Spring naar bijdragen

Wie heeft zich aangemeld bij de Stichting Loterijverlies?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

STAATSLOTERIJ HEEFT MILJOENEN DEELNEMERS JARENLANG MISLEID! staat op de site www.loterijverlies.nl van stichting Loterijverlies.

Het klopt inderdaad. Wat de staatsloterij gedaan heeft, is niet fraai.

De Staatsloterij heeft destijds, 2000-2008, "vergeten" te vertellen dat niet-verkochte loten ook aan de trekking meededen.

Oeps foutje, maar wel in hun voordeel! De stichting Loterijverlies is opgericht nav deze misleiding. Ze zijn al een paar jaar bezig en hebben ook al successen geboekt. Staatsloterij verliest van Loterijverlies bij Hoge Raad.

Nav dit succes hebben zich nog meer gedupeerden gemeld bij de Stichting Loterijverlies.

Ik vraag me af of hier ook OneTimers bij zitten?

De stichting Loterijverlies probeert voor haar deelnemers hun inleggeld gaat terugvorderen. Zelf heb ik ook gedurende die jaren meegespeeld maar ik heb me niet aangemeld. Deelname aan de strijd tegen de Staatsloterij kost je sowieso 35 euro per lot, heb je meer loten dan komt daar een bedrag bij. Tenminste als je dit doorgeeft.

Het is even afwachten of Loterijverlies het uiteindelijk lukt om de Staatsloterij zover te krijgen dat zij gaan betalen.

Lees ook eens de topic Is Stichting Loterijverlies kansrijk?

Mocht je deelnemen in de Stichting Loterijverlies dan hoop ik dat je minimaal je inschrijfgeld terugverdiend.

Het is een gok die je waagt. Voor gokken zit je goed op OneTime :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

Uiteraard heb ik ook in deze periode regelmatig meegedaan met de Staatsloterij en gehoord van de stichting Loterijverlies echter is bedacht mij toen: Ik heb niet automatisch meegedaan maar altijd gewone loten gekocht bij de Primera en uiteraard heb ik deze loten niet meer en als ik een winnend lot had, dan is deze weer ingeleverd. Ik kan dus nooit bewijzen dat ik heb meegedaan en dit geld natuurlijk voor legio mensen. Dit kom ik niet tegen op de website van Loterij verlies en hoe ze denken dit varkentje te gaan wassen. Het idee is leuk maar dit soort initiatieven zijn bijna altijd gedoomd om te mislukken en als er iets uitkomt gaat dat ongetwijfeld 10 jaar duren en dan is het geld ook veel minder waard. Het zullen absoluut geen schokkende bedragen zijn die je terug gaat krijgen als het al gebeurd en denk dat die kans nihil is (persoonlijk) Je hebt wel voor 35€ een hoop entertainment aangezien de stichting loterijverlies regelmatig in het nieuws is en dat nieuws strijkt niet met het doel waarvan de meeste mensen denken waar een stichting voor staat.

De staatsloterij heeft de zaken aangepakt en dat is een goed teken, we hebben er van geleerd en goed dat dit in het nieuws gekomen is. Loterijverlies is denk ik de partij die hier de lachende derde is maar de toekomst zal het uitwijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.