Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• 2 weken later...
Geplaatst
Alleen morgen prachtig en dan weer elke dag minder heb ik Piet en Co al horen zeggen.. Dit weekend wel de Grand National...de zwaarste paarden race in Engeland...ik heb mijn inzetten al geplaatst ;-)

Waar zet je in en waar kijk je naar als je inzet, is het ervaring, advies van guru's, internet? Is de return van het prijzen geld daar een stuk hoger dan in Nederland?

Geplaatst
je kan bijna bij elke gok site hierop wedden, als iemand zich nog ergens aan wil melden dan kan dat misschien ook nog via mij ;-) Dan krijg ik wrs ook weer wat...

Ik denk als je de super tip wilt geven aan deze mensen er wel een mailtje jou kant op komt van een enthousiaste gebruiker.

Geplaatst
Dit is een race waarvan 40 starters er misschien 6 de finish gaan halen dus hier een super tip voor geven is wel erg moeilijk, het is eigenlijk een loterij. Ik kan wel zeggen dat de favorieten bijna nooit winnen, dus kans op mooie uitbetalingen ;-)

Hoe laat is de race en op welke zender is deze te zien. In het verleden ook een paar keer de race gezien. Inderdaad vaak een paard voorbij zien komen zonder jockey.

Geplaatst

De reden dat ik gokken al meer als 30 jaar volhoud heeft trouwens verschillende redenen, ik gok het meest op zaken waar ik zelf (het meeste) invloed op uit kan oefenen zoals bijv poker en wedden op paarden. Maar ik bepaal ook vooraf hoeveel ik kan verliezen en ga daar ook nooit overheen, zelfde als ik naar Vegas ga dan stel ik ook een bedrag vooraf in wat het mag kosten..ik zal dus ook nooit in de schulden komen oid. In tijden dat ik heel veel geld heb zal ik wel hoger inzetten, en in magere tijden speel ik gewoon heel laag. Ik heb ook totaal geen moeite om mij hieraan te houden, het gaat mij ook om het spel en het gevoel dat je er verstand van hebt..Ik ken mensen die wel hebben om zich aan een budget te houden en dus heel vaak teveel verliezen. Of zichzelf uit HC lieten sluiten omdat zij zichzelf niet in de hand hadden. Ik heb de wilskracht dat ik daar geen moeite mee heb. Zo heb ik vroeger ook gerookt en van de ene op de andere dag was ik dat zat en ben gestopt zonder 1 of ander hulpmiddel en ook nooit meer omgekeken of terug verlangd ernaar, en dat is denk ik ook alweer 20 jaar geleden oid.

Geplaatst

Welkomen The Special One en mooi om te horen dat je jezelf zo goed in de hand kunnen houden met gokken. Er zijn maar weinig mensen die de verleiding tot excessief gokken kunnen weerstaan als het mis gaat of wanneer er iets gebeurt wat ze niet hadden verwacht. Respect!

Geplaatst

Ik zei al eerder dat we misschien met een groepje op die V75 kunnen schieten, is wel moeilijk want 7 winnaars in 7 races is natuurlijk zelf voor een kenner heel moeilijk, maar daarom brengt het vaak ook een vermogen..die is elke zaterdag.

Ik speel zelf een aantal keren per week...als iemand wil gokken op die races kun je het best je aanmelden bij runnerz...als je daar nog niet bij bent aangemeldt kan ik je een uitnodigings mail sturen dan krijg ik er ook nog iets voor...Bij racbets zou ook nog kunnen...daar kan dat via deze link;

http://www.racebets.com/?ref=RB50692

Ik heb voor dit weekend wel een paar tips ;-)

• 3 weken later...
Geplaatst

haha paardenrennen, fantastische hobby :)

Wij gaan eens per jaar naar de drafbaan in groningen of Wolvega en doen daar maar wat. Komt erop neer dat we er een hoop geld heenbrengen, maar wel met schorre stem weer thuiskomen. Fantastisch. Ik zoek met mijn vrouwelijke charme altijd direct een oude man op die eruit ziet dat hij er vaker komt en probeer dan een paar tips (do's en don'ts) te weten te komen. En dan maar gaaaaaaaaaan..

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.