Spring naar bijdragen

Crazy Time live gaming


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Crazy Time: leuk ter vermaak, minder leuk voor je portemonnee!

Ik heb nu twee avonden Crazy Time gespeeld. Het 'probleem' bij dit spel is dat je bang bent nét die ene bonusgame te missen, waardoor je blijft inzetten en je inzet ook blijft spreiden over de verschillende bonusgames. Een beetje zoals de postcodeloterij: meedoen omdat je bang bent de grote prijs als enige te missen.

Als je met (zeer) weinig inzet speelt, is je winst - als die er al is - ook klein. Eenmaal had ik 100x mijn inzet bij Cash Hunt, maar doordat mijn inzet maar 10 cent was, leverde dat maar 10,10 euro op. Dat was ik vervolgens zo weer kwijt, omdat ik per keer inzette op alle bonusgames + op de 10. Die 100x was trouwens echt een uitzondering, meestal leverde een bonusgame tussen de 5 en de 20x de inzet op.

Ik heb me vermaakt, maar het gaat ook snel vervelen, vooral als er weinig bonusgames worden gedraaid en de winst bij de bonusgames vervolgens ook nog eens laag is. 

bewerkt door TV78 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...

Ik kreeg een bonus van Unibet om Crazy Time te proberen. Ik ben normaliter niet zo kapot van Rad van Fortuin-achtige spellen, maar vooruit dan maar.

De 6e spin valt er een Cash Hunt met x10 multiplier. Ik kies een eend op het bord uit en er blijkt 1K achter te zitten, 100x maal de multiplier = 1000x (blijkbaar heb ik het geluk de laatste week aan mijn reet hangen).

Had ik trouwens al gezegd dat ik gék ben op dit soort live games, spellen met zo’n gewéldig Rad van Fortuin?

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...