Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Bon Sjans in Cannes - LIVE tripreport [Veel foto's]

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst
Voor € 3,- een € 10,- ticket gescoord. Eerst ff een serie van 5 van deze € 10,- bouwen om dan door te knallen naar de € 25,-/€ 50,- tickets.

Die € 10,- tickets verzamelen is natuurlijk volledig gefaald. Maar wel net m'n enige ticket om weten te zetten in een € 50,- ticket.

Geplaatst
Voor € 3,- een € 10,- ticket gescoord. Eerst ff een serie van 5 van deze € 10,- bouwen om dan door te knallen naar de € 25,-/€ 50,- tickets.

Die € 10,- tickets verzamelen is natuurlijk volledig gefaald. Maar wel net m'n enige ticket om weten te zetten in een € 50,- ticket.

Momenteel in de race voor een € 250,- ticket met m'n € 50,- ticket. Sta 1/15, de eerste 8 krijgen een ticket. Het € 250,- ticket geeft toegang tot de wekelijkse finale om een Unibet Open Antwerp package te winnen.

Geplaatst

Hop, en binnen!

'You have finished the tournament. You finished in position 3. You won € 250 Unibet Open.'

Lekker!!! Ik probeer al twee weken tevergeefs van 2 euro sats naar 250 te gaan... al 6x 10 euro gespeeld en er elke keer weer niet doorheen gekomen, heel triest want 90% is gewoon slecht. Bonsjans!

Het moet natuurlijk ook even meezitten! Maar inderdaad, het niveau is dramatisch. Mensen snappen niet hoe je een sattelite moet spelen. Epic clashes tussen de bigstacks rond de bubble in de blinds bijvoorbeeld. :')

Nu eens kijken wat ik zal doen, voor een package spelen of los de buy-in. Jij hebt al eens zoiets ingekopt, wat zou jij doen? Und beter op zondag of op woensdag? En weet jij of er nog een soort van super mega qualifier komt met veel tickets?

Geplaatst
Altijd voor pakket gaan! Seat only is gewoon kut, eigen vervoer, hotel, eten betalen is niet een echte Unibet Open ervaring mijn inziens. Ik zou zondag spelen. Nee, geen apart toernooi, gewoon elke zondag zo'n ding met 6 pakketten.

Daar zit natuurlijk wel wat in ja! Fuck it, doe dat ook gewoon inderdaad. Hoe is het niveau in die € 250 toernooien? Direct mijn duurste online tournament ooit lol.

Geplaatst
Even hoog als in de 2 sats :) (not kidding)

Haha, ik kan niet wachten tot het zondag is. Zie dat er afgelopen zondag 62 players waren, 6 packages, 7 € 250,- tickets en voor de 14de plaats € 200,-. Gezien het niveau zit er behoorlijk wat value in dus! Zou een verhaal voor een jongensboek zijn, voor € 3,- naar de Unibet Open. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst

Hierbij een filmpje toen ik Monte Carlo / Monaco was, mooie auto's, leuke dames (goed kijken obv) en natuurlijk het prinselijk paleis van Monaco komen voorbij! :)

NIET VERGETEN: INSTELLING OP 4K ZETTEN VOOR HET MOOISTE BEELD!

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.