Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• 3 maanden later...
Geplaatst

Goedkoopste nu 199500$ en dollar op $1,11 (0.90€ per dollar)

Gewoon erg hard omhoog gegaan, Vegas heeft de wind mee, omzetten door het dak en COVID bestaat er niet meer. Iedereen helemaal los en prijzen door het dak (duurder gokken, eten en hotelkamers)

Platinum Las Vegas.png

Geplaatst
Goedkoopste nu 199500$ en dollar op $1,11 (0.90€ per dollar)

Gewoon erg hard omhoog gegaan, Vegas heeft de wind mee, omzetten door het dak en COVID bestaat er niet meer. Iedereen helemaal los en prijzen door het dak (duurder gokken, eten en hotelkamers)

1223025783_PlatinumLasVegas.thumb.png.821e47415b42749d295f723368e5a45f.png
Sick... te laat....
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Goedkoopste is nu 178.888$ maar met een dollar op $0.9660 was je spekkoper geweest als je er vorig jaar een gekocht had voor een hogere prijs.

https://www.lasvegasrealestate.org/platinum-hotel.html

https://www.brownellteamrealtors.com/las-vegas-nv-strip-condos/platinum-hotel/

Aangezien ik volgende week in Vegas zit heb ik Shari Sanderson even een berichtje gestuurd of we een bezichtiging kunnen krijgen zodat @ROELETTEmooi kan filmen 🙂

Schermafbeelding 2022-09-25 om 13.35.48.png

Schermafbeelding 2022-09-25 om 13.43.33.png

Geplaatst
Op 25-9-2022 om 13:44 zei TheGreatOne:

Goedkoopste is nu 178.888$ maar met een dollar op $0.9660 was je spekkoper geweest als je er vorig jaar een gekocht had voor een hogere prijs.

https://www.lasvegasrealestate.org/platinum-hotel.html

https://www.brownellteamrealtors.com/las-vegas-nv-strip-condos/platinum-hotel/

Aangezien ik volgende week in Vegas zit heb ik Shari Sanderson even een berichtje gestuurd of we een bezichtiging kunnen krijgen zodat @ROELETTEmooi kan filmen 🙂

Schermafbeelding 2022-09-25 om 13.35.48.png

Schermafbeelding 2022-09-25 om 13.43.33.png

Serieus een bezichtiging gepland? Gaaf!

• 2 maanden later...
  • 6 maanden later...
Geplaatst
1 uur geleden zei TheGreatOne:

Dollar 1,09$ en de goedkoopste condo bij Platinum is nu 185000$. Ik ben momenteel bezig met een column over mijn zoektocht naar een condo in Las Vegas.

In nog geen 185.00 jaar...Man, man, man de buitenkant gaat dan nog. Maar de binnenkant. Alles vierkant, open keuken met "natuurstenen aanrechtblad" en cognackleurige kastjes en een vaatwasser, fornuis en koelkast die ook niet echt de schoonheidsprijs winnen. Ook al de kleuren groen, lichtblauw, donkerbruin etc voorbij zien komen. Er zit echt geen gezelligheid in de huizen. Maar ja.....Only in The U.S.A. :)

Wie verzint zo iets.

P.S. als het alleen om je roes uit te slapen is dan kan het nog net.

• 10 maanden later...
Geplaatst

Het blijft wel een mooi idee! Speel ook wel eens hiermeeel, maar heb er zelf het geld niet voor (over).
Zijn dit nu de extra kosten? Rond de $780 per maand. Lager dan eerder in dit topic vermeld was, of mis ik nog iets.
Nog steeds wel een flink bedrag, ik denk dat je wel een aardige bezettingsgraad nodig hebt.
Ander nadeel is dat als je deze met meerdere mensen koopt je niet allemaal tegelijk erin kan als je samen naar Vegas gaat. bee668090556949b426a70cb18b1ae43.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

Geplaatst
11 uur geleden zei TheGreatOne:

Dollar op 1.07$, Vegas begint veel te kriebelen. Toch maar weer eens kijken in september 🙂

Deze kijkt mooi uit op de Strip.

Scherm­afbeelding 2024-04-29 om 17.55.17.png

Weet waar je aan begint... Voor enkel en alleen de verhuur is het wellicht interessant. Maar wees wel voorbereid op een hele stapel (extra) administratie ivb. met de FACTA/CRS. Dit dient al goed en gronsig geregeld te zijn, alvorens je uberhoubt inkomen zou genereren. Sterker nog, nog voordat je een (zakelijk) rekeningnummer hebt geopend. Als dit niet goed of te laat wordt geregeld, kan dit resulteren tot fors hogere naheffingen en boettes.

Om zelf (gedeeltelijk) te gaan wonen zou ik persoonlijk ten zeerste afraden. Het is nog steeds een hotel, dus je zal dan ook dagelijks servicekosten moeten betalen wanneer je er zelf verblijft. Als vakantie adres is dat goed te doen, maar voor langdurig verblijf lopen de kosten toch aardig op. Niks in Vegas is gratis (behalve de snikhete zon)

Geplaatst
14 uur geleden zei TheGreatOne:

Dollar op 1.07$, Vegas begint veel te kriebelen. Toch maar weer eens kijken in september 🙂

Deze kijkt mooi uit op de Strip.

Scherm­afbeelding 2024-04-29 om 17.55.17.png

IPV een condo zou een appartement wat verder weg van de strip niet intressanter zijn? Kun je vast nog steeds wel verhuren en veel minder gesodemieter? (ik denk dat overigens ik heb hier geen ervaring mee)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.