Spring naar bijdragen

Hoe spelen jullie roulette?.


empomagic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Dat laatste heb ik gisteren gespeeld! En met redelijk succes. Ik speel dan 20-1-14 met de 20 dubbel, idem de 0-26-32 en de 17-34-25 met 17 en 0 dubbel. Daarnaast speel ik het laatst gevallen getal de buren met de middelste 3 getallen dubbel. Dit kost me totaal 20 stukjes en 4 euro per rondje in geval van de automatische Megastar roulette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik speel incidenteel wel eens roulette op van die automaten, maar vinden jullie het niet vervelend dat je je vorige bet niet aan kunt passen?

Ik doe graag ' herhaal inzet' omdat ik een aantal vaste nummers speel. Maar doordat je dan geen wijzigingen kunt aanbrengen, kies ik er zelden extra nummers bij, omdat ik, als ik die weer kwijt wil al mijn inzetten opnieuw moet maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan op een roulettekast gewoon je kaartje er tussenuit halen en de inzet verhogen, na "niets meer plaatsten" kan je het kaartje er weer tussen zetten.

Inzet naar beneden zetten, (bijvoorbeeld 10 punten op 10) druk op 10, druk dan op X (of inzet verwijderen) en druk een aantal keren op 10, tot je op de inzet staat die je wilt inzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzetten is per kast anders. Over het algemeen speel ik het 7burenspel, daar kon je vroeger tot +/- 165punten inzetten, en dan op het middelste nummer rond de 165 punten met 55punten op het middelste cijfer. In Admiraal speelde ik laatst +260punten, met 70 op het middelste cijfer.

Voorbeeld 7burenspel; 30-8-23-10-5-24-16.

In H.C. zijn de inzetten anders (max €50,- op een cijfer €100,-m op een chaval en op een carré €200,- (enzovoort). Aan de roulette die men op de organicroulette kasten speelt, is de totale inzet max. €150auro per draai.

Aan de tafels is het natuurlijk hoger (€400,- per nummer.. enzovoort).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel vaak de nummers die op het bord (of in het scherm) vaak gevallen zijn, al geeft dat geen garantie voor de toekomst.. Een balletje is immers rond.

Wat wel rot is, dat als je een serie speelt en je stopt, dat opeens die serie een aantal keren op jou laatst gevallen nummers valt, het idee komt toch wel eens bij me op dat er vals spel in de machine zit, dmv lucht of magneten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel vaak de nummers die op het bord (of in het scherm) vaak gevallen zijn, al geeft dat geen garantie voor de toekomst.. Een balletje is immers rond.

Wat wel rot is, dat als je een serie speelt en je stopt, dat opeens die serie een aantal keren op jou laatst gevallen nummers valt, het idee komt toch wel eens bij me op dat er vals spel in de machine zit, dmv lucht of magneten.

Ik herken die gedachte heel goed en ook @thegreatone weet hier alles van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rhellevo Speel (als je bijv. de 7 speelt) 28&29buren en wat extra's op de 7.

Aan het begin van de "sessie", als je nog (maar) met 20punten kan spelen.

22 inzet 1

18 inzet 2

29 inzet 3,5 (de halve komt van cheval 28-29)

7 inzet 7

28 inzet3.5

12 inzet 2

35 inzet 1

Als ik rond de 400punten kom, speel ik ook het zero-spel erbij, die pakt dan de 12 en 35 erbij.

21 met 7buren is ook wel leuk, als ik dan meer dan 400punten heb, komt Orphélins erbij.

(Orphélins gegoogled, geen idee hoe ik het moest typen.) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu bezig met een nieuw roulette artikel over de roulette serie spelen. Binnenkort online.

Kijk hier al naar uit :).

Helaas hier in het oosten hebben wij geen gokhallen, dus als ik op internet roulette speel, stort ik 40-60e licht aan budget van de dag. En moet met dat budget 10% winst van mn dag winnen. Dus neem 200e mee bijvoorbeeld dan moet ik 20e winnen.

En als ik geen zin heb in online, of me zelf blokeerd heb, ga ik op de 0,50c roulette bij hij zitten.

En speel dan in het begin 7(1,50e) 28/29 (1) 12/18 0,50,en uitbouwen met zerospel, en hoger inzetten na een bepaald aantal x niet gevallen zijn.

Verder koop ik vaak een try outpakket, (drankje van het huis :)) ), en dan krijg je een foucher van 10e die ik gelijk in roulette stop, en dan 10 fishes van €1. (gebruik ik als ik in de -sta en na €1 moet, sta ik in de + spaar ik ze op). En 3 fishes van 5e, en meestal met geluk, mag ik die 3 fishes inwisselen voor stukje's 2,50 om ''zwaar'' voor mij doen te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.