Dopey Posted February 1, 2021 Report Share Posted February 1, 2021 Verplaats je in hun schoenen en maak daar misbruik van. Heb er zelf 30% van mee kunnen pakken, tevreden hier. Hoe is het met jullie zilver project afgelopen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted February 1, 2021 Author Report Share Posted February 1, 2021 Wat een geniale dag! Mijn beste dag ever door de handel in Ripple. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted February 1, 2021 Report Share Posted February 1, 2021 12 minuten geleden zei JackPot: Wat een geniale dag! Mijn beste dag ever door de handel in Ripple. Mogen er nog vele volgen. 😆 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 1, 2021 Report Share Posted February 1, 2021 1 uur geleden zei Dopey: Hoe is het met jullie zilver project afgelopen? Jackpot heeft 20% rendement voor de Onetimers geregeld, en volgens mij zitten er vele diep in nu, zoals ik ook 🙂 Op naar de 30$ en dan erop en over. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted February 1, 2021 Report Share Posted February 1, 2021 Nou dat was me het gokje wel. Zo zie je hoe enorm deze markten gemanipuleerd (kunnen) worden. De jongens die dit nieuws verspreid hebben, kopen zich lekker goedkoop in van tevoren, en oogsten juist om 14:30. Dit ondermijnt het te bereiken doel (Pump and HODL). Verdienen over de ruggen van de goedgelovigen. Achja, 3 tientjes mee verloren en zal volgende keer naar je luisteren [mention=62]TheGallant[/mention] Ik ging er echter vanuit dat ik hiermee kon verliezen dus heb vrede.Zag hem aankomen, don’t worry. Hou van een gokje, maar geld verbranden: daar pas ik voor 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted February 1, 2021 Report Share Posted February 1, 2021 Jackpot heeft 20% rendement voor de Onetimers geregeld, en volgens mij zitten er vele diep in nu, zoals ik ook Op naar de 30$ en dan erop en over.Hodl! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wintvaakniet Posted March 14, 2021 Report Share Posted March 14, 2021 Mensen hier nog leuke aandelen om aankomende tijd in de gaten te houden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted March 15, 2021 Author Report Share Posted March 15, 2021 Helaas zijn toekomstige koersen niet te voorspellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts