Jump to content

Na verlopen limit verkooporder kan ik niets meer...


Kees01

Recommended Posts

Vannacht is mijn limit verkooporder verlopen en bij mijn openstaande orders staat nu niets meer, er valt dus niets meer te annuleren. In mijn ordergeschiedenis staat dat hij verlopen is. Vanochtend dacht ik dus zelf alsnog te verkopen maar dat ging niet. Kijk ik in mijn portfolio, zie ik dat de order nog loopt. Ik heb dus een order die verlopen is en aan de andere kant zegt hij dat nog loopt. Heb ik nou een order of niet? Ik kan in ieder geval niets verkopen en zit helemaal vast in dit verhaal.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.