Jump to content

Storten via MuchBetter


Recommended Posts

Goedenavond Onetime,

Een tijd geleden heb ik een MuchBetter account aangemaakt, om zo geld te storten bij een online casino als ik bijvoorbeeld mijn rabo scanner niet bij had.

Je moet je hier uiteraard verifiëren en dat heb ik meteen gedaan. Hierna heb ik €100 gestort, maar het is ondertussen al meer dan een maand geleden dat ik de app heb gedownload, mezelf heb geverifieerd en geld gestort heb.

 

Telkens als ik de app open krijg ik de volgende melding:

Aanvullende informatie verreist (zie foto)

 

ik heb meerdere malen gemaild, contact opgenomen via Facebook messenger en op hun site gekeken, maar ik krijg telkens geen reactie.

Weet iemand wat er met MuchBetter aan de hand is, of wat ik hier aan kan doen?

 

 

  

701E17A1-B535-4D24-9A9A-82EB8C7D7042.png

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.