Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
9 uur geleden zei TheGreatOne:

Je mag het mailen naar hello (at) onetime (punt) nl dan komt het bij mij en collega uit en pakken we het op. Zorg even dat het goed gedocumenteerd is. Het gaat misschien tijd kosten maar blijven er boven op zitten om in ieder geval die communicatie aan de gang te krijgen.  Ik snap dat je hier onrustig van wordt en bent geraakt, het is ook echt geen style om zo met je spelers om te gaan in de hoop op.... 

Ik heb je gemaild.. 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
7 uur geleden zei TheGallant:

Had je overigens zelf nog iets gehoord van Casinoin?

Nee ik heb zelf niets van ze gehoord, wat ik al dacht.

Ik heb vandaag wel mijn inleg ontvangen maar ik had 21.000 winst! En dat is weg

Heb vandaag ook nog geprobeerd zelf contact op te nemen maar de klantenservice kan niets voor mij betekenen, uiteindelijk hebben ze wel het email adres van het beveiligings team gegeven. Dat heb ik net gekregen en moet daar nog contact mee opnemen 

Geplaatst
15 minuten geleden zei JackPot:

Hebben ze inleg wel terug gestort? Hmmm, daarmee proberen ze het dus af te sluiten lijkt t :(

Ja ze probeerde het al af te sluiten toen ze zomaar mijn account hadden geblokkeerd. Dat ze het willen afsluiten zijn ze al heel de tijd mee bezig helaas.. 

Alleen niet met een goede reden 

Geplaatst

Ik heb ondertussen contact met @Jara7 en met Casinoin (contact persoon) ze zeggen op het dossier te zitten. Dat ze de €1000, 00 terug gehad heeft is mooi in de zien dat ze nu wel haar bankrekening nummer weten te vinden maar waar is die andere ruim €20K.

In mijn Pokerinfo (pokercommunity) tijd hebben we honderden klachten gekregen van pokerspelers die niet uitbetaal  kregen, vaak (bijna altijd) lag het probleem bij de speler (fraude en onwetenheid). Nu ook in deze branche komen we het best al wat klachten tegen, nu ook weer vaak ligt het aan de speler die van niks weet omdat je bijvoorbeeld niet meer dan €5,00 mag inzetten als je met bonusgeld speelt of niet mag storten met een bankpas of creditcard van je partner/vriend etc. Vaak komen we er wel uit maar blijft lastig.

 

Het verhaal van Jara trekt mij persoonlijk aan. Dat we na 25 jaar online gokken nog steeds niet in een gereguleerde online gokmarkt zitten is natuurlijk waanzin. Nu praten we over deze zaak waarbij er meer dan 20k door casino cowboy's worden ingehouden vanwege welke goed reden? Waar  moet je heen als consument, als je de KSA bericht halen ze hun schouders op en zeggen, mooi we voegen het toe aan het dossier. Bel je met Curacao zeggen ze, ja ze zitten niet voor niks hier 😉 Maar goed ze houden natuurlijk niet rekening met het virtuele breekijzer van Onetime en hebben vaak genoeg deuren open gekregen. Zoals ik vaak zeg: prepare for the worst hope for the best

Geplaatst

mag ik vragen hoe je bij zo n vage casino site terecht komt ?
 

Waarom niet kiezen voor een gerenommeerd betrouwbaar casino met een Maltese licentie ?

Ik hoop dat je nog wat van je geld terugziet ben er echter bang voor met een Cypriotische en Curaçao licentie constructie.

 

 

Geplaatst

Even een update van de situatie met casinoin. 

Tot nu toe heb ik nog geen contact met ze kunnen leggen behalve via AskGamblers. Daar heb ik de situatie uitgelegd en het enige waar ze mee reageren is dat ik de voorwaarden heb overschreden zonder dat ze daar een uitleg voor verschuldigd zijn en mij uitleggen wat dan precies. Ik heb daar weer een reactie opgegeven en askgamblers vraagt aan casinoin om bewijs op te sturen van de beschuldigingen die ze uiten naar mij. Ze hebben gezegd dit toe te sturen naar askgamblers maar elke reactie dat ze geven doen ze steeds op het laatste moment en doen er alles aan om de boel te vertragen. Askgamblers heeft mij gemaild dat ze nog steeds wachten op de email van casinoin. 

Tussendoor heb ik een email gestuurd naar het beveiligingsteam van casinoin waar ik nooit een reactie op heb gekregen. Curaçao egaming gemaild en gebeld maar ook nog steeds geen reactie. TheGreatOne heeft zijn contact persoon van casinoin gesproken die vertelde dat ze dit aan het onderzoeken zijn maar daar heeft hij verder ook niks meer van gehoord. 

Ondertussen is het ook niet meer mogelijk voor spelers uit Nederland om te spelen op casinoin. Dit hebben ze aangepast zag ik. Voor zover ik weet staat casinoin hier nu ook op de zwarte lijst. 

Ik ben benieuwd wat er nog uit gaat komen op askgamblers.

Geplaatst

Niet alleen Casinoin is niet meer toegankelijk voor Nederlanders (wat op zich een goede zaak is). Ook bij andere gokwebsites (bv Bongo & Betmaster) van hetzelfde bedrijf, Reinvent Ltd, kun je niet meer als Nederlander spelen. Zouden ze bij Reinvent Ltd nattigheid voelen? Ze voldeden (tot voor kort) in ieder geval niet aan de prioriteitscriteria van de Nederlandse Kansspelautoriteit. Zo kon je er met iDEAL betalen en chatten in het Nederlands (antwoord in het NL). Ik hoop dat deze boefjes worden aangepakt, en dat jij @Jara7 , jouw geld krijgt. 

  • 2 weken later...
Geplaatst

@Jara7 is het misschien geen verstandig idee om een creditcard aan te vragen bij jouw bank? Ik weet dat ABN Amro bij ICS zit aangesloten.
ICS heeft geen strenge voorwaarden. Als je een minimale inkomen hebt van € 1.200,00 kan je een creditcard krijgen met een bestedingslimiet van € 500,00.(Ontvangen zit geen limiet aan) Probeer zo'n creditcard aan te vragen en als ze je hebben uitbetaald op je creditcard gewoon je abonnement sluiten. Is wellicht een strategie om je geld te krijgen?

Geplaatst

Ze hebben mijn account gesloten. Ze bieden mij geen mogelijkheid om uit te betalen. Daarnaast kan geen enkele Nederlander meer spelen op hun site. 

Dit is het bewijs wat ze naar askgamblers hebben gestuurd voor het sluiten van mijn account en niet uit betalen: 

Dear all,

We regret to inform you that, despite all the AskGamblers Complaint Team requests, Casinoin management failed to provide reasonable justification and/or solid proof which could explain their decision to confiscate the player's legitimate winnings.

Unfortunately, in this situation, the AskGamblers Complaint Team has no other choice but to close the case as unresolved and advise the player to seek further assistance from the relevant regulatory body or appointed ADR entity.

Niks dus! 

Geplaatst
2 uur geleden zei JackPot:

Snap deze post niet. Wat heb je hieraan? Casino wil niet uitbetalen dus je vraagt een creditcard aan?

@JackPot ik las pas later dat ze zijn account hadden gesloten.... Als het account nog open was, was het openen van een creditcard toch een slimme zet?

Geplaatst
1 uur geleden zei Jara7:

Ze hebben mijn account gesloten. Ze bieden mij geen mogelijkheid om uit te betalen. Daarnaast kan geen enkele Nederlander meer spelen op hun site. 

Dit is het bewijs wat ze naar askgamblers hebben gestuurd voor het sluiten van mijn account en niet uit betalen: 

Dear all,

We regret to inform you that, despite all the AskGamblers Complaint Team requests, Casinoin management failed to provide reasonable justification and/or solid proof which could explain their decision to confiscate the player's legitimate winnings.

Unfortunately, in this situation, the AskGamblers Complaint Team has no other choice but to close the case as unresolved and advise the player to seek further assistance from the relevant regulatory body or appointed ADR entity.

Niks dus! 

Het is gewoon oplichterij van dit casino. Ze moeten veel dokken en opeens sluiten ze heel haar boel. Erg onprofessioneel van dit casino. Zal vast wel weer een casino zijn met een vergunning in Curaçao.

Sorry, ik had je post niet goed gelezen. Ik dacht dat je alleen een creditcard nodig had.

Geplaatst
1 minuut geleden zei JackPot:

Ik zie persoonlijk daar het nut ook niet van in. Maar misschien mis ik ergens een puntje :)

Hij kon zijn saldo niet uitbetalen via iDEAL, Bankoverschrijving, Trustly dus Creditcard.... Lijkt me dan logisch dat je dan een creditcard aanvraag doet?

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.