JackPot Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Je mag forwarden tot het einde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Das een lekkere! Ik heb wel het idee dat je bij die kasten overall gezien altijd wel verliest. Kun je trouwens eens uitleggen hoe je zo'n filmpje hebt gemaakt, lijkt mij ook wel leuk paar keer zo'n filmpje te maken van een slotsessie. Is dat ook via Twitch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
multiplayergokkast Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Das een lekkere! Ik heb wel het idee dat je bij die kasten overall gezien altijd wel verliest. Kun je trouwens eens uitleggen hoe je zo'n filmpje hebt gemaakt, lijkt mij ook wel leuk paar keer zo'n filmpje te maken van een slotsessie. Is dat ook via Twitch? Als je Mac hebt kan dat met programma Quicktime > Archief > Nieuwe Schermopname Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Ik ga alleen af en toe naar de Mac, heb zelf een Dell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Zou het ook graag willen weten en ik denk meer mensen!! Misschien kan er een x een goeie uitleg komen van hoe je makkelijk online filmpjes / foto's plaats op onetime, denk zeker dat er dan meer filmpjes/foto's op komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
empomagic Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Dit kan je opnemen, door een progamma als hypercam (gratis) is vrij makkelijk te gebruiken, of camtasia (betaald progamma) te gebruiken. Ze maken een video van jou beeldscherm, die je dan eventueel later zelf op youtube of een andere upload channel kan posten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted August 5, 2015 Author Report Share Posted August 5, 2015 Ik gebruik snagit van techsmith. Is betaald progje maar denk dat de handigen onder ons hem ook vast voor niets kunnen vindenn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts