Spring naar bijdragen

Poule voor Coach van het jaar of Scorito Topcoach?


ROTVIS

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Coach van het jaar deelnemers: inleg 20,-

Betaald:

Arriba Aruba

ROTVIS UNITED

FC Joeri

Nog te voldoen:

Geldwolf

FC Glorixdoekjes

Meeuwis United

De vieze eikels

Scorito Topcoach Deelnemers: inleg 20,-

Betaald:

rotvis

keesiebeesie

JackpotNL

TheGreatOne

Nog te voldoen:

ricochan

Glorixdoekjes

Dhoffie

Danielvk23

ThommFR

WouterM (indien deelname :) )

Voor alle liefhebbers!

Scorito Topcoach zit nog in de proefronde fase. Je bent dus niet te laat om hier nog mee te doen. Voor vragen of rekeninggegevens, stuur me even een PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na ronde 1 gaat @WouterM aan kop bij de Coach van het Jaar subleague wegens een tweemaal scorende Simon Thern.

Na proefronde 1 gaat ondergetekende aan kop bij Scorito Topcoach. De komende drie rondes kun je proberen om je eigen score te verbeteren. De beste van de 4 rondes wordt meegenomen in het spel.

Inleg

Ik heb van een aantal deelnemers nog niets gehoord betreft het voldoen van de inleg. Bij Coach van het jaar ben ik genoodzaakt om voor aanvang van ronde 3 de spelers die nog niet betaald hebben te verwijderen. Bij Scorito Topcoach is dit een ander verhaal. Hier zet ik de deadline aan het einde van de proefperiode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen!

Het is de laatste week van de voorbereiding van Scorito Topcoach. Gooi je team nog 1 laatste keer om want na deze ronde gaat de transfermarkt op slot. Dus wip die wisselspeler er nog even uit voor een basiskracht.

Pas in de winterstop gaat de transfermarkt weer open, je kunt je team dan weer wijzigen. Als je spelers goed hebben gepresteerd kunnen ze in waarde zijn gestegen, waardoor je meer budget hebt.

Voor diegene die nog niet meespeelt... Laatste kans :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij komt er nog 1 week om flink te scoren, en daarna heb je 12 dagen om definitief team neer te zetten. Vanaf ronde 5.

Proefperiode

1 t/m 4

vrijdag 8 augustus 20:00 uur

zondag 31 augustus

Definitief spel

5 t/m 34

vrijdag 12 september 20:00 uur

zondag 17 mei 2015

Transferperiode 1

Zomer

vrijdag 25 juli

vrijdag 12 september 20:00 uur

Transferperiode 2

Winter

vrijdag 19 december 20:00 uur

dinsdag 3 februari 18:30 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel 8 Scorito Topcoach betalingen binnen en 1 toezegging dat deze week wordt overgemaakt. Toch goed voor een prijzenpot van 180euro voor de winnaar. Nu hoop ik dat de 3 die zich nog niet hebben gemeld nog willen inleggen of zich afmelden.

Na komende eredivisieronde verwijder ik deze spelers indien er geen contact is geweest:

- Daniël Hofman Dhoffie

- Daniël Enzio van Kaam Danielvk23

- Alex liebe hummelbikers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Laatste reminder voor (wannabe) deelnemers. Morgen start de nieuwe ronde bij Scorito Topcoach. Je hebt nog tot dat moment om je hele team te herzien. Daarna sluit de transfermarkt tot de winterstop.

Voor de onderstaande deelnemers de laatste kans zich te melden bij mij.

- Daniël Hofman Dhoffie

- Daniël Enzio van Kaam Danielvk23

- Alex liebe hummelbikers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.