Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Vragen van bank na uitbetaling Unibet via Trustly AB(Estland)


Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste mede OneTimers,

 

Zoals de meeste hier op het forum weten ben ik er niet vies van om een “gokje” te wagen.

Dus van tijd tot tijd speel ik een ouderwets “grof potje gokken”.

Al mijn inkomsten zijn wit en legaal verkregen en ook aantoonbaar te maken middels inkomsten die per bank aan mij toekomen.

Vandaag een brief ontvangen van de bank met de volgende vragen:

Wat is de reden van deze transacties?

Wat is uw relatie met deze partij?

Verwacht u in de toekomst meer van dergelijke transacties te ontvangen?

 

Allereerst ben ik benieuwd of andere leden soortgelijke brieven hebben ontvangen van hun bank?

Daarnaast vraag ik me af of ze het bedrag zullen aangeven bij de belastingdienst en of er belasting over betaald dient te worden?

De totale som bedraagt 31.306 euro is in 4x uitgekeerd 1x 1100,- en 3x 10K. Binnen 1 week tijd. De inleg is uiteraard lager dan de uitbetaling.

 

Tegelijkertijd wil ik mede leden erop wijzen dat dus dit soort nadelen zijn verbonden aan online gokken en winnen. Bij verlies hoor je niemand, maar bij winst bestaat dus dit risico!

  • Thanks 1
  • Confused 2

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
32 minuten geleden zei KingAce:

Beste mede OneTimers,

 

Zoals de meeste hier op het forum weten ben ik er niet vies van om een “gokje” te wagen.

Dus van tijd tot tijd speel ik een ouderwets “grof potje gokken”.

Al mijn inkomsten zijn wit en legaal verkregen en ook aantoonbaar te maken middels inkomsten die per bank aan mij toekomen.

Vandaag een brief ontvangen van de bank met de volgende vragen:

Wat is de reden van deze transacties?

Wat is uw relatie met deze partij?

Verwacht u in de toekomst meer van dergelijke transacties te ontvangen?

 

Allereerst ben ik benieuwd of andere leden soortgelijke brieven hebben ontvangen van hun bank?

Daarnaast vraag ik me af of ze het bedrag zullen aangeven bij de belastingdienst en of er belasting over betaald dient te worden?

De totale som bedraagt 31.306 euro is in 4x uitgekeerd 1x 1100,- en 3x 10K. Binnen 1 week tijd. De inleg is uiteraard lager dan de uitbetaling.

 

Tegelijkertijd wil ik mede leden erop wijzen dat dus dit soort nadelen zijn verbonden aan online gokken en winnen. Bij verlies hoor je niemand, maar bij winst bestaat dus dit risico!

Ik vind hem heel apart aan de ene kant.........kwa beveiliging misschien wel goed en logisch. Banken moeten immers actief witwassen bestrijden........Maar ik heb het nog geen enkele x mee gemaakt.

Welke bank zit je?

Geplaatst
Beste mede OneTimers,
 
Zoals de meeste hier op het forum weten ben ik er niet vies van om een “gokje” te wagen.
Dus van tijd tot tijd speel ik een ouderwets “grof potje gokken”.
Al mijn inkomsten zijn wit en legaal verkregen en ook aantoonbaar te maken middels inkomsten die per bank aan mij toekomen.
Vandaag een brief ontvangen van de bank met de volgende vragen:
Wat is de reden van deze transacties?
Wat is uw relatie met deze partij?
Verwacht u in de toekomst meer van dergelijke transacties te ontvangen?
 
Allereerst ben ik benieuwd of andere leden soortgelijke brieven hebben ontvangen van hun bank?
Daarnaast vraag ik me af of ze het bedrag zullen aangeven bij de belastingdienst en of er belasting over betaald dient te worden?
De totale som bedraagt 31.306 euro is in 4x uitgekeerd 1x 1100,- en 3x 10K. Binnen 1 week tijd. De inleg is uiteraard lager dan de uitbetaling.
 
Tegelijkertijd wil ik mede leden erop wijzen dat dus dit soort nadelen zijn verbonden aan online gokken en winnen. Bij verlies hoor je niemand, maar bij winst bestaat dus dit risico!

Mocht het ABN Amro zijn heb ik ook zo’n epistel gehad van 6 pagina’s. Ging over gok transacties (trustly), Skrill , bitvavo (crypto). Maar ook waarom ik bedragen overboekte van mijn ABN naar Rabo rekening. Ook van mijn bedrijven naar privé en Vice versa. Halve dag mee bezig geweest maar daarna kreeg ik vroeg dat alles ok was. Ging over periode van 6-12 maanden en bedragen van 100.000-en euro’s.
Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei JackPot:


Mocht het ABN Amro zijn heb ik ook zo’n epistel gehad van 6 pagina’s. Ging over gok transacties (trustly), Skrill , bitvavo (crypto). Maar ook waarom ik bedragen overboekte van mijn ABN naar Rabo rekening. Ook van mijn bedrijven naar privé en Vice versa. Halve dag mee bezig geweest maar daarna kreeg ik vroeg dat alles ok was. Ging over periode van 6-12 maanden en bedragen van 100.000-en euro’s.

Klopt inderdaad ook ontvangen van de ABN AMRO, Skrill zit erbij en mijn N26 Duitse bankrekening waarmee ik veel (gok)betalingen uitvoer. Bij mij lopen de bedragen die ze naast Trustly benoemen inderdaad ook in de tonnen. Maar zoals jij ook aangeeft is dit geld bij mij ook allemaal te herleiden naar mijn bedrijf en overige legitieme inkomsten die per bank binnenkomen. Maar krijg al langer dit soort gelden binnen en de transacties zijn verder ook niet hoger dan voorgaande jaren. Wat me dus opviel is dat ik dit bericht heb ontvangen nadat ik in december 2020 die bewuste uitbetalingen via Trustly heb uitgevoerd. Kan dus toeval zijn, maar het viel me gewoon op.

 

Bij HC ben ik ook eerder wel eens uitgenodigd op gesprek voorafgaand aan een bezoek, om vragen te beantwoorden over het feit waarom ik s’avonds HC verlaat met 20K in 200 euro coupures en de volgende avond speel met 10K 20 en 50 euro coupures. Ook simpel beantwoordt door te antwoorden dat ze na het avondje HC, in Gran Casino Tiel +- 5K in 20 euro biljetten hebben uitbetaald. En de rest gepind heb van mij bankrekening, omdat ik die 20K van gisteravond niet meer in mijn broekzak had zitten en elders had opgeborgen. 
 

Ergens dus goed dat ze onderzoek verrichten, maar in mijn situatie ook bloed irritant omdat ik niet over illegale gelden beschik. En is het dus zonde van mijn tijd om bezig te zijn met dit soort onderzoeken die ze in dit geval naar mij verrichten.

bewerkt door KingAce
Geplaatst
Klopt inderdaad ook ontvangen van de ABN AMRO, Skrill zit erbij en mijn N26 Duitse bankrekening waarmee ik veel (gok)betalingen uitvoer. Bij mij lopen de bedragen die ze naast Trustly benoemen inderdaad ook in de tonnen. Maar zoals jij ook aangeeft is dit geld bij mij ook allemaal te herleiden naar mijn bedrijf en overige legitieme inkomsten die per bank binnenkomen. Maar krijg al langer dit soort gelden binnen en de transacties zijn verder ook niet hoger dan voorgaande jaren. Wat me dus opviel is dat ik dit bericht heb ontvangen nadat ik in december 2020 die bewuste uitbetalingen via Trustly heb uitgevoerd. Kan dus toeval zijn, maar het viel me gewoon op.
 
Bij HC ben ik ook eerder wel eens uitgenodigd op gesprek voorafgaand aan een bezoek, om vragen te beantwoorden over het feit waarom ik s’avonds HC verlaat met 20K in 200 euro coupures en de volgende avond speel met 10K 20 en 50 euro coupures. Ook simpel beantwoordt door te antwoorden dat ze na het avondje HC, in Gran Casino Tiel +- 5K in 20 euro biljetten hebben uitbetaald. En de rest gepind heb van mij bankrekening, omdat ik die 20K van gisteravond niet meer in mijn broekzak had zitten en elders had opgeborgen. 
 
Ergens dus goed dat ze onderzoek verrichten, maar in mijn situatie ook bloed irritant omdat ik niet over illegale gelden beschik. En is het dus zonde van mijn tijd om bezig te zijn met dit soort onderzoeken die ze in dit geval naar mij verrichten.

Irritant, ja, dat snap ik. Maar... hoe zouden ze het in jouw ogen anders aan moeten vliegen om zo’n onderzoek te doen? Ik zou het nl niet fijn vinden als ze zonder mijn medeweten op zoek zouden gaan... en wat ik nog weet uit mijn werkverleden bij de bank is dat er streng gecontroleerd wordt op de wwft, dus die moeten af en toe wel laten zien dat ze proactief wat doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst (bewerkt)
30 minuten geleden zei luckylady:


Irritant, ja, dat snap ik. Maar... hoe zouden ze het in jouw ogen anders aan moeten vliegen om zo’n onderzoek te doen? Ik zou het nl niet fijn vinden als ze zonder mijn medeweten op zoek zouden gaan... en wat ik nog weet uit mijn werkverleden bij de bank is dat er streng gecontroleerd wordt op de wwft, dus die moeten af en toe wel laten zien dat ze proactief wat doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Je hebt een punt, maar ergens vind ik toch dat als er gelden binnenkomen op verklaarbare wijze en worden rond gepompt (in dit geval ondermeer om te gokken) de bank ergens ook privacy moet gunnen aan de klant. Vindt het ergens gewoon vervelend om met (speel)bonnen te gaan aantonen waar mijn cash vandaan komt en waar ik mijn geld verder aan uitgeef via een prepaid creditcard of rekening. Bedoel maar van ik bega niets strafbaars, maar ben wel verplicht te verklaren en laten registreren wat ik met mijn geld doe. Dat is ergens tegen het zere been. Ben er ergens gewoon niet blij mee om te laten registreren dat ik van tijd tot tijd actief gok. Daarom pin ik ook vaak buiten een casino en echt zelden in een casino. Na de winst wordt dus weer geld teruggestort mocht het speel- en win bedrag te hoog zijn. Nu heb ik echt zat bonnen en inkomsten dus het zal wel loslopen. 
sprak zojuist een kennis hierover hij heeft dit zelfs al 2x meegemaakt bij de ING BANK. Ook hij heeft kunnen aantonen dmv speelwinst bonnen waaruit de gelden verkregen waren. 

bewerkt door KingAce
Geplaatst
7 uur geleden zei Rmnd78:

Ik vind hem heel apart aan de ene kant.........kwa beveiliging misschien wel goed en logisch. Banken moeten immers actief witwassen bestrijden........Maar ik heb het nog geen enkele x mee gemaakt.

Welke bank zit je?

Dat ben ik met je eens vindt “hem” ook apart. En tja witwassen... als ik 3T binnen krijg binnen 12 maanden (herleidbaar) als vb. en 1T via banktransacties verplaats en winst maak, ook dit weer per bank transactie ontvang en daarnaast 50K pin en daarna bonnen bezit over gewonnen speelwinsten en met 50K 1T maak en dit terug stort is dit toch geen witwassen. Is niet een wereld bedrag om mij nu zo onder de loep te nemen. Door te moeten verantwoorden waar dit nu vandaan komt. Maar waarschijnlijk til ik er te zwaar aan of heb ik onderschat welke privacy ik nu eigenlijk nog had!

Zal morgen alle vragen hierover beantwoorden aan de bank zodat ik gebruik kan blijven maken van hun diensten. 
Zodra ik een reactie van de bank heb ontvangen zal ik deze bekend maken.

Geplaatst

Pfoe, ja begin er aub niet over haha. of het nou de ING, Rabobank, Knab of ABN is, ik heb bij allemaal al soortgelijke problemen meegemaakt.

De Rabobank maakte het zelfs zo bont dat ik de afgelopen twee jaar al een telefoontje of 5 gehad heb. Het aantal mails is nog vele malen groter. Bij de Rabo moest ik zelfs tot twee keer toe langskomen op het regiokantoor om de zaken persoonlijk uit te leggen. Ik werd gelokt onder het mom van een "gesprekje," maar bij aankomst zag ik al snel dat het flink serieus was. Een of andere hoge pief van de witwasafdeling (kwam ik later achter door zijn naam te googelen) en om het af te maken nog een tiepmiep die heel interessant de gesprekken notuleerde.

Dat ze een controle doen begrijp ik en is logisch, maar de manier waarop vind ik echt schandalig. Je word behandelt als een crimineel, al op voorhand dus, en er werd mij echt wel even duidelijk gemaakt dat indien ik niet zou meewerken mijn rekening per direct gesloten werd. Gevolg letterlijk een vijftal a4-tjes met de meest bizarre vragen beantwoorden.

En dat werd nog erger. Ik moest letterlijk bedrag van een paar honderd euro of lager verantwoorden. Sommige zelfs van drie jaar geleden. Bizarre was dat je bij de meeste transacties gewoon kon zien dat ze van Skrill kwamen, of van Sofort Banking, Pokerstars etc. En dan moest ik, ja dat meen ik serieus, uitleggen wat Skrill was en wat Sofort Banking was. Ongelooflijk dat je dat als bank zijnde niet kent. Helemaal belachelijk ook omdat je die info ook binnen een minuut online gevonden hebt. Zeer frustrerend.

Maar ja alles kwam dus neer op verantwoording van de transacties. Dus waarom van of naar buitenland, Bitcoin betalingen, gokbetalingen etc. Werd er helemaal gek van.

Maar een tip: gooi niet je kont in de krib. Dat werkt averechts. Gewoon medewerking verlenen en dan is er niets aan de hand. Enige kutte is dat het je wel veel tijd kost. Maar een vriend van mij weigerde die info te geven onder het motto van "dat gaat je niks aan, of zoek het zelf maar op in de jaarverslagen" en die kreeg een paar weken later dus een telefoontje dat hij zijn geld moest overboeken naar een andere bank omdat zijn rekening per direct gesloten werd.

Het gaat ze dus inderdaad om witwaspreventie. Ik heb echt het idee dat er flink druk gezet word op de banken. Maar in plaats van zich te richten op echt witwassen lijken ze zich vooral te richten op kleine partijen die ze snel kunnen checken, zodat ze hun interne lijstjes gevuld krijgen en aan de overheid kunnen laten zien van "kijk zoveel hebben wij er gecontroleerd"... het is een beetje een wassen neus dus, puur voor de bühne. Maar ja, niet meewerken is geen optie, dus gewoon maar slikken en doen dus...

  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
Op 26-3-2021 om 14:52 zei KingAce:

Beste mede OneTimers,

 

Zoals de meeste hier op het forum weten ben ik er niet vies van om een “gokje” te wagen.

Dus van tijd tot tijd speel ik een ouderwets “grof potje gokken”.

Al mijn inkomsten zijn wit en legaal verkregen en ook aantoonbaar te maken middels inkomsten die per bank aan mij toekomen.

Vandaag een brief ontvangen van de bank met de volgende vragen:

Wat is de reden van deze transacties?

Wat is uw relatie met deze partij?

Verwacht u in de toekomst meer van dergelijke transacties te ontvangen?

 

Allereerst ben ik benieuwd of andere leden soortgelijke brieven hebben ontvangen van hun bank?

Daarnaast vraag ik me af of ze het bedrag zullen aangeven bij de belastingdienst en of er belasting over betaald dient te worden?

De totale som bedraagt 31.306 euro is in 4x uitgekeerd 1x 1100,- en 3x 10K. Binnen 1 week tijd. De inleg is uiteraard lager dan de uitbetaling.

 

Tegelijkertijd wil ik mede leden erop wijzen dat dus dit soort nadelen zijn verbonden aan online gokken en winnen. Bij verlies hoor je niemand, maar bij winst bestaat dus dit risico!

King Ace...ik heb jaren geleden iets vergelijkbaars meegemaakt toen ik met een bepaalde regelmaat online bij Oranje Casino speelde en de uitbetalingen van hun casino via Worldpay AP Limited gedaan werden...Worldpay AP Limited die toen al bekend stond als een dienstverlener die betalingen/geldstromen van casinos inos afhandelt..ging om bedragen van een paar honderd euro tot enkele keren 2000 euro(bijna altijd roulette).Kreeg een telefoontje met de vraag wat Worldpay AP Limited was van mn eigen bank..ik zei..dat kunnen jullie als bank zijnde toch zelf zien?.Ik moest toch uitleggen dat het winst was van een online casino waarbij de medewerker zei..maar online gokken is toch verboden in NL?.Ik zei..als het verboden is om online te gokken waarom hoor ik jullie dan niet als ik een storting doe (storting gaf wel de naam van het casino weer).Nadien kreeg ik geen lastige vragen meer.Tevens gaf ik aan dat de bedragen de 10000 euro niet overschreden hetgeen het nog vreemder maakte in mijn ogen. 

Geplaatst
2 uur geleden zei piet:

King Ace...ik heb jaren geleden iets vergelijkbaars meegemaakt toen ik met een bepaalde regelmaat online bij Oranje Casino speelde en de uitbetalingen van hun casino via Worldpay AP Limited gedaan werden...Worldpay AP Limited die toen al bekend stond als een dienstverlener die betalingen/geldstromen van casinos inos afhandelt..ging om bedragen van een paar honderd euro tot enkele keren 2000 euro(bijna altijd roulette).Kreeg een telefoontje met de vraag wat Worldpay AP Limited was van mn eigen bank..ik zei..dat kunnen jullie als bank zijnde toch zelf zien?.Ik moest toch uitleggen dat het winst was van een online casino waarbij de medewerker zei..maar online gokken is toch verboden in NL?.Ik zei..als het verboden is om online te gokken waarom hoor ik jullie dan niet als ik een storting doe (storting gaf wel de naam van het casino weer).Nadien kreeg ik geen lastige vragen meer.Tevens gaf ik aan dat de bedragen de 10000 euro niet overschreden hetgeen het nog vreemder maakte in mijn ogen. 

Is toch lastig te bevatten dat je zelf dient uit te leggen wat de bank zelf kan herleiden? Zonder dat ze een klant daarmee hoeven te belasten of zich te laten verantwoorden. Is in mijn ogen: slager zijn en aan mijn klant vragen of ik een koe moet slachten alvorens ik de runderbiefstuk in de koelvitrine neerleg. Zonder geslachte koe, geen biefstuk. Blijft apart en mijn vergelijking ook, maar dit gaat gewoon nergens over. 

Had een eerste brief ontvangen waarin stond dat als ik de vragen niet zou beantwoorden ik vanaf 30 maart geen gebruik meer kon maken van mijn betaalpas(sen). Vragen netjes beantwoord, nu moet ik voor 13 april alle stukken aanleveren anders volgt dezelfde sanctie. Wordt er moe van... Update volgt in dit topic.

Voor alle OT-rs en lezers die geld winnen in een fysiek casino is mijn persoonlijke advies het geld op te bergen in een kluisje bij de bank en het dan lekker uit te geven aan nader te bepalen doeleinden. En niet terug te storten zoals ik o.a. heb gedaan. Online casino deelnames raad ik voor nu af tot de markt in NL geheel gelegaliseerd is en de bank zelf kan inzien waar de transacties naartoe gaan en vandaan komen. Op deze huidige handelswijze gaat de lol er voor mij af. Had zelf gelukkig screenshots van de online winst betalingen in mijn bezit, maar de bank vroeg pas na 3 maanden om gegevens van deze uitbetalingen. Normaal kun je dan zelf geen historische transactie gegevens terugvinden bij de meeste online aanbieders is mijn ervaring en zul je het dus via het secretariaat van in dit geval Unibet moet opvragen. Dit zal je dus tijd kosten en je loopt daarmee het risico dat je rekening tijdelijk wordt geblokkeerd waardoor je dus geen geld meer kunt opnemen of overboeken met alle gevolgen van dien.

Geplaatst
Op 4-4-2021 om 00:20 zei KingAce:

Is toch lastig te bevatten dat je zelf dient uit te leggen wat de bank zelf kan herleiden? Zonder dat ze een klant daarmee hoeven te belasten of zich te laten verantwoorden. Is in mijn ogen: slager zijn en aan mijn klant vragen of ik een koe moet slachten alvorens ik de runderbiefstuk in de koelvitrine neerleg. Zonder geslachte koe, geen biefstuk. Blijft apart en mijn vergelijking ook, maar dit gaat gewoon nergens over. 

Had een eerste brief ontvangen waarin stond dat als ik de vragen niet zou beantwoorden ik vanaf 30 maart geen gebruik meer kon maken van mijn betaalpas(sen). Vragen netjes beantwoord, nu moet ik voor 13 april alle stukken aanleveren anders volgt dezelfde sanctie. Wordt er moe van... Update volgt in dit topic.

Voor alle OT-rs en lezers die geld winnen in een fysiek casino is mijn persoonlijke advies het geld op te bergen in een kluisje bij de bank en het dan lekker uit te geven aan nader te bepalen doeleinden. En niet terug te storten zoals ik o.a. heb gedaan. Online casino deelnames raad ik voor nu af tot de markt in NL geheel gelegaliseerd is en de bank zelf kan inzien waar de transacties naartoe gaan en vandaan komen. Op deze huidige handelswijze gaat de lol er voor mij af. Had zelf gelukkig screenshots van de online winst betalingen in mijn bezit, maar de bank vroeg pas na 3 maanden om gegevens van deze uitbetalingen. Normaal kun je dan zelf geen historische transactie gegevens terugvinden bij de meeste online aanbieders is mijn ervaring en zul je het dus via het secretariaat van in dit geval Unibet moet opvragen. Dit zal je dus tijd kosten en je loopt daarmee het risico dat je rekening tijdelijk wordt geblokkeerd waardoor je dus geen geld meer kunt opnemen of overboeken met alle gevolgen van dien.

King Ace.. banken zijn zeikerds..alsof ze mensen geen winst of mooie bijschrijvingen gunnen denk ik weleens.😑 

Geplaatst
King Ace...ik heb jaren geleden iets vergelijkbaars meegemaakt toen ik met een bepaalde regelmaat online bij Oranje Casino speelde en de uitbetalingen van hun casino via Worldpay AP Limited gedaan werden...Worldpay AP Limited die toen al bekend stond als een dienstverlener die betalingen/geldstromen van casinos inos afhandelt..ging om bedragen van een paar honderd euro tot enkele keren 2000 euro(bijna altijd roulette).Kreeg een telefoontje met de vraag wat Worldpay AP Limited was van mn eigen bank..ik zei..dat kunnen jullie als bank zijnde toch zelf zien?.Ik moest toch uitleggen dat het winst was van een online casino waarbij de medewerker zei..maar online gokken is toch verboden in NL?.Ik zei..als het verboden is om online te gokken waarom hoor ik jullie dan niet als ik een storting doe (storting gaf wel de naam van het casino weer).Nadien kreeg ik geen lastige vragen meer.Tevens gaf ik aan dat de bedragen de 10000 euro niet overschreden hetgeen het nog vreemder maakte in mijn ogen. 

Met dergelijke reacties kom je nu niet weg bij de bank en ben je binnen no time je bankrekening kwijt.
  • Like 2
  • Thanks 1
Geplaatst

Wat een onzin hier. Banken zijn verplicht om geldstromen te verifiëren. Dat doen ze dan ook. Als ze het niet doen houden ze zich niet aan de wet en regelgeving en zijn ze strafbaar. Miljarden boetes worden er uitgedeeld, de helft van het bankpersoneel is bezig met controle op witwassen. Niet omdat ze dit zo cool vinden maar omdat de wet dit bepaald.
Een bank zelf heeft uiteraard het liefste dat er elke dag grote bedragen worden gestort en de klant hiermee gaat beleggen of iets anders.

Geplaatst
1 uur geleden zei JackPot:

Wat een onzin hier. Banken zijn verplicht om geldstromen te verifiëren. Dat doen ze dan ook. Als ze het niet doen houden ze zich niet aan de wet en regelgeving en zijn ze strafbaar. Miljarden boetes worden er uitgedeeld, de helft van het bankpersoneel is bezig met controle op witwassen. Niet omdat ze dit zo cool vinden maar omdat de wet dit bepaald.
Een bank zelf heeft uiteraard het liefste dat er elke dag grote bedragen worden gestort en de klant hiermee gaat beleggen of iets anders.

Dus zijn wij allemaal verplicht om als transparant kasplantje te leven en alles te weerleggen en jezelf te verantwoorden over zaken als Trustly? Ze zouden ook hun systemen verder kunnen uitbreiden en upgraden zodat ze zelf een witte en zwarte lijst opstellen voor firma’s zoals Trustly. Dit gaat ten kosten van mijn privacy en tijd en energie die ik graag aan andere zaken zou willen besteden ipv dit soort onzin. Waarom zou ik via hun zulke bedragen beleggen en niet deelnemen aan kansspelen? Alleen omdat ze dan inzicht en overzicht hebben? Das een mooie het is mijn geld en mijn keuze om te gokken, zonder dat ik moet verantwoorden bij wie waar en waarom ik dat wil doen. Stond nou eenmaal niet in de overeenkomst toen ik 25 jaar geleden mijn rekening bij hun opende. Anders had ik vriendelijk gepast op voorhand. Dus onzin of niet het is geen keuze meer, maar een verplichting. En dat is waar ik me aan stoor in deze situatie omdat het volkomen legale gelden zijn en ik toch een x aantal uur bezig ben dit te weerleggen met voor de hand liggende bewijzen die ze zelf ook hadden kunnen nagaan. En dan spannende termen en kaders toepassen als witwassen. Schei toch uit. Neem dan de schijnconstructie van het koningshuis nog wat verder onder de loep ipv klootjesvolk zoals ik.

Geplaatst

Ze weten toch niet of het legale gelden zijn? Je kunt bij casinos ook storten met bitcoins die je illegaal hebt verkregen en uitbetalen per bank. Besef goed dat een bankrekening een extreem voorrecht is. En dat je zonder die bankrekening weinig kunt. Dus ik zou m koesteren en netjes antwoorden

Geplaatst (bewerkt)
6 uur geleden zei JackPot:

Ze weten toch niet of het legale gelden zijn? Je kunt bij casinos ook storten met bitcoins die je illegaal hebt verkregen en uitbetalen per bank. Besef goed dat een bankrekening een extreem voorrecht is. En dat je zonder die bankrekening weinig kunt. Dus ik zou m koesteren en netjes antwoorden

Maar dan heb je het bedrag niet vooraf gepind zoals ik wel heb gedaan. Dan komt er zomaar een bedrag uit de lucht vallen. Dat is toch wel andere koek.

 

6 uur geleden zei JackPot:

Het gaat er volgens mij ook niet om of je gokt met je geld of dat je er drank voor koopt of uitgeeft een hoeren. Ze willen weten waar bedragen vandaan komen waar dit onduidelijk is.

Allereerst is er 60K betaald op mijn rekening per factuur, dus onthoud het bedrag wit.
Daarna is er 30k gepind in twee maanden en ze vragen zich ook af wat ik daarmee heb gedaan? Dat gaat ze ergens helemaal geen malle moer aan. Snap zelf ook wel dat ik dit netjes moet beantwoorden en anders geen klant meer mag zijn bij deze bank. Daarna is er 50k totaal in delen van 10K teruggestort en tussentijds deels weer opgenomen, omdat er nog meer werd bijgeschreven via Trustly. Wat snappen ze zelf niet? Kind kan de was doen. Ik pin geld wat wordt bijgeschreven door derden.

 

6 uur geleden zei JackPot:

Mijn punt. Je klaagt over de bank. Maar de bank houdt zich aan de regels en wetten. Dus klaag dan over de regels en wetten.

Mijn punt is ik hou me ook aan de regels dus klaag ik over de manier van werken van de bank.

Cash is niet verboden is een volkomen wettig en legaal betaalmiddel en met cash gokken is nog legaal aangezien er nog geen pinautomaat bij HC of FP in de speeltafel of automaten zit. Bij de meeste hoeren kun je ook nog niet pinnen, daar krijgen sommigen mensen ook geld van ipv dat ze het eraan betalen. Waarom zouden zelf ook niet opvragen bij Trustly waar deze transacties voor staan? Bank vs. Bank/betaaldienst dan geldt er wel privacywetgeving? 

bewerkt door KingAce
Geplaatst
4 uur geleden zei TheGallant:

Ik denk dat het een voorrecht is dat je überhaupt controle krijgt. Ik zal die controles niet krijgen met die paar luttele tientjes op mn rekeningen.

Jouw tijd gaat nog komen, nadat je de online markt gaat bestormen met het boek van je vrienden!

  • Like 1
  • Haha 2
Geplaatst
17 uur geleden zei TheGallant:

Ik denk dat het een voorrecht is dat je überhaupt controle krijgt. Ik zal die controles niet krijgen met die paar luttele tientjes op mn rekeningen.

Die paar luttele tientjes zegt Frankie The Gallant hier..nou,ik denk met een stuk of 5 a 6 nulletjes erachter als ie zn crypto verkocht heeft..en nog meer als hij straks de trucks uit het boek gaat gebruiken.The Gallant die zegt dat ie maar een paar tientjes heeft is net zo geloofwaardig als Rutte die zegt dat ie nooit gelogen heeft...Frankie Frankie toch😂😂.  

Geplaatst
13 uur geleden zei KingAce:

Jouw tijd gaat nog komen, nadat je de online markt gaat bestormen met het boek van je vrienden!

King Ace...geloof mij maar als ik zeg dat Frankie The Gallant al bijna binnen is..die heeft samen met The Great One al lang die trucks uit het boek toegepast voordat het boek bij de drukkerij lag..m.a.w..Frankie The Gallant is samen met The Great One de ECHTE valsspeler😂 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.