Spring naar bijdragen

Wedtips week 34 (17 t/m 23 augustus)


Nomore

Aanbevolen berichten

Ik zou het leuker vinden in twee verschillende te hebben, want je hebt tips en "tips"

Tips die je hier ziet, zijn vaak wat mensen spelen.

"Tips"

Zijn voor mij tips die onderbouwt worden, dus met een duidelijk verhaal erbij waarom die ene wedstrijd juist goed is om op te spelen.

Ik speel meerdere rijtjes per week, als ik die allemaal moet gaan posten, dan loopt de server over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat rhellevo zegt. Heb volgens mij in dit topic nog geen tip gezien, alleen wat mensen hebben ingezet. Een apart topic met tips zoals laatst de onderbouwing van PEC tegen Cambuur met >2,5 doelpunten en ander topic waarin ieder lekker zijn eigen weddenschapjes kan delen vind ik beter.

Idd die tip had ik ook gespeeld, en was ook goed, daarvoor zitten we hier op onetime..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor vanmiddag in de premier Leaugue

Swansea @ 2

Match Result

Sunderland vs Swansea

West Ham @ 2.5

Match Result

West Ham vs Bournemouth

Chelsea @ 1.6

Match Result

West Brom vs Chelsea

Bournemouth en Sunderland zijn niet lekker begonnen en hun tegenstanders wel vandaar mijn keus. Ik verwacht na het rommelig beging dat Chelsea vandaag helemaal los gaat. Zou toch bijna zekerheidje moeten zijn deze weddenschap met 3 wedstrijden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bet de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar op tennis en aangezien ik niet heel veel zin/tijd heb om de hele sport etc te volgen selecteer ik puur de bets waarbij ik off-market prijzen kan vinden.

Ik bet dus eigenlijk altijd op de underdog (omdat bookies daar bijna standaard te veel value weg geven) en selecteer alleen de wedstrijden waarbij ik een bookie kan nemen die een stuk boven de gemiddelde prijs zit, dat is dus eigenlijk alleen betfair en marathon-bet.

Op deze manier selecteer ik dus puur op marktprijzen, ik ben hier nu een tijdje mee bezig en het gaat best redelijk so far. Het is een systeem dat redelijk variantie gevoelig is dus daar moet je wel tegen kunnen en de roll voor hebben.

Mijn bets van vandaag:

Today

17:00 Vinci R. - Larsson J.

Tip: 2 (H/A) 2.86

Today

17:00 Tsurenko L. - Putintseva Y.

Tip: 2 (H/A) 3.09

Today

18:00 Ungur A. - Krajinovic F.

Tip: 1 (H/A) 2.87

Today

18:30 Hercog P. - Beck A.

Tip: 2 (H/A) 2.38

Today

19:45 Chan Y. J./Chan H-C. - DellAcqua C./Shvedova Y.

Tip: 1 (H/A) 2.29

Today

21:00 Tiafoe F. - Harrison R.

Tip: 1 (H/A) 2.53

Today

21:00 Bangoura S. - Herbert P.

Tip: 1 (H/A) 3.23

Today

22:30 Giraldo S. - Darcis S.

Tip: 2 (H/A) 2.60

Today

22:30 Lu Y.H. - Haase R.

Tip: 2 (H/A) 2.70

Eerte start om 17:00 en afhankelijk van de prijs ongeveer 45 tot 30 min voor aanvang bet ik deze

wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saint Etienne @ 1.11

Match Result

Saint Etienne vs FC Milsami

Hnk Hajduk Split @ 2.20

Match Result

HNK Hajduk Split vs Slovan Liberec

Panathinaikos @ 1.35

Match Result

Panathinaikos vs FK Gabala

Fenerbahce @ 1.36

Match Result

Fenerbahce vs Atromitos Athinon

Az Alkmaar @ 1.75

Match Result

AZ Alkmaar vs FC Astra Giurgiu

Athletic Bilbao @ 1.20

Match Result

Athletic Bilbao vs MSK Zilina

Southampton @ 2.10

Match Result

FC Midtjylland vs Southampton

Deze thuis teams moeten winnen vanavond. Alleen fenerbahce heeft uit met 1`-0 gewonnen de rest heeft gelijk gespeeld of met 1 doelpunt verschil verloren. Deze teams moeten dus vanavond en ik verwacht voor al deze thuis spelende team daardoor de winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.