Spring naar bijdragen

Cookie casino


Thakal

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Laatst heb ik een storing gedaan van 50 euro inclusief de bonus van 100%. Dus had 100 euro om mee te spelen, het is niet de eerste keer dat ik speel, dus het vinkje bij terms en agreement is al snel gezet.

Na wat mazzeltjes besloot ik om het geld snel rond te laten gaan zodat ik richting uit betaling kon gaan werken. Dit deed ik door free spins te kopen bij Sweet Bonanza christmas edition. 

Uiteindelijk mijn bonus vrij gespeelt, dus klaar om echt te beginnen, toch? 
Na nog wat free spins te hebben gekocht op Extra Chillie, stond ik op +- 1100, wat al supertof is als je met 50 begint. Bonus al voldaan, ik besluit wat te roullette en win na 3 rondjes een bedrag van 5850 euro, waarmee ik op een totaal kom van 6600, besluit na nog 200 te spelen een bedrag terug te schrijven van 6400.

Daar begint de teleurstelling, eerst wordt er lastig gedaan met het verifieren van de juiste documenten. Na heel wat gedoe, toch gelukt. In de tussentijd mijn aanvraag een paar keer afgewezen doordat mijn papieren niet volledig op orde waren. In de tussentijd geregeld.

Krijg ik heel wat uren later een mailtje, dat ik niet heb voldaan aan de bonusvoorwaarden en geen grotere bet mag plaatsen dan 5 euro per draai. Dat kan natuurlijk zijn, mits het heg in de terms staat. Mijn volledige bedrag is door het casino in de tussentijd gereduceerd naar mijn oorspronkelijke eerste storting. 50€. Scheelt nogal, maar hey, ik kom niet uit een ei, laat ii die terms nog eens goed doorlezen.

alweer heel wat uren verder, niks te vinden over hun standpunt. Wat mailtjes gestuurd geen respons, live chat botte onpersoonlijke reactie, weer mailtjes geen respons, nog niet. Beetje googlen en uitgekomen bij kanspelautoriteit malta. Laatste strohalm, iemand nog tips en tricks wat ik zou kunnen ondernemen? Ben er een beetje door van slag, als je denkt een kleine jackpot te hebben gewonnen. 
 

Geen waarschuwing, alleen een duidelijk signaal dat de bonus was voldaan.

Help?

A4A93114-565B-4117-B7A4-B8C044BC45A2.png

11D9E7FF-1031-43C1-89D6-2BD3155B174A.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @Thakal op Onetime. Dank voor je melding over het Cookie Casino.

 

Het is echt bizar dat online casino's hiermee wegkomen. Eigenlijk weet niemand dit of je moet een oude rot zijn in het online casino. Zelfs ik (speel al 23 jaar online) ging vorige week hiermee de mist in bij Casumo. Had gestort en bonus erbij en ook een bonus spel gekocht (die zijn zo gaaf) en dacht toen, fuck! mag niet omdat je niet meer mag inzetten dan €5,00 per keer. Ik weet het maar dit hebben ze natuurlijk gedaan precies om de reden die jou is overkomen.

 

Je staat niet in het recht maar redelijkheid kan vaak wel de goede kant opslaan met zo'n dossier. 

Was dit je eerste storing bij het Cookie Casino? Als je namelijk een vaste speler bent willen ze wel een coulance doen voor trouwe spelers. Ook als het 1 keer per ongeluk voorkomt willen ze je het wel vergeven. 

Maar omdat het zo'n hoog bedrag is denken ze, fuck it! Dan maar de klant kwijt maar wij staan in ons recht.

 

Ik zeg maak een mooie review hiervan op en ik geef je nog een mooie tip om ze te mailen maar het blijft een kleine kans dat ze alles gaan betalen, de boefjes.

 

Hoe en waarom ben je bij het Cookie casino terecht gekomen? Waar speel je normaal gesproken en wist je dat ze helemaal niet hun casino diensten aan mogen bieden aan Nederlandse spelers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, 
volgens mij is Cookie Casino niet erg betrouwbaar, en ben je je winst terecht kwijt omdat je de Terms en Conditions van de signup bonus flink geschonden hebt,
maar de klachtenprocedure bij Cookie Casino is op zich wel op orde: eerst klagen bij het casino zelf, en als je bot vangt kun je naar de vergunning verstrekker (vrijwel nooit aan te raden) of naar een zogenaamde 'ADR'. 

Een ADR is een 'alternative Dispute Resolution' service. Drie partijen die dit doen zijn Thepogg, Casinomeister en Askgamblers.
De eerste van die twee zijn zeker aan te raden.

Online  casino's die hun diensten legaal aanbieden in de UK vallen onder bepalingen van de UKGC (Gaming Commission) en zijn verplicht om zaken te doen met een ADR.
Cookie Casino heeft geen UK licentie maar wel een ADR. 

Helaas schat ik je kansen om meer dan je deposit terug te krijgen rond de nul in, maar ik citeer toch even de klachtenprocedure:

COMPLAINTS
You are free to contact our customer service team according to the instructions found on the Website with any complaints regarding our services.
The complaints are handled in the support department and escalated in the organization of the Casino in case the support personnel did not solve the case immediately. You shall be informed about the state of the complaint to a reasonable level.
If the dispute is not resolved at the casino management level, you can contact any independent body, gaming authority or the licensing regulator listed on the Website.
We have appointed ThePOGG.com as ADR provider that you may also complain to. Complaints to ThePOGG.com may be sent to [email protected]. Should you still not be satisfied with the ruling, you may also contact the MGA Player Support Unit by email address [email protected] or by clicking https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
We do our best to resolve the complaints within ten (10) calendar days of receipt of the complaint. Should the claim require more time to be resolved, the time period can be extended.
In the event of any dispute, you agree that the server logs and records shall act as the final authority in determining the outcome of any claim. You agree that in the unlikely event of a disagreement between the result that appears on your screen and the game server, the result that was logged on the game server will prevail, and you acknowledge and agree that our records will be the final authority in determining the terms and circumstances of your participation in the relevant online gaming activity and the results of this participation.
When we wish to contact you regarding such a dispute, we will do so by using any of the contact details provided in your Player Account.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.