Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Crrayy97:

"..."
Jackpot systeem is okee , mits je na de 17 ALTIJD de 1 mee gaat spelen , en na de 12 de 30 , en na de 4 de 9 en de 13 enz.enz. 17 naar 1 is sowieso een winner , lees goed @Dopey , wanneer je bij een megastar gaat zitten en je gaat gewoon alleen maar wachten tot die 17 valt , en je pompt daarna de 1 , heb je binnen 15 keer een voltreffer.
"..."
 

Hilarisch hoe dat een persoon ongeveer drie seconden later zijn eigen bewering alweer volledig onderuit schopt:

12 uur geleden zei Crrayy97:

"..."

Heb het 6 x geprobeerd maar het werd hem niet..  vanavond viel de 17 meteen.. dus ik dacht na gooi dan maar 1 want dat werd er gezegd. 17 draaien lang is die niet gevallen en toen was me geld op lol.. 

"..."

 

Wel fijn dat je 'al' één keer een fijne avond mee hebt kunnen maken. ? 

 Is dit systeem  misschien toch niet zo volmaakt!??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SquareOne:

Hilarisch hoe dat een persoon ongeveer drie seconden later zijn eigen bewering alweer volledig onderuit schopt:

De tekst van de 17 naar de 1 was niet van mij heh:p dat heeft baddoe gezegd.. en ik heb meteen het bewijs mogen ervaren gisteravond dat het niet altijd binnen 15 draaien gebeurd

bewerkt door Crrayy97 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is niet juist heb ik zelf gezien.........wanneer de 12 is gevallen speel je de 30 wanneer de 17 is gevallen druk je de 1...........dat is niet binnen 15 keer dat het moet gebeuren maar meteen...........de bedoeling is wanneer de 12 of de 17 is gevallen en je ziet de 17 dat je dan de 1 gaat spelen.........als het dan niet klopt dan ga je weer wachten op17 en speel je weer de 1........dan heb je hem wel binnen minder dan 15 keer.......

bewerkt door Sjoerd
typtfouten (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Sjoerd:

dit is niet juist heb ik zelf gezien.........wanneer de 12 is gevallen speel je de 30 wanneer de 17 is gevallen druk je de 1...........dat is niet binnen 15 keer dat het moet gebeuren maar meteen...........de bedoeling is wanneer de 12 of de 17 is gevallen en je ziet de 17 dat je dan de 1 gaat spelen.........als het dan niet klopt dan ga je weer wachten op17 en speel je weer de 1........dan heb je hem wel binnen minder dan 15 keer.......

Ga je nou alles verklappen ?  ? , waar zit jij trouwens tegenwoordig ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Sjoerd:

dit is niet juist heb ik zelf gezien.........wanneer de 12 is gevallen speel je de 30 wanneer de 17 is gevallen druk je de 1...........dat is niet binnen 15 keer dat het moet gebeuren maar meteen...........de bedoeling is wanneer de 12 of de 17 is gevallen en je ziet de 17 dat je dan de 1 gaat spelen.........als het dan niet klopt dan ga je weer wachten op17 en speel je weer de 1........dan heb je hem wel binnen minder dan 15 keer.......

Dat is idd iets anders:p maar dit is eerder een tactiek want de 12 1 en 1 12 valt ook heel vaak.. en niet alleen op de g3 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei babboe:

Ik bel , in Valkenburg zal ik met Jordi er een paar op handpay zetten en in grote lijnen herhalen wat ik hier al heb gezegd.

Ik ben benieuwd! ben trouwens 1 van de weinigen hier die je geloofd en die je nooit af heeft lopen zeiken
ik hoop het ooit nog eens met eigen ogen te kunnen aanschouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei babboe:

Ik bel , in Valkenburg zal ik met Jordi er een paar op handpay zetten en in grote lijnen herhalen wat ik hier al heb gezegd.

Ben erg benieuwd, normaal speel ik maar enkele puntjes. Af en toe wil ik ook nog wel eens wat grover inzetten, maar dan is dit meestal op de volledige grote serie en heb ik dus bijna 50 % kans dat ik verdubbel. Een handpay zou ik geweldig vinden. In principe hoef je maar 200 euro te winnen elke dag om een heerlijk leven te kunnen leiden. Hmmm we blijven dromen.... Maar wie weet kan @babboe deze droom waarmaken. Ja veel mensen denken dat ik droom en zweef, maar wie niet droomt, leeft niet !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei jordi22:

Ben erg benieuwd, normaal speel ik maar enkele puntjes. Af en toe wil ik ook nog wel eens wat grover inzetten, maar dan is dit meestal op de volledige grote serie en heb ik dus bijna 50 % kans dat ik verdubbel. Een handpay zou ik geweldig vinden. In principe hoef je maar 200 euro te winnen elke dag om een heerlijk leven te kunnen leiden. Hmmm we blijven dromen.... Maar wie weet kan @babboe deze droom waarmaken. Ja veel mensen denken dat ik droom en zweef, maar wie niet droomt, leeft niet !

Ik ben ook al tevreden met een handpay van 200 euro @jordi22 zeker als ik er dan maar max 100 euro in heb zitten.
is toch mooi een verdubbeling van je inleg.
en wie het kleine niet .... .....
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei RouleTheWorld:

Dat spul is heel sterk en heet hopium.

Haha hopium ,Ik rook niet , drink niet , leef niet.

Ik heb ook geen honger en geen dorst , maar g##l dat ik ben !

verveel me trouwens kapot in dit land , wel verschil met Mediterrannee hoor , manman

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Theo_de_wit:

Ik ben ook al tevreden met een handpay van 200 euro @jordi22 zeker als ik er dan maar max 100 euro in heb zitten.
is toch mooi een verdubbeling van je inleg.
en wie het kleine niet .... .....
 

Toch is dat al met al niet zo moeilijk , als je maar op gezette tijden gas terug kan nemen , en dat kunnen er een heeeeleboel niet ! En daardoor gaan ze kapot , hebzucht in combinatie met verlies van zelfcontrole.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-5-2017 om 12:47 zei Sjoerd:

beetje amersfoort en Mokum......jij verklapt te veel man....waarom zou je dat doen? ......het gaat ze hier allen maar om de poen.....als ik jou was zou ik niks meer vertellen.

Maakt me niet zoveel uit. De grote lijnen staan hier toch al , kesselgucken is toch vrijwel niet uit te leggen. en wat @dobbelsteen , als ouwe rot al vergeefs probeert uit de doeken te doen ; wiskunde en routine rijmen niet bij roulette.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei babboe:

Toch is dat al met al niet zo moeilijk , als je maar op gezette tijden gas terug kan nemen , en dat kunnen er een heeeeleboel niet ! En daardoor gaan ze kapot , hebzucht in combinatie met verlies van zelfcontrole.

Ik ben geen zware speler en ben snel tevreden tijdje terug had ik een geluksdag in Nuland en bleven mijn nummers vallen zo haalde ik 3000 pts die ik dan ook meteen eraf haal.
Paar dagen erna 2200 pts op de megastar in den bosch die ook meteen gecashed werden dus enige vorm van zelfcontrole heb ik wel ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei babboe:

wiskunde en routine rijmen niet bij roulette.

Ik denk dat juist wiskunde enorm nuttig kan zijn bij het daadwerkelijk bewijzen van onregelmatigheden. Neem bijvoorbeeld de tip die hier de laatste dagen een paar keer voorbij kwam: na de 17 moet je op de 1 inzetten. Dit suggereert dat na het vallen van de 17 het nummer 1 vaker valt dan de andere nummers. Met wiskunde is juist prima aan te tonen of dit inderdaad ook significant vaker gebeurt. Als jij nou in de komende weken elke keer dat 17 valt het nummer dat er na valt opschrijft en mij die mailt, wil ik daar wel een wiskundige analyse op los laten. Zou mooi zijn als het er minimaal een stuk of 500 zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.