Skip to content
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!

Energielabel aanvragen voor 1 jan 2021! top tip

Featured Replies

Een vriend van mij gaf mij gisteren avond deze hele slimme tip die ik vandaag ook ga toepassen (en het werkt).

Regel voor 1 januari 2021 een energielabel voor je (koop) huis. Dit kan je doen via DIGID en kost je maar €9,00 en kan helemaal online.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/energielabel-woningen-en-gebouwen/vraag-en-antwoord/hoe-kom-ik-aan-een-energielabel-voor-mijn-woning

Deze is 10 jaar geldig en heb je nodig als je je huis t.z.t. gaat verkopen. Vanaf 1 januari 2021 kost je dit minimaal €180,00 en krijg je iemand bij je thuis. Deze week nog niet en bespaar je minimaal 171€ en veel makkelijker. Aanvraag is binnen een paar uur goedgekeurd.

Een vriend van mij gaf mij gisteren avond deze hele slimme tip die ik vandaag ook ga toepassen (en het werkt).

Regel voor 1 januari 2021 een energielabel voor je (koop) huis. Dit kan je doen via DIGID en kost je maar €9,00 en kan helemaal online.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/energielabel-woningen-en-gebouwen/vraag-en-antwoord/hoe-kom-ik-aan-een-energielabel-voor-mijn-woning
Deze is 10 jaar geldig en heb je nodig als je je huis t.z.t. gaat verkopen. Vanaf 1 januari 2021 kost je dit minimaal €180,00 en krijg je iemand bij je thuis. Deze week nog niet en bespaar je minimaal 171€ en veel makkelijker. Aanvraag is binnen een paar uur goedgekeurd.
Bedankt voor de tip, ga er ook mee aan de slag!

Ik heb slechts €4 betaald! Je kunt gewoon zoeken tussen de aanbieders, sommigen zijn zelfs gratis.

Ik heb slechts €4 betaald! Je kunt gewoon zoeken tussen de aanbieders, sommigen zijn zelfs gratis.

Was het makkelijk om te doen?
Zojuist zei TheGallant:

Was het makkelijk om te doen?

In ons geval wel, we hadden documentatie van de nieuwe isolatie bij de hand. Denk 10 minuten max. 2 foto's en 4 documenten meen ik.

• Author

Ik heb het zelfs voor €4,00 gedaan, scheelt erg veel als je binnen 10 jaar gaat verhuizen, niet alleen de kosten maar ook ze moeten dan langskomen als je dit nu niet regelt. 

Gewoon even doen en je bent jezelf dankbaar, mooie klus en echt te doen. De website is wel traag (omdat duizenden mensen dit nu aan het doen zijn in Nederland) 🙂

Schermafbeelding 2020-12-28 om 14.32.46.png

Super tipen handig voor de komende 10 jaar.

• Author

De mijne is binnen en geregistreerd! 

Uw energielabel is succesvol geregistreerd. Ga naar energielabelvoorwoningen.nl en log opnieuw in om uw energielabel te bekijken. 

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij uw energielabel.

Als u vragen heeft over uw energielabel, neem dan contact op met de erkend deskundige die uw energielabel-aanvraag heeft behandeld. Zijn of haar contactgegevens vindt u in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen na het versturen van de aanvraag, en in de webtool bij 'Energielabel bekijken'.

Wat is jullie status?

• 4 weeks later...
  • 3 months later...

Ik heb het vorig jaar ook nog snel gratis geregeld. Nu worden er de komende maand 13 zonnepanelen op m'n woning gelegd. Loont het om het dan opnieuw te doen? Of voegt dat weinig toe als je toch voorlopig niet verkoopt?