Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted (edited)

Gister heb ik samen met @TheGreatOne een heerlijk avondje poker gehad in de twitch live uitzending! 
Ik heb het erg naar mijn zin gehad en vond het wel wat spannend! Ik heb namelijk nog niet eerder echt gepokerd. 

Wel eens met vrienden maar dat was niet zo serieus en daar werden lang niet alle regels na geleefd haha

Jullie kunnen dit natuurlijk ook gewoon terug kijken op het OneTimeNL Twitch kanaal:

Edited by TheTurtle
  • Like 4

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• 4 weeks later...
Posted
wanneer de volgende uitzending ik mis de one time twitch uitzendingen [mention=4]TheGreatOne[/mention] [mention=5404]TheTurtle[/mention]

Zijn druk met de studio, om straks nog grootser terug te komen
  • 1 month later...
Posted
42 minuten geleden zei The-fischer:

@TheGreatOnewaneer gaan julllie weer twitch uit zennding doen  was erg leuk om te volgen en was mooi geregeld 

Vrijdag 7 mei rond 15:00 uur weer online met een hele bijzondere gast. En we gaan op paarden gokken.

• Like 1
Posted
Zojuist zei TheGallant:

Is het al vrijdag? Hoe laat gaan we online Armijn?

Rond 15:00 uur. De uitzendingen zijn ook terug te kijken op ons Twitch kanaal. Denk dat we nog niet gaan knikkeren @Budgetvrouw maar gaan dat zeker heel vaak doen in de nabije toekomst! En race spelletjes en...

Posted
Rond 15:00 uur. De uitzendingen zijn ook terug te kijken op ons Twitch kanaal. Denk dat we nog niet gaan knikkeren [mention=4318]Budgetvrouw[/mention] maar gaan dat zeker heel vaak doen in de nabije toekomst! En race spelletjes en...
Paardjes kijken ook heel leuk. Ben benieuwd wat er nog meer zal komen, klinkt geheimzinnig. Ik ben er ieder geval bij!
  • 2 weeks later...
Posted
De eerst volgende stream zal plaats vinden op Donderdag 20 Mei 2021, wellicht kunnen we daar wel een knikkerbaantje tussen wurmen
Dat zou leuk zijn! Het wordt dan denk ik wel combineren met de 2e halve finale van een niet nader te noemen liedjesfestijn ;) Of was het plan om overdag te doen?
  • Like 1
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.