TheGreatOne Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 Op 6 november 2020 zijn we een promotie gestart op de Onetime Facebook pagina.. Hierin hebben (potentiële) Onetimers de kans om gratis (vlucht en hotel) met ons mee te gaan naar Las Vegas. Elke maand komt er een opdracht op Facebook te staan en dit 10 maanden lang. Zijn alle 10 de opdrachten correct uitgevoerd (elke maand dus 1 en ook die maand uitvoeren) dan krijg je van ons de reis aangeboden als we (waarschijnlijk het voorjaar van 2022) met een grote groep naar Vegas gaan. Het zal dus een gezamenlijke reis worden en kan of wil je niet dan gaat dit bijzondere avontuur aan je voorbij. Opdracht 1 (november) De eerste opdracht is eenvoudig, deel en like de Facebook post waar we dit bekend hebben gemaakt. Alle opdrachten zullen te doen zijn maar kost soms gewoon tijd en moeite. We proberen in deze tijd dan echte Onetimers te creëren die actief meedoen met onze community en een Onetime hart krijgen. Uiteraard staat die ook open voor jullie, voor iedereen die 21 jaar of ouder is. In dit topic zullen we ook bij houden wie er nog in de race zitten en zullen we vragen beantwoorden. Opdracht 2: december Gratis naar Las Vegas, ja het kan! Inmiddels hebben ongeveer 100 mensen zich weten te kwalificeren door het voltooien van opdracht 1: alles staat genoteerd. Ook deze opdracht vindt plaats op Facebook. Het is de opdracht topfan te worden van onze pagina. Je wordt topfan door video's op onze pagina te bekijken, inhoud leuk te vinden, reacties bij berichten te plaatsen of berichten te delen. Een topfan badge wordt zichtbaar op het moment dat je een reactie achterlaat (daarvoor moet je topfan zijn). Op 31 december maken we een screenshot van al onze topfans. Facebook regelt dit met haar algoritme, daar heeft Onetime geen invloed op. Succes allemaal, op naar opdracht 3 (januari 2021) 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 Done! Coole actie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budgetvrouw Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 Yess, ik doe mee!Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 8, 2020 Author Report Share Posted November 8, 2020 Op dit moment al 67 potentiële Las Vegas gangers en zal hieronder de namen vermelden waarvan ik kan zien dat ze de post gedeeld hebben (openbaar): Richard Welgraven Roy van Schaik Subbie Veen Hielke Klingeler Pascal Boxem Kim van der Plas - Wiering Annick Beelen Natasja Verbrugge Ton Matton Ria Matton Ton Junior Stefan Fischer No Oitgedacht Daniel Van Houwelingen Horst Landen Frank Kruit Ria Middelkoop Kevin Vanderauwera David Stoffels Kars Manca Connie Reynaerts Kin Exarpi Cisca Dekkers Jw Adria Jorien de Zeeuw Olivier Sarton Ant Roel Peter Woerde Edwin Tragter Kirstin Wind Damai Peters Voor de mensen die niet gedeeld hebben of waarbij de weergave niet gezien kan worden (privacy instellingen) graag even een berichtje als je ook voor deze challenge wilt gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 24 minuten geleden zei TheGreatOne: Op dit moment al 67 potentiële Las Vegas gangers en zal hieronder de namen vermelden waarvan ik kan zien dat ze de post gedeeld hebben (openbaar): Richard Welgraven Roy van Schaik Subbie Veen Hielke Klingeler Pascal Boxem Kim van der Plas - Wiering Annick Beelen Natasja Verbrugge Ton Matton Ria Matton Ton Junior Stefan Fischer No Oitgedacht Daniel Van Houwelingen Horst Landen Frank Kruit Ria Middelkoop Kevin Vanderauwera David Stoffels Kars Manca Connie Reynaerts Kin Exarpi Cisca Dekkers Jw Adria Jorien de Zeeuw Olivier Sarton Ant Roel Peter Woerde Edwin Tragter Kirstin Wind Damai Peters Voor de mensen die niet gedeeld hebben of waarbij de weergave niet gezien kan worden (privacy instellingen) graag even een berichtje als je ook voor deze challenge wilt gaan. Ik had hem ook gedeeld @TheGreatOne .....tuurlijk doe ik mee!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 3 uur geleden zei TheGreatOne: Op 6 november 2020 zijn we een promotie gestart op de Onetime Facebook pagina.. Hierin hebben (potentiële) Onetimers de kans om gratis (vlucht en hotel) met ons mee te gaan naar Las Vegas. Elke maand komt er een opdracht op Facebook te staan en dit 10 maanden lang. Zijn alle 10 de opdrachten correct uitgevoerd (elke maand dus 1 en ook die maand uitvoeren) dan krijg je van ons de reis aangeboden als we (waarschijnlijk het voorjaar van 2020) met een grote groep naar Vegas gaan. Het zal dus een gezamenlijke reis worden en kan of wil je niet dan gaat dit bijzondere avontuur aan je voorbij. De eerste opdracht is eenvoudig, deel en like de Facebook post waar we dit bekend hebben gemaakt. Alle opdrachten zullen te doen zijn maar kost soms gewoon tijd en moeite. We proberen in deze tijd dan echte Onetimers te creëren die actief meedoen met onze community en een Onetime hart krijgen. Uiteraard staat die ook open voor jullie, voor iedereen die 21 jaar of ouder is. In dit topic zullen we ook bij houden wie er nog in de race zitten en zullen we vragen beantwoorden. Leuk dit. voorjaar 2020 lijkt me niet, zal 2021 moeten zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 8, 2020 Author Report Share Posted November 8, 2020 4 minuten geleden zei rhellevo: voorjaar 2020 lijkt me niet, zal 2021 moeten zijn. Dank je, aangepast naar 2022. De actie loopt tot en met september 2021, daarna plannen met de overgebleven deelnemers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 Ik heb hem ook gedeeld 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 Like en gedeeld !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 Gedaan! Mooie actie!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mancaas Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 Kleine voorstelronde; Ik ben Kars, 32 jaar, favo place op aarde: Vegas! 4x Vegas mogen bezoeken, helaas heeft Corona dit jaar geen trip mogelijk gemaakt! Dol op coupons in Vegas, noem mezelf een echte expert in Vegas coupons. Favo hotel Wynn, favo shows; alles van CdS, behalve Zumanity! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Welkom Kars!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Done. Ook al vervul ik niet alle opdrachten heel veel succes aan iedereen en SUPER actie ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Geliked en gedeeld; topactie! Vegas met Onetime, dat wordt geweldig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 9, 2020 Author Report Share Posted November 9, 2020 Hier alvast de voorpret van alle Onetimers die met ons gratis meegaan in het voorjaar van 2022 in Vegas: See you in Vegas. Wordt de meest fantastische Vegas reis ooit en mag nu al zeggen Episch 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 1 uur geleden zei TheGreatOne: Hier alvast de voorpret van alle Onetimers die met ons gratis meegaan in het voorjaar van 2022 in Vegas: Ik ga nu alvast sparen. Of ik die prijs nu win of niet. Dit keer ga ik geen Vegasreis meer missen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 9, 2020 Author Report Share Posted November 9, 2020 Controle likes op de FB post: Cisca Dekkers Uitgenodigd Domien Stoffels Vind ik leuk Frank Kruit Uitgenodigd Henrik de Bie Kevin Vanderauwera Vind ik leuk Kim van der Plas - Wiering Vind ik leuk Cliff Biffi Houblon Vind ik leuk Sandra Maas Volgen Ria Matton Vind ik leuk Ria Middelkoop Vind ik leuk Patricia De Block-de Maat Ruud MyVegas Vind ik leuk Bart Van Dijk Uitgenodigd Mark van der Voorden Vind ik leuk Dennis Visschedijk Vind ik leuk Sheila Richard Sebastiaan Hellevoort Vind ik leuk Menno Vlek Volgen Louis Gabreels Vind ik leuk Menno Immers Uitgenodigd Femke Jansen Vind ik leuk Roy van Schaik Volgen Subbie Veen Vind ik leuk Hielke Klingeler Klingeler Volgen Pascal Boxem Vind ik leuk Joeke-Melle de Vries Volgen Bennie Wijs Vind ik leuk Richard Welgraven Volgen Harlie Devidson Vind ik leuk Carola Schimmel Volgen Henk Veenker Vind ik leuk Annick Beelen Uitgenodigd Danny Nijland Uitgenodigd Steven Vrolijk Vind ik leuk Natasja Verbrugge Vind ik leuk William van Riel Vind ik leuk Ton Matton Vind ik leuk Maicel Peters Vind ik leuk Pat Rick Vind ik leuk Ton Junior Vind ik leuk Jorian Venmans Vind ik leuk Stefan Fischer Vind ik leuk No Oitgedacht Vind ik leuk Daniel Van Houwelingen Vind ik leuk Rob Janssen Uitgenodigd Horst Landen Vind ik leuk Richard Dammers Vind ik leuk Lia Aben Vind ik leuk Pascal Falkmann Vind ik leuk Maikel Raymakers Vind ik leuk Armijn Meijer Vind ik leuk Remy de Rover Volgen Bart Westrus Vind ik leuk Karin Kroneman Vind ik leuk Raymond Bouwman Volgen Hilda Deuling Vind ik leuk Dominique van der Geer Vind ik leuk David Stoffels Vind ik leuk Kars Manca Vind ik leuk Kin Exarpi Vind ik leuk Matthijs Dubbers Uitgenodigd Ingrid Sanders Vind ik leuk Willem Pokeren Vind ik leuk Jw Adria Vind ik leuk René Zwiebel Volgen Oliver Sarton Vind ik leuk Stephan Reynaerts Uitgenodigd Kevin van Antwerpen Uitgenodigd Brendan Ritmeester Vind ik leuk Stephen Cooke Rondeau Uitgenodigd Ant Roel Vind ik leuk Nick Ligterink Uitgenodigd Nathan Stoffels Uitgenodigd Geoffrey Niehaus Vind ik leuk Silvie Van de Haterd Vind ik leuk Peter Woerde Vind ik leuk Edwin Tragter Vind ik leuk Kristin Wind Vind ik leuk Danny Zak Uitgenodigd Damai Peters Vind ik leuk Martijn Teengs Vind ik leuk Andre de Bie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Ik zie tussen het rijtje mensen geen @jordi-414 staan, had dit wel verwacht. Waar ben je? Ik wil samen met je naar Vegas! Gas er op en liken en delen op Facebook! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Jordi mag Amerika niet meer in na zijn eerdere incidenten. En als ze weten wat ie tegenwoordig allemaal uitvreet mag ie straks Nederland ook niet meer in denk ik! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Jordi mag Amerika niet meer in na zijn eerdere incidenten. En als ze weten wat ie tegenwoordig allemaal uitvreet mag ie straks Nederland ook niet meer in denk ik!Onze Jordi? Denk dat je het over een andere Jordi hebt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Die Jordi van dat geluidsfragment wat me niet lukt om hier te posten 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 2 minutes ago, JackPot said: Die Jordi van dat geluidsfragment wat me niet lukt om hier te posten En maar goed ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K. Ronos Posted November 10, 2020 Report Share Posted November 10, 2020 Leuk initiatief, zo'n initiatief dat alleen Onetime kan verzinnen! Facebook is bij mij slapend en ik kies er bewust voor om er niets mee te gaan doen, omdat social media op mij verslavend werkt. Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat ik niet mee naar Vegas zou willen met Onetime, dat lijkt me echt zeer leuk!! Hoe vet zou het zijn om centjes te vergaren met de methode van de Valsspeler in september 2021, en vervolgens een half jaar later met de hele bups naar Vegas te gaan! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted November 16, 2020 Report Share Posted November 16, 2020 Op 9-11-2020 om 10:40 zei TheGreatOne: Hier alvast de voorpret van alle Onetimers die met ons gratis meegaan in het voorjaar van 2022 in Vegas: See you in Vegas. Wordt de meest fantastische Vegas reis ooit en mag nu al zeggen Episch 🙂 Vind de clip met het geluid uit het beste... lekker man! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts