Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
Super leuk! En een show geven mag altijd

[mention]DeValsspeler [/mention] mochten we gaan dan kun je ons vast wel een trucje laten zien in het vliegtuig of niet?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Geplaatst

dat kan makkelijk viral gaan!!!!

'groep las vegas gangers begon de vakantie al in de lucht'

de vals speler die close up trucks doet in t gangpad en dan iemand die t filmt en natuurlijk de 50 onetimers die klappen!

dat gaat zo heel internet over 🙂

Geplaatst
25 minuten geleden zei Dooker:

de vals speler die close up trucks doet in t gangpad en dan iemand die t filmt en natuurlijk de 50 onetimers die klappen!

Zekker weten dat zou goede voor pret zijn  🙂

Geplaatst

Denk dat de valsspeler vast enkele leuke trucs gaat laten zien in Vegas. 

Mijn artikel is in ieder geval ingeleverd. Pff zal vast ff nagelopen moeten worden omdat ik grammaticaal niet de beste ben. Enkele foto's erbij geleverd en heb ook geprobeerd een beetje informatief te zijn voor mensen die hetzelfde willen gaan doen als wat ik gedaan heb.

Geplaatst
48 minuten geleden zei Dooker:

Misschien kunnen we de theaterzaal van Excalibur wel afhuren, geef ik daar een show op het podium waar Hans Klok altijd stond 😂

Geplaatst
26 minuten geleden zei JackpotEnschede:

Mijn artikel is in ieder geval ingeleverd. Pff zal vast ff nagelopen moeten worden omdat ik grammaticaal niet de beste ben. Enkele foto's erbij geleverd en heb ook geprobeerd een beetje informatief te zijn voor mensen die hetzelfde willen gaan doen als wat ik gedaan heb.

Spellings controle voor uit gevonden  🙂 maar Zal vast goed komen 

Geplaatst

Oe ik ben benieuwd! Ik ga er nog even doorheen zodat het een lekker verhaal wordt, komt goed

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst

Mijn stuk is ook wel klaar, ik moet het alleen nog even bijschaven. Ik heb tot nu toe nog even niets gelezen van niemand, dat doe ik achteraf. Ik heb dat zoveel mogelijk gedaan om een geheel eigen stuk te maken! Nu nog even een foto bijvoegen en dan is het af. Ik ben erg benieuwd om de stukjes van de rest te lezen😀

Geplaatst
22 uur geleden zei DeValsspeler:

Misschien kunnen we de theaterzaal van Excalibur wel afhuren, geef ik daar een show op het podium waar Hans Klok altijd stond 😂

o dat moet toch wel lukken op dat podium heb ik ook gestaan .... met de chipendeals 🙂

Geplaatst
Op 20-6-2021 om 23:00 zei Arthur:

Mijn stuk is ook wel klaar, ik moet het alleen nog even bijschaven. Ik heb tot nu toe nog even niets gelezen van niemand, dat doe ik achteraf. Ik heb dat zoveel mogelijk gedaan om een geheel eigen stuk te maken! Nu nog even een foto bijvoegen en dan is het af. Ik ben erg benieuwd om de stukjes van de rest te lezen😀

Kan ik begrijpen ik moet zeggen dat ik het juist makkelijker vond door te lezen hoezo ze het gedaan hebben enzo kon beetje opzet mee maken om eigen verhaald in te verwerken  🙂

Geplaatst
Nog 7 dagen om jullie stukken in te leveren, gaat iedereen het redden of wordt het al een kleine slachting en gaan we opdracht 8 met veel minder mensen in?

Hoeveel zijn er nu door naar opdracht 8 [mention]TheGreatOne [/mention]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.