Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
3 hours ago, TheGallant said:

Is niet heel spannend, maar komen we op terug. Eerst maar eens opdracht 8. Zojuist een vergadering gehad over opdracht 9. EPISCH! Nog een tip v.w.b. opdr 9: paspoort. 

Ik dacht dat ik die sowieso nodig had om Zuidlaren binnen te komen 

• Like 1
  • Haha 2
Geplaatst
18 uur geleden zei TheGallant:

Uiteraard een dansje in de studio. De dansvloer is er niet voor niets. Maar wat er dan gaat gebeuren, omg. Wát een opdracht. Hoop dat er geen jaloerse vriendjes of vriendinnetjes thuis zitten.

Cool ;) Maar... Het is toch niet live te volgen middels een stream, toch? Ik wil nog wel thuis kunnen komen de volgende dag :P 

Geplaatst
dus 1 augustus krijgen we t filmpje al te zien met de in te studeren danspasjes voor 4 sept?

Wil je best een instructie filmpje sturen hoor als je zou willen. Geen idee wat je er verder mee wil. Maar we zullen het absoluut vastleggen op beeld. Uiteraard zullen alle andere onetimers je aanmoedigen. Dus zeg het maar.
Geplaatst

Wil je best een instructie filmpje sturen hoor als je zou willen. Geen idee wat je er verder mee wil. Maar we zullen het absoluut vastleggen op beeld. Uiteraard zullen alle andere onetimers je aanmoedigen. Dus zeg het maar.
Live stream hopelijk

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Geplaatst

Mijn theorie....over opdracht 9:

Moeilijkheidsgraad opdracht 9 was 2.8/10 ....
Paspoort moet mee.....

Ik denk dat we ESTA alvast gaan aanvragen..... wordt deze goedgekeurd dan ben je door naar opdracht 10..... en wordt er  een juichfilmpje (met vreugde dansje) online gezet, welke 4 september al opgenomen word in de OT-studio.....

• Like 1
  • Haha 1
Geplaatst
Mijn theorie....over opdracht 9:
Moeilijkheidsgraad opdracht 9 was 2.8/10 ....
Paspoort moet mee.....
Ik denk dat we ESTA alvast gaan aanvragen..... wordt deze goedgekeurd dan ben je door naar opdracht 10..... en wordt er  een juichfilmpje (met vreugde dansje) online gezet, welke 4 september al opgenomen word in de OT-studio.....

Haha, koud...koud....tropisch koud, met een vleugje likeur 43
Geplaatst
Moeilijkheidsgraad is ietwat bijgesteld. Ik denk ergens tussen opdracht 7 en opdracht 8 in. Prima te doen. Al kan het weer wel iets roet in het eten gooien. Dan kan het zomaar de moeilijkste opdracht worden. Handdoek mee.

Eerst was opdracht 8 de moeilijkste nu 9?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.