Spring naar bijdragen

Nederlanders massaal op de bon geslingerd in Frankrijk!


Aanbevolen berichten

Ik lees in het artikel "Nederlanders massaal op de bon geslingerd in Frankrijk!", dat wij Nederlanders op de tweede plaats staan als het gaat om buitenlanders die de meeste verkeersovertredingen begaan. Alleen onze zuiderburen zijn erger.

Ook dit jaar heb geprobeerd om me redelijk aan de maximum snelheid te houden maar soms weet je niet hoe hard je mag. De Fransen blinken niet uit in het veelvuldig plaatsen van snelheidsborden.

Ik ben nu een week thuis maar heb ik nog geen prent voor een verkeersovertreding op mijn mat liggen. Kan nog komen maar ik hoop van niet.

En jullie, heeft er iemand een boete gekregen voor een verkeersovertreding in Frankrijk, België, Duitsland of in een ander vakantieland.

Geschrokken van het bedrag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.