Spring naar bijdragen

Welke weddenschappen speel je?


Nomore

Aanbevolen berichten

Eerste bet doodzonde verloren. Flyde de grootste favoriet verzaakte met een gelijkspel. Burton daarentegen maakte gisteren alles goed en waar door met 4-1 te winnen. Hier won ik ook met de halftime fulltime. Austria Salzburg en kiel haalde ik ook binnen maar Leeds verzaakte door een gelijkspel.

Vandaag niet echt iets op de agenda staan mede door voorbereidingen voor vertrek richting Vegas vannacht. Maar ben al gelukkig als PSV en real Madrid winnen vandaag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga maar is een poging wagen.

Voor morgen heb ik deze combo staan:

Ivoorkust - Equatorial Guinea | 1 | 1,35

Newcastle Jets FC - Adelaide United | 2 | 1,57

Osasuna - Sporting de Gijon | X2 | 1,32

Totale quotering = 2,80

De dag begon goed met een 0-1 overwinning voor Adelaide en een 0-0 gelijkspel bij Osasuna en Sporting de Gijon. Echter had de keeper van Equatorial Guinea een fantastische dag met zeer goede reddingen waardoor het op een 1-1 gelijkspel bleef steken. Zonde, want Ivoorkust had duidelijk de overmacht met 18 schoten (waarvan 9 op goal) tegen 1 kans van Equatorial Guinea. Helaas, maar ook dit is sportsbetting.

Voor vandaag heb ik de volgende picks:

Hendon - AFC Hornhurch | 1 | 1,38

FYR Macedonie - Australië | 2 | 1,80

Totale quotering = 2,48

Hendon is bezig aan een zeer goed seizoen. Ze zijn nog volop in de race voor promotie en hebben een ongeslagen reeks van 10 wedstrijden waarvan de laatste 5 gewonnen zijn. AFC Hornhurch staat onder druk, want ze staan in de degradatiezone. Zij zijn bezig aan een slechte reeks: de laatste 4 wedstrijden werden allen verloren.

Dan Australië zij zijn in 2015 onoverwinnelijk. Na het winnen van de Azie Cup maakten zij het de wereldkampioen Duitsland erg lastig. In Kaiserlautern werd het 2-2. Nu moet er wel gezegd worden dat de topspelers Sweinsteiger, Boateng, Hummels, Weidenfeller, Kroos en Müller niet de beste 11 in het veld stonden, echter kun je een elftal met Höwedes, Badstuber. Özil, Khedira, Reus, Gündogan en Götze geen B-elftal noemen. Macedonië heeft een slechte reeks. Zij verloren achtereen volgens van: Wit-Rusland (1-2), Slowakije (0-2) en Oekraïne (0-1).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke om te zien waar jullie mee bezig zijn. Ik heb er geen verstand van maar het ziet er wel leuk uit. Ik lees net dat PSV met 5-0 van Twente heeft gewonnen. PSV wordt kampioen. Kan je aan het begin van seizoen ook al wedden wie er kampioen van Nederland wordt. Kan dat nu ook nog? Ik denk het wel maar het zal niets opleveren of heb ik het mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie wedstrijden waar ik vandaag op inzet

Fleetwood Town-Yeovil Town (totaal 100 eur, verdeeld over winst Fleetwood, over 2.5 goals, -1 Fleetwood en HTFT) en een paar euro op 3-1

Mansfield-Shrewsbury totaal 100 eur, verdeeld over winst Shrewsbury, over 2.5 goals, -1 Shrewsbury en HTFT) en een paar euro op 1-3

Dartford-Barnet (30 euro, op -1 en -2 voor Barnet)

En voor 10 euro een triple op deze drie wedstrijden + Man City to win tegen een quote van 8.32

En nu maar hopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.