Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De grote dag! De videoclip opnames, maar belangrijker we gaan iedereen ontmoeten die naar Las Vegas met ons gaat. Een gezellige samenkomst met onze Onetime ambassadeurs! Enorm veel zin in om jullie te zien, alles is geregeld en verzorgd en gaan er een feestje van maken.

Tot zo.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
19 minutes ago, TheGallant said:

Wat was het een feest! Ik heb enorm genoten van deze super dag. Allemaal super bedankt voor jullie geweldige dansmoves en mooie verhalen. Vanaf vandaag publiceren we iedere dag een foto van een van de deelnemers. We trappen af met @Vegastimmie. Check Facebook!

De videoclip wordt waarschijnlijk voor 25 september opgeleverd. Super spannend!

Ik heb ook enorm genoten super gezellig was het, tot de volgende 😄😄😄

Geplaatst
1 uur geleden zei TheGallant:

Wat was het een feest! Ik heb enorm genoten van deze super dag. Allemaal super bedankt voor jullie geweldige dansmoves en mooie verhalen. Vanaf vandaag publiceren we iedere dag een foto van een van de deelnemers. We trappen af met @Vegastimmie. Check Facebook!

De videoclip wordt waarschijnlijk voor 25 september opgeleverd. Super spannend!

Het was absoluut top geregeld, waarvoor (nogmaals) dank! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. 

Geplaatst (bewerkt)
Op 6-9-2021 om 13:15 zei TheGallant:

Voor aankomende zaterdag staat het artikel van @Joos-Close in de planning. En in het artikel kom je erachter of ze nu wel of niet naar Vegas is geweest......

En dat is morgen 😊 ben benieuwd naar de poll die genoemd wordt door @TheGallant, hoe is het met de stemmen, wel/niet?!

bewerkt door Joos-Close
Typefout
Geplaatst
Op 6-9-2021 om 13:15 zei SupremacyNL:

Het was absoluut top geregeld, waarvoor (nogmaals) dank! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. 

Ben reuze benieuwd naar de gemaakte opnames... Was super dag in Zuid laren!

Geplaatst
Op 11-9-2021 om 22:11 zei baje54:

Ben reuze benieuwd naar de gemaakte opnames... Was super dag in Zuid laren!

Ken er nog wel een paar 

En zijn veel video's gemaakt en benenieuwd hoe dat afgelopen is zeg maar 

Ik weet dat er wel beelden van after party naar buiten zijn gekomen  🙂

Geplaatst
21 uur geleden zei The-fischer:

Ken er nog wel een paar 

En zijn veel video's gemaakt en benenieuwd hoe dat afgelopen is zeg maar 

Ik weet dat er wel beelden van after party naar buiten zijn gekomen  🙂

Alle gave beelden krijgen jullie over 5 jaar te zien in de Onetime documentaire. 

Geplaatst

Het is zover, opdracht 10, de aller laatste opdracht om de Vegas reis veilig te stellen voor onze 26 Onetime Ambassadeurs.

Ik ga iedereen in oktober persoonlijk berichten welke partij ze mogen reviewen en spelen. Geen reactie dan komt die nog 🙂  Gaat helemaal goed komen en dan gaan we in november inventariseren voor Vegas en de reis boeken voor jullie. Mijn zinheid cijfer neemt fenomenale vormen aan voor Vegas, jullie? 

Geplaatst
Het is zover, opdracht 10, de aller laatste opdracht om de Vegas reis veilig te stellen voor onze 26 Onetime Ambassadeurs.

Ik ga iedereen in oktober persoonlijk berichten welke partij ze mogen reviewen en spelen. Geen reactie dan komt die nog   Gaat helemaal goed komen en dan gaan we in november inventariseren voor Vegas en de reis boeken voor jullie. Mijn zinheid cijfer neemt fenomenale vormen aan voor Vegas, jullie? 
Lets go!! Knallen met die roulette ballen!!! En of ik zin heb !!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.