nu gespeeld wordt worden straks gereguleerd met een licentie. 99% van de problemen met uitbetalen komt door de spelers zelf. 

Ik heb vele online casino accounts en nog nooit een probleem gehad met uitbetaling. Soms duurt het irritant lang voor documenten gechecked zijn en de uitbetaling verwertk. Maar nooit wordt het zonder reden geweigerd. 

Edited by LuukFOD (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bullshit. 
De meeste casinos waar nu gespeeld wordt worden straks gereguleerd met een licentie. 99% van de problemen met uitbetalen komt door de spelers zelf. 
Ik heb vele online casino accounts en nog nooit een probleem gehad met uitbetaling. Soms duurt het irritant lang voor documenten gechecked zijn en de uitbetaling verwertk. Maar nooit wordt het zonder reden geweigerd. 

Dit!
Link to comment
Share on other sites

Guest Oude Bekende
4 uur geleden zei LuukFOD:

Bullshit. 

De meeste casinos waar nu gespeeld wordt worden straks gereguleerd met een licentie. 99% van de problemen met uitbetalen komt door de spelers zelf. 

Ik heb vele online casino accounts en nog nooit een probleem gehad met uitbetaling. Soms duurt het irritant lang voor documenten gechecked zijn en de uitbetaling verwertk. Maar nooit wordt het zonder reden geweigerd. 

Het is gewoon illegaal en die bedrijven hebben geluk dat handhaving in dit land niet veel voorstelt.
Daarnaast altijd zo veel mogelijk rekken en gezeik omdat mensen hun winst dan weer verspelen.

Als je er nog niet mee begonnen bent.. niet aan beginnen dus. 

Link to comment
Share on other sites

Withdrawl is bij een goede aanbieder gewoon binnen 5 minuten verwerkt en staat het op je rekening. Mocht je het zelf willen versnellen....Go to Live Chat en vraag of ze je withdrawl willen verwerken/goedkeuren. Feit dat het soms niet a la minuut gedaan word en je als speler er dan zelf voor kiest om je withdrawl te cancellen zegt dan meer over de speler dan over het casino.

Link to comment
Share on other sites

Guest Oude Bekende
2 uur geleden zei DeValsspeler:

Ook dit klopt niet. Heb uitbetalingen vaak binnen enkele uren op de rekening staan.

Tot dat je bij een paar sites uitsluiting hebt aangevraagd. Dan begint het geouwehoer...

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei Oude Bekende:

Tot dat je bij een paar sites uitsluiting hebt aangevraagd. Dan begint het geouwehoer...

Maar als je in dit bootje zit......het jezelf uit sluiten van spelen......moet je de schuld niet bij de aanbieder leggen maar toch echt in de spiegel kijken. Natuurlijk zijn er slechte aanbieders die er helaas een zooitje van maken. Maar bij meerdere sites self exclusion.....tja. Daarom laat 2021 maar heeeel snel komen en beginnen.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Oude Bekende
20 minuten geleden zei Rmnd78:

Maar als je in dit bootje zit......het jezelf uit sluiten van spelen......moet je de schuld niet bij de aanbieder leggen maar toch echt in de spiegel kijken. Natuurlijk zijn er slechte aanbieders die er helaas een zooitje van maken. Maar bij meerdere sites self exclusion.....tja. Daarom laat 2021 maar heeeel snel komen en beginnen.....

Mee eens maar... Die hele aanbieders hebben bij de Nederlandse speler helemaal niets te zoeken. Inplaats van de hele dag een beetje ouwehoeren rond de watercooler had de KSA die gasten gewoon moeten consequent moeten aanpakken. Daarnaast is men qua regulering gewoon jaren te laat.

Link to comment
Share on other sites

Heb inmiddels een mail ontvangen van VegasHero. Er zit een fout bij de registratie van mijn achternaam, deze staat 2x achter elkaar geschreven. Dus 2x achter elkaar dezelfde achternaam. Hoe dit heeft kunnen gebeuren heb ik geen flauw benul van, echt niet. Waarom zou ik iets willen omzeilen zodat ik mezelf in kan schrijven. Ik wist niet eens meer dat ik een self-exclusion had bij zustercasino Spinit. Heb keurig netjes een deposit gedaan, niet eens gebruik gemaakt van een gratis bonus of wat dan ook. 

Sterker nog, een medewerker van de chat verzekerde me, dat mijn withdrawal geen enkel probleem op zou leveren. Ook niet door die self exclusion, op dat moment kon ik ook al niet meer inloggen bij VegasHero omdat ze blijkbaar ineens achter die self exclusion kwamen bij spinit. Dat was nog voordat ze mijn documenten gekeurd hadden. En nu struikelen ze ineens over het feit dat mijn achternaam 2x achter elkaar staat geschreven tijdens het aanmaken van een account. 

Ben er inmiddels wel echt moe van, ook omdat alles in het Engels gecommuniceerd moet worden kost het veel meer energie. Ik blijf correct want ik besef me dat schelden toch alleen maar averechts werkt. Overigens zit ik zo toch al niet in elkaar. 

Ga proberen de MGA in te schakelen, bedankt voor je tip The Great One. Sushi en een cola heb ik er best voor over haha. Vind het echt vervelend, het gaat me niet eens om het geld maar ik voel me gewoon genaaid. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wat voor vervolgstappen geeft VegasHero in die mail aan? Als ik jou was zou ik het hele gebeuren nog even afwachten totdat je duidelijkheid hebt van VegasHero. Ben je al door de klachtenprocedure van VegasHero gegaan?

MGA aanschrijven is aardig tijdrovend want je moet onder andere alle communicatie met het casino opsturen.

Link to comment
Share on other sites

VegasHero kan me geen support meer geven en verwijzen mij nu zelf al door naar de MGA. In de reactie hierop heb ik ze geinformeerd dat ik MGA aan ging schrijven en alle documentatie naar de MGA door zou sturen. 

Die heb ik inmiddels gemaild met een officiele klacht en tot in de detail uitgelegd wat het verhaal is. Ook een screenshot meegestuurd van de medewerker die me verzekerde dat mijn uitbetaling geen probleem op zou leverern. De laaste mail van VegasHero heb ik ook meegestuurd, hier staat dus zwart op wit de reden waarom ze mij niet uit willen betalen. 

Ben benieuwd wat het antwoord op mijn klacht is. Verwacht er niet veel van maar ik blijf het proberen. En anders schakel ik door naar websites die reviews schrijven over online casino's en zoals aangegeven door TheGreatOne het KSA.  

Het is zo vaag allemaal, door mijn withdrawal struikelen ze ineens over een achternaam die per ongeluk 2x genoteerd is. Terwijl zo n self exclusion bij een ander casino helemaal niets te maken heeft met deze uitbetaling. Dat zijn zelfs de woorden van de helpdeskmedewerker, maar gelukkig heb ik daar een screenshot van. 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog nooit zo een drogreden gehoord.

2x een achternaam is een foutje die makkelijk op te lossen valt.

Als je Piet Janssen heet en je vult Piet Janssen Janssen in dan is dat te begrijpen.
Vul Je Piet Goedegeburen in dan is het inderdaad aannemelijk om te zeggen dat het niet klopt.

Ik heb nog een account bij Spinit maar zal deze misschien beter niet gebruiken. Lijkt een beetje alsof ze dingen zoeken.

Succes met de MGA.

Link to comment
Share on other sites



Zou er dan inderdaad maar mee uitkijken LuukFod. Had ik het maar gedaan, en daarom deel ik dit ook met jullie. Ik heb inmiddels ook navraag gedaan bij andere casino s die meerdere zustercasino s hebben. Wanneer je bij deze casino s een self exclusion (bijvoorbeeld Turbo Casino) zou hebben is het niet mogelijk om je aan te melden. Dat staat los van het eventueel verkeerd invullen van je naam om zogenaamd deze self exclusion (die je nota bene zelf aanvraagt) te omzeilen. Zij beoordelen een aanmelding daar helemaal niet op. Het lijkt er zowat op dat ze een reden zoeken me niet uit te hoeven betalen. Zo n self exclusion bij een zustercasino grijpen ze dan aan. Ik ben nooit uitgesloten voor wat dan ook door spinit zelf. Dus het omzeilen om me aan te kunnen melden slaat echt helemaal nergens op. Zelfs mijn deposit ben ik kwijt, dat kan toch echt niet. 

Fijn dat ik reactie krijg van jullie en de hulp/tips!

 

Dit was de email die ik binnenkreeg:

Thank you for getting in contact with us.

Unfortunately, your case has already been reviewed and we can see that you were already informed of the final decision.

Hereby is an example on how you have signed up to bypass the system, by adding twice your last name when registering (Arie van Oord van Oord)

If you are not satisfied with the outcome of your case, please see the Complaints e-mail from MGA hereby [email protected]. if you feel your complaint has not been resolved and feel that you have to lodge a complaint directly with the relevant authority,

If you need further information or have other questions, please do not hesitate to contact us!

Kind regards,

Vegas Hero Support
[email protected]

Edited by Freakadel (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.