TV78 Posted April 23, 2021 Report Share Posted April 23, 2021 (edited) Crazy Time: leuk ter vermaak, minder leuk voor je portemonnee! Ik heb nu twee avonden Crazy Time gespeeld. Het 'probleem' bij dit spel is dat je bang bent nét die ene bonusgame te missen, waardoor je blijft inzetten en je inzet ook blijft spreiden over de verschillende bonusgames. Een beetje zoals de postcodeloterij: meedoen omdat je bang bent de grote prijs als enige te missen. Als je met (zeer) weinig inzet speelt, is je winst - als die er al is - ook klein. Eenmaal had ik 100x mijn inzet bij Cash Hunt, maar doordat mijn inzet maar 10 cent was, leverde dat maar 10,10 euro op. Dat was ik vervolgens zo weer kwijt, omdat ik per keer inzette op alle bonusgames + op de 10. Die 100x was trouwens echt een uitzondering, meestal leverde een bonusgame tussen de 5 en de 20x de inzet op. Ik heb me vermaakt, maar het gaat ook snel vervelen, vooral als er weinig bonusgames worden gedraaid en de winst bij de bonusgames vervolgens ook nog eens laag is. Edited April 23, 2021 by TV78 (see edit history) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hotshot123 Posted April 26, 2021 Report Share Posted April 26, 2021 180 keer de inzet gewonnen, in de bonus game Coin Flip goed voor 360 euro 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted April 26, 2021 Report Share Posted April 26, 2021 Nice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fosgate Posted May 14, 2021 Report Share Posted May 14, 2021 Wow, wat een leuke site voor alle data van de games van evolution https://tracksino.com/crazytime Moet maar eens kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoE Posted September 9, 2022 Report Share Posted September 9, 2022 Ik kreeg een bonus van Unibet om Crazy Time te proberen. Ik ben normaliter niet zo kapot van Rad van Fortuin-achtige spellen, maar vooruit dan maar. De 6e spin valt er een Cash Hunt met x10 multiplier. Ik kies een eend op het bord uit en er blijkt 1K achter te zitten, 100x maal de multiplier = 1000x (blijkbaar heb ik het geluk de laatste week aan mijn reet hangen). Had ik trouwens al gezegd dat ik gék ben op dit soort live games, spellen met zo’n gewéldig Rad van Fortuin? 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patjakkert Posted September 9, 2022 Report Share Posted September 9, 2022 Deze is al wat ouder, maar wou ik jullie toch niet onthouden. Mijn grootste hit ooit op Crazy time. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Diamond Posted September 19, 2022 Report Share Posted September 19, 2022 Op 9-9-2022 om 11:26 zei patjakkert: Deze is al wat ouder, maar wou ik jullie toch niet onthouden. Mijn grootste hit ooit op Crazy time. wow wow wow , das een lekkere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts