Spring naar bijdragen

Club staatsloterij


TV78

Aanbevolen berichten

Maak ik apart hiervoor een account aan? Ja - al lees ik wel al een tijdje mee zonder account - want ik ben bijzonder nieuwsgierig naar hoe dit kan...

Gisteren meldde ik mij aan bij Club Staatsloterij. Gratis kans op extra cadeaus, loten, etc. zonder er veel moeite voor te hoeven doen. Nieuwsgierig als ik was, keek ik even bij de prijzen die de afgelopen maand gewonnen waren. Daar viel het mij meteen op dat de heer Butink meerdere prijzen had gewonnen. Dat is wel heel toevallig! Dus ik dacht: even via Google zoeken naar hoe dat precies werkt bij Club Staatsloterij. Toen stuitte ik direct op een forum van Radar, waar het in 2020 al over dezelfde heer Butink ging, want ook toen sleepte hij menig prijzen in de wacht. 

Helaas ben ik er in mijn zoektocht niet achtergekomen hoe de prijzen precies verdeeld worden bij Club Staatsloterij. Hebben jullie al daar al eens iets gewonnen? Of ben jij een 'de heer Butink' en weet jij precies hoe je al deze prijzen in de wacht kunt slepen? Ik ben benieuwd naar de ervaringen!

bewerkt door Mptv87 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels gelezen dat er steeds op bepaalde tijden een prijs beschikbaar komt. Althans, dat wordt op fora gezegd. Als je precies weet op welke tijden dat is, dan zou je op die momenten je punten in kunnen zetten, waardoor je kans op het winnen van de prijs aanzienlijk vergroot wordt. Voorheen kon je blijkbaar een onbeperkt aantal prijzen winnen, waardoor voornoemde persoon soms wel 10 prijzen per maand won. Momenteel is dit teruggebracht - zo las ik op diezelfde fora - naar één prijs per persoon en per type prijs. Als er dus 10 soorten prijzen worden weggegeven, kun je theoretische dus nog steeds 10 prijzen in de wacht slepen mits je precies op het goede moment je punten in zet. Geen idee of het klopt, maar het klinkt plausibel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Verrassing: ook deze maand heeft meneer weer een mooie prijs gewonnen. Net als zijn zoon, broer of iemand anders met dezelfde naam. Toch bijzonder, dat hij elke maand weet te winnen. Van de Staatsloterij nooit antwoord gekregen op hoe dit kan; ze noemen hem "Guus Geluk" en daar houden ze het bij.

Screenshot_20210616-193955_Samsung Internet.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...