Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

> @JackPot zei:

> Ik heb het gevoel dat je zelf ook wel redelijk de fout in bent gegaan met de automatische roulette orfanelli 

> je bent tenslotte nooit verplicht geweest toch om te spelen in de automaten hallen? Zeker als je weet dat je niet kunt winnen klinkt het met niet verstandig in de oren om dan elke keer te gaan. 

Maar ik heb ook geluksperiodes gekend van mei 2014 tot en met juli 2014 alleen maar winnen .. Ik had op een gegeven moment 10.000 euro thuis opgespaard. Ik hoop deze dagen op een financiële meevaller door roulette automaten te spelen alleen ik ga er hard op achteruit ipv vooruit.. Ik lijd vaak letterlijk honger omdat ik m'n uitkering er weer doorheen heb geknikkerd.. Het is vreselijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @orfanelli zei:

> Maar ik heb ook geluksperiodes gekend van mei 2014 tot en met juli 2014 alleen maar winnen .. Ik had op een gegeven moment 10.000 euro thuis opgespaard. Ik hoop deze dagen op een financiële meevaller door roulette automaten te spelen alleen ik ga er hard op achteruit ipv vooruit.. Ik lijd vaak letterlijk honger omdat ik m'n uitkering er weer doorheen heb geknikkerd.. Het is vreselijk

Ik werk in de branche. Heb de knoppen nog nooit gevonden op kantoor.

Geloof me = random.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @FrankK zei:

>

> random nog wel RANDOM MENSEN BLUT SPELEN JAA. Het personeel ziet die mensen achter de knoppen niet.. Die de knoppen ook wel kranen genoemd worden beheerd door de grote jongens binnen de hallen.. in het geheim.. maar geloof me dat ik weet waar ik het over heb.. Zij kunnen je kast of kasten op positief of negatief instellen van een afstandje..

>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoevaak komt het wel niet voor dat je bij binnenkomst makkelijk op winst komt te staan.. Dat doen ze om je warm te draaien... als je eenmaal warm bent gedraaid en je hebt de smaak goed te pakken dan verlies je alleen maar.. totdat je de controle kwijt bent en je tot het uiterste gaat om je verlies weer terug te winnen en uiteindelijk ga je bankroet naar huis..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.