Spring naar bijdragen

Voorstelronde Davy


Davy191

Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

Ook ik ben net zoals velen van jullie verliefd op het geweldige Las Vegas! OneTime is de ideale bron om nieuwe inspiraties op te doen en op de hoogte te blijven van de gokstad.

Ik zal daarom ook graag mij ervaringen delen met jullie betreft Las Vegas! Gezien we er al 3x zijn geweest, ken ik Las Vegas voort aardig..

Ook de 4 trip staat gepland voor eind mei, maja met die *** corona is het maar afwachten! Het is een tripje waar ik nu al na uitkijk, omdat we dit keer na 2 verschillende hotels gaan. Bellagio en Aria resort (7 en 2 nachten). Voor in mij ogen een spotgoedkope prijs! Met dank aan Mlife denken wij zelf... Iemand ervaring met Mlife en mooie aanbiedingen?

Aria is overigens duidelijk onze favoriet! 3x Vegas en 3x Aria resort. Laatste keer voor een ‘Sky suite’ upgrade gekozen, aanradertjeee!

Wat is jullie favoriete resort? En wat zijn jullie mooiste ervaringen in Vegas?

Verder houdt ik wel van een gokje en ga ik met enig regelmaat na het HC. Ik heb daar grote winsten behaald, maar ook grote verliezen gekend. Rollercoasterrrr.

Fotos zijn altijd welkom! 🙃🙃

 

bewerkt door Davy191 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.